Bekijk originele versie : Scrubben met Koffieprut!!
kamillia83
10-05-2004, 22:35
Dames,
ik heb iets ontdekt wat ik graag met jullie wil delen..*****ubben met koffieprut.....je huid wordt ontzettend zacht en soepel! Bovendien schijnt het zo te zijn dat cafeïne op de huid vet afbreekt (heb ik althans gelezen). Ik zou zeggen probeer het ! Het is een goedkope methode om een soepele huid mee te krijgen.
Laat mij even weten wat jullie er van vonden (als jullie besluiten dit eens uit te proberen) Mijn moeder en ik zijn er al van overtuigd! :D
najlae_tanger
10-05-2004, 22:47
Echt? wie wil het proberen en dan zijn ervaringen delen..
met andere woorden: wie wil voor proefkonijn spelen?
kamillia83
10-05-2004, 23:25
Origineel gepost door Secret@ngel
Kamillia heeft Het al Eens geprobeerd Toch. Dus geen proefkonijn Nodig. Is al voor Je gedaan.
Precies...ik gebruik het al.
kamillia83
10-05-2004, 23:27
Origineel gepost door najlae_tanger
Echt? wie wil het proberen en dan zijn ervaringen delen..
met andere woorden: wie wil voor proefkonijn spelen?
Ik bedoelde met dat zinnetje (en ik denk dat als je het nu eens nog een keer over leest dat je dit dan ook zult zien) dat je mededeelt wat jij er van vond... ;)
mouhamia
11-05-2004, 09:22
Salaam meiden,
Ik wil het wel graag proberen maar wat is het en kun je het kopen of zo, en zo ja waar kan ik het kopen?
Alvast bedankt
Liefs mouhamia
Origineel gepost door mouhamia
Salaam meiden,
Ik wil het wel graag proberen maar wat is het en kun je het kopen of zo, en zo ja waar kan ik het kopen?
Alvast bedankt
Liefs mouhamia
Je hoeft het niet de kopen! Zet gewoon een lekkere pot koffie voor je moeder en smeer die koffieprut over je lijf. :D
Liefs Zoya.
najlae_tanger
11-05-2004, 11:26
Origineel gepost door kamillia83
Ik bedoelde met dat zinnetje (en ik denk dat als je het nu eens nog een keer over leest dat je dit dan ook zult zien) dat je mededeelt wat jij er van vond... ;)
oww haha, ja je hebt helemaal gelijk
Ik heb weer eens te snel gelezen...
Maar nu zie ik het :D
Hmm ga ik ook een keer proberen, kan geen kwaad..
lilchakir
11-05-2004, 14:00
Dames,
ik heb iets ontdekt wat ik graag met jullie wil delen..*****ubben met koffieprut.....je huid wordt ontzettend zacht en soepel! Bovendien schijnt het zo te zijn dat cafeïne op de huid vet afbreekt (heb ik althans gelezen). Ik zou zeggen probeer het ! Het is een goedkope methode om een soepele huid mee te krijgen.
Laat mij even weten wat jullie er van vonden (als jullie besluiten dit eens uit te proberen) Mijn moeder en ik zijn er al van overtuigd! :D hallo kamillia83 ik heb net een pot koffie gezet en ik ga het nu uit proberen je hoort straks van me . :zwaai:
Mysticalia
11-05-2004, 17:09
Origineel gepost door lilchakir
hallo kamillia83 ik heb net een pot koffie gezet en ik ga het nu uit proberen je hoort straks van me . :zwaai:
Inmiddels 3uurtjes verstreken Lil :D
Iwa, vertel ons wat die KoffiePrut heeft uitgehaald met je gezicht :hihi:
:belgie:
misstomaatje
11-05-2004, 17:11
Dames,
Laat mij even weten wat jullie er van vonden (als jullie besluiten dit eens uit te proberen) Mijn moeder en ik zijn er al van overtuigd! :D
en hoevaak moet je je gezicht ermee scrubben? :zwaai:
dames,
kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n citaat in mijn bericht kan opnemen. ik ben hier nieuw en weet niet hoe het moet.
alvast bedankt
najlae_tanger
11-05-2004, 18:45
Rechtsonderin zie je 'citeer'
klik erop..en dan moet je je tekst typen die jij er bij wilt zetten..
wie kan mij dan vertellen goe je die coole smilies kan plaatsen?
Ik snap die link niet van meer smilies :(
wie o wie helpt mij??
najlae_tanger
11-05-2004, 19:17
: giechel: = :giechel:
: confused: = :confused:
: D = :D
:aftel : = :aftel:
: vingers: = :vingers:
:hammer : = :hammer:
MAAR WEL ALLES ACHTER ELKAAR INTOETSEN HE..
dit is alles wat ikuit me hoofd weet
Heel erg bedankt voor je smilie tips, nu ken ik er al meer plaatsen :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.