Bekijk originele versie : Afvallen Is Moeilijk!!!
mocrolayd
10-05-2004, 22:24
HEEY MENSEN??
WIE IS E RBEGONNEN MET AFVALLEN EN WAT HEBBEN JULLIE TOT NU TOE BEREIKT NOU K BEN ZEHMAZEHMA BEGONNEN MAAR ME VREETLUST WORD ALLEEN MAAR ERGER WIELLIE WIELLIE ZONDER DIEET WAS IK BETER AF MAARJA
AFVALLEN IS EHCT MOEILIJK!!!!!!
Casaouia_Style
10-05-2004, 22:28
Jah tis moeilijk ik wil ook paar kilo\s kwijt voor de zomer :D
Ben begonnen met atkins & winsor pilates, maarja meeste mensen vinden het te zwaar te moeilijk en geven gauw op :o
najlae_tanger
10-05-2004, 22:50
ja het is ZEKER moeilijk man :(
Maarre saida, ATKINS..kappuhh ermee wollah!!!!
Anders moet je je hele leven dat blijven doen en volgens mij wil je dat niet man..
Casaouia_Style
10-05-2004, 22:56
Serieuzz :eek: damnz wou paar kg kwijt hahahaha niet alles :D
houdatje
11-05-2004, 12:18
heey dames..vraagje...wat houd dat atkens ofzo in???
missie_19
11-05-2004, 12:47
Ja is zker moeilijk vooral als je za3ma denkt dat als je niks gaat eten dat je dan veel gaat afvallen.
Atkins, stop ermee, het enige wat je hier mee bereikt is dat je lichaam denkt dat er een hongersnood is en alle vetreserves acuut vergredelt, het enige wat je verliest met zo'n dieet is vocht en spierweefsel, je lichaam denkt namelijk "wat heb ik nodig om te overleven spieren of vet!!"
Wat gebeurt er als weer normaal gaat eten, je lichaal slaat meteen extra vet op en je veel minder spieren om het vet te verbranden. wat houd je over..... een nog dikkere **** !!!
Je zult wel denken ... een lichaam denkt helemaal niet .... maar dit het enige wat je lichaam kan doen om te overleven, het weet natuurlijk ook niet dat je probeert af te vallen.
Pak je het anders aan, zoals gezonder gaan eten, veel fruit , bruin brood, aardappelen veel vis dan zul je zien dat je gaat afvallen geen kilos tegelijker tijd ( ik weet dat het moeilijk is ) maar geleidelijk en je zult echt niet snel aankomen , zeker niet als je gezondheids plan blijft aanhouden.
Waarom probeer je niet eens de Weight-watchers zit er ook bij sinds kort ben nog niet erg veel afgevallen 1.6 kg in 3wk, maar ik weet iniedergeval dat ik niet snel zal aankomen.
Ik hoop dat enig invloed heeft op de lijn(ste)(rs) , echt je maakt alleen je lichaam kapot .
groetjes Riannah
najlae_tanger
11-05-2004, 19:00
Ja dat zei ik ook al..BETER GEEN ATKINS wollah...
mocrolayd
13-05-2004, 22:29
maar de vraag was dus????? wat hebben d emeiden tot nu toe bereikt die zijn gaan afvallen en was het moeilijk en dergelijke want dit gaat nu een beetje over die atkins troep eh!! hahahah antwoord mensen!!!
houdatje
13-05-2004, 22:33
Riannah BEDANKT!!
liefs Houda
I hate Afvallen! het zou verboden moeten worden:boos:
mocrolayd
14-05-2004, 23:30
zeker gelijk saida
miss_dynamit007
14-05-2004, 23:56
HAHAHAH wallah, vol moet in zijn, hahaha
Origineel gepost door miss_dynamit007
HAHAHAH wallah, vol moet in zijn, hahaha
Vol was vroeger in...nou in de westerse wereld dan..want in maroc word je toch gezien als iemand die ziek is als je slank bent...........
maroc1984
15-05-2004, 10:41
:jammer:
Een beetje vlees kan geen kwaad :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.