Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doe ik hier??

Pagina's : [1] 2 3

mocromagic
10-05-2004, 21:21

Er is mij verteld dat voordat er een ziel in lichaam geblazen word, je hele levensverhaal aan je verteld door een engel. Dit verhaal spookt de afgelopen paar weken(maanden) door me hoofd....Waarom denk ik steeds heb ik toegestemd op dit leven? Een leven dat ik niet eens van mij is,een leven dat door iedereen geleidt wordt behalve door mij zelf...iedereen weet zo goed wat ik moet doen en wat niet,maar ff stilstaan en het aan mij vragen is natuurlijk weer te veel gevraagd! want wie ben ik om me nou met me eigen leven te bemoeien?? moehim ik heb niet zoveel zin om hier te lang op in te gaan...... ik heb besloten dat het nu afgelopen is, dit is dus eigenlijk een afscheidsbrief voor iedereen die het genoegen heeft gehad mijn "leventje" te hebben geleid. Ik ga morgenvroeg naar schiphol,heb al een ticket geboekt naar israel en ik kom niet meer terug. Ik hoop met heel me hart dat als de bom ontploft dat ik zo snel mogelijk van me lijden verlost ben........ Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ma3a Asalama, Wa Rabbie ie 3ouenkoun agwatie!!

thement_return
10-05-2004, 21:23
Origineel gepost door mocromagic Er is mij verteled dat voordat er een ziel in lichaam geblazen word, je hele levensverhaal aan je verteld door een engel. Dit verhaal spookt de afgelopen paar weken(maanden) door me hoofd....Waarom denk ik steeds heb ik toegestemd op dit leven? Een leven dat ik niet eens van mij is,een leven dat door iedereen geleidt wordt behalve door mij zelf...iedereen weet zo goed wat ik moet doen en wat niet,maar ff stilstaan en het aan mij vragen is natuurlijk weer te veel gevraagd! want wie ben ik om me nou met me eigen leven te bemoeien?? moehim ik heb niet zoveel zin om hier te lang op in te gaan...... ik heb besloten dat het nu afgelopen is, dit is dus eigenlijk een afscheidsbrief voor iedereen die het genoegen heeft gehad mijn "leventje" te hebben geleid. Ik ga morgenvroeg naar schiphol,heb al een ticket geboekt naar israel en ik kom niet meer terug. Ik hoop met heel me hart dat als de bom ontploft dat ik zo snel mogelijk van me lijden verlost ben........ Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ma3a Asalama, Wa Rabbie ie 3ouenkoun agwatie!! :(

riffiagirl18
10-05-2004, 22:09
wat ga je nou doen zelfmoorplegen of jihaad doen???.....

Benkiro
10-05-2004, 22:12
ik sta 100% achter je meid(waar kan ik een aanmeldformulier voor de Hamas vinden?

mocro_souhaila
10-05-2004, 22:22

Origineel gepost door Benkiro ik sta 100% achter je meid(waar kan ik een aanmeldformulier voor de Hamas vinden? jij bent bot:eek:

Benkiro
10-05-2004, 22:24
dank je, ik doe m'n best

Benkiro
10-05-2004, 22:28
Neeeeeeeej, sorry echt waar, het spijt me heel erg(nou ja een beetje dan) Maar iedereen heeft wel eens dezelfde gedachten, dat je leven wordt bestuurd door anderen (familie, omgeving), maar in mijn mening, vat je het gewoon veeel te zwaar op(niet dat ik er iets van af weet, hoor) Probeer eerst eens gewoon te praten met die besturende personen, lukt dat niet;.......... ehhhhh................ ..........dan steun ik je nog steeds met dat Israel idee, hoor

Bachelorette
10-05-2004, 22:29
Origineel gepost door mocromagic Er is mij verteld dat voordat er een ziel in lichaam geblazen word, je hele levensverhaal aan je verteld door een engel. Dit verhaal spookt de afgelopen paar weken(maanden) door me hoofd....Waarom denk ik steeds heb ik toegestemd op dit leven? Een leven dat ik niet eens van mij is,een leven dat door iedereen geleidt wordt behalve door mij zelf...iedereen weet zo goed wat ik moet doen en wat niet,maar ff stilstaan en het aan mij vragen is natuurlijk weer te veel gevraagd! want wie ben ik om me nou met me eigen leven te bemoeien?? moehim ik heb niet zoveel zin om hier te lang op in te gaan...... ik heb besloten dat het nu afgelopen is, dit is dus eigenlijk een afscheidsbrief voor iedereen die het genoegen heeft gehad mijn "leventje" te hebben geleid. Ik ga morgenvroeg naar schiphol,heb al een ticket geboekt naar israel en ik kom niet meer terug. Ik hoop met heel me hart dat als de bom ontploft dat ik zo snel mogelijk van me lijden verlost ben........ Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ma3a Asalama, Wa Rabbie ie 3ouenkoun agwatie!! :eek: sbar hbiba....rah 7aq dyelek keyen. Ik ben er voor je dat weet je en eerlijk, ik laat je niet alleen gaan :( :traan1: IK HOU VAN JE MEID :blauwkus:

Amal112
11-05-2004, 10:20
Wat je hier doet??? Je bent mijn steun en toeverlaat....Je bent meer als mijn famillie... Dus ga niet weg.....en zoals B zei als jij gaat dan gaan we met je mee..

Bachelorette
11-05-2004, 10:25
Origineel gepost door Amal112 Wat je hier doet??? Je bent mijn steun en toeverlaat....Je bent meer als mijn famillie... Dus ga niet weg.....en zoals B zei als jij gaat dan gaan we met je mee.. jek!! Samen komen we er zekr inshallah ;)

angelrifia
11-05-2004, 10:31
:( :confused:

mothebest
11-05-2004, 10:32
Kijk Hier wordt ik weer goed van. Dat er toch moedige en elhamdoelilah goeie moslims zijn. Zuster Inshallah zal je in de hemel terecht komen. Allah ou akbar.

minora
11-05-2004, 12:22
Origineel gepost door Bachelorette jek!! Samen komen we er zekr inshallah ;) Leeg je pmbox ;)

sweet_nadoria
11-05-2004, 12:42
Moge Allah je met open armen in Djannah Firdaus ontvangen ... Heb medelijden met haar ziel, wijs haar naar Uw hemel en was haar van alle zondes schoon. Maak haar graf groot en comfortabel. Oh Allah, schend al haar zondes vrij. U bent de Vergevenaar en Uw Genade is groter dan alle onze zondes samen. Waak over over hen die haar lief hebben en bescherm hen van al het kwaad. Geef ze sabr en de wilskracht om dit te overwinnen. Als je je nog alsnog bedenkt, ya ogtie weet dat dan ik je graag wil helpen met alles waar je maar mee zit !! Allah ie hawen ...

cheima
11-05-2004, 14:47

Origineel gepost door mocromagic Er is mij verteld dat voordat er een ziel in lichaam geblazen word, je hele levensverhaal aan je verteld door een engel. Dit verhaal spookt de afgelopen paar weken(maanden) door me hoofd....Waarom denk ik steeds heb ik toegestemd op dit leven? Een leven dat ik niet eens van mij is,een leven dat door iedereen geleidt wordt behalve door mij zelf...iedereen weet zo goed wat ik moet doen en wat niet,maar ff stilstaan en het aan mij vragen is natuurlijk weer te veel gevraagd! want wie ben ik om me nou met me eigen leven te bemoeien?? moehim ik heb niet zoveel zin om hier te lang op in te gaan...... ik heb besloten dat het nu afgelopen is, dit is dus eigenlijk een afscheidsbrief voor iedereen die het genoegen heeft gehad mijn "leventje" te hebben geleid. Ik ga morgenvroeg naar schiphol,heb al een ticket geboekt naar israel en ik kom niet meer terug. Ik hoop met heel me hart dat als de bom ontploft dat ik zo snel mogelijk van me lijden verlost ben........ Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ashadou Illah Illaha Illa Allah,Wa Ashadou Innah Mohammaden RasoulalAllah Ma3a Asalama, Wa Rabbie ie 3ouenkoun agwatie!! Begrijp ik het goed? En wil je een zelfmoord aanslag plegen?

Pagina's : [1] 2 3