Bekijk originele versie : Nador - Huis Huren - Nador! Spoed!
Aub wie wie wie wie wie wie wie wie wie kan me helpen?! Het is maar voor 3 weekjes.
FashionChicka
29-06-2009, 14:26
Uppie voor jou !!!!(K)
Uppie voor jou !!!!(K)
Thanks schatje, :sjans:
Mariiam___
01-07-2009, 17:18
in dar kebdani??
Juszt___Iki
01-07-2009, 17:20
Ik zou zelf eerder voor Marrakesh gaan, dan Nador. Maar goed, succes.
Ik zou zelf eerder voor Marrakesh gaan, dan Nador. Maar goed, succes.
Heb ik deze zomer niks te zoeken, ik ga niet voor vakantie.. :o
in dar kebdani??
Nee mop echt Nador city.
Juszt___Iki
01-07-2009, 21:22
Heb ik deze zomer niks te zoeken, ik ga niet voor vakantie.. :o
Jammer. Nogmaals; Succes. :)
Nadoriatjuuh
01-07-2009, 21:32
Aub wie wie wie wie wie wie wie wie wie kan me helpen?! Het is maar voor 3 weekjes.
Ik weet niet precies hoe en wat, maar in ja3daar bij het ´nieuwe station´zijn er flatappartementjes te huur :kweetnie:
Jammer. Nogmaals; Succes. :)
Dank je wel meid, :kus:
Ik weet niet precies hoe en wat, maar in ja3daar bij het ´nieuwe station´zijn er flatappartementjes te huur :kweetnie:
Jaaaaaaaaaa ik weet het. Gestoffeerd en al! Ideaal gewoon, maar hoe kan ik in contact komen met iemand die die appartementjes tot zijn beschikking heeft? :(
Ik had via een een Franse site een contactpersoon gevonden maar die is denk ik ooit gevallen toen hij baby was. Hij vroeg 750 euro. :hihi: Dan ben je echt echt echt gek in je kop.
Juszt___Iki
01-07-2009, 21:46
Dank je wel meid, :kus:
You're welcome.
Nadoriatjuuh
01-07-2009, 21:51
Jaaaaaaaaaa ik weet het. Gestoffeerd en al! Ideaal gewoon, maar hoe kan ik in contact komen met iemand die die appartementjes tot zijn beschikking heeft? :(
Ik had via een een Franse site een contactpersoon gevonden maar die is denk ik ooit gevallen toen hij baby was. Hij vroeg 750 euro. :hihi: Dan ben je echt echt echt gek in je kop.
Juist ja..
Uhm.. ik zou t niet weten :o
Hard gevallen :haha:
Juist ja..
Uhm.. ik zou t niet weten :o
Hard gevallen :haha:
Me3lish! Sokran voor je reactie, :sjans:
beunhaas
06-07-2009, 18:49
hee waarom wil je zo graag in nador huren????
je gaat toch op vakantie,.. weekje nador hotel , weekje oujda hotel, weekje saidia huisje huren..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.