Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames zouden jullie met iemand.

Pagina's : [1] 2 3

Lebda_boy
10-05-2004, 20:31

Trouwen voor wie je echt haat gevoelens had , zelfs moordgevoelens !! kun je die persoon vergeven een mee trouwen een doen of er nooit wat is gebeurt ?

marjam123
10-05-2004, 20:32
Origineel gepost door Lebda_boy Trouwen voor wie je echt haat gevoelens had , zelfs moordgevoelens !! kun je die persoon vergeven een mee trouwen een doen of er nooit wat is gebeurt ? waarom zou je met zo iemand trouwen...? kvin da een raar idee... gevoelens HAD... als die over zijn, dan denk ik wel dat het kan toch.... xxx

marocgirl850
10-05-2004, 20:34
nee zal er niet mee trouwen jij?

Lebda_boy
10-05-2004, 20:34
Origineel gepost door marjam123 waarom zou je met zo iemand trouwen...? kvin da een raar idee... gevoelens HAD... als die over zijn, dan denk ik wel dat het kan toch.... xxx Je hate die persoon heel erg omdat hij je veel pijn heeft gedaan meschien

01LaHbIbAh09
10-05-2004, 20:47

Vergeven is een schone zaak!! Maar of je 't kan vergeten is nog maar de vraag.

thement_return
10-05-2004, 20:48
Origineel gepost door Lebda_boy Trouwen voor wie je echt haat gevoelens had , zelfs moordgevoelens !! kun je die persoon vergeven een mee trouwen een doen of er nooit wat is gebeurt ? zou jij dat kunnen :confused:

marjam123
10-05-2004, 20:55
Origineel gepost door Lebda_boy Je hate die persoon heel erg omdat hij je veel pijn heeft gedaan meschien aah ik begin de situatie te begrijpen :D op zich ben ik heel vergevensgezind... misschien een beetje te... kweetnie... moeilijke situatie... hij zou heel veeeeeeeel moeite moeten doen om mij te laten zien dat hij er spijt van heeft... als ik echt van em gehouden heb... dan moet er wel een kans zijn dat ik hem terugneem... het hangt er allemaal vanaf wat ie heeft gedaan... enzo... en ik weet dat liefde blind maakt... hoop niet dat ik zo dom zal zijn om 2 maal in zijn leugens te trappen... maar een kans verdient iedereen... xxx

marjam123
10-05-2004, 20:56
o en zoals lahbiba zei: vergeten is iets anders... xxx

sweet_nadoria
10-05-2004, 21:01
Natuurlijk niet !!! Hoe kan van je iemand gaan houden, als je em niet eens uit kan staan en dan nog het idee hem te gaan vergeven ... Maar ja uiteindelijk is toch alles mekteb ... Dus misschien zeg je nu wel nee, en uiteindelijk trouw je met hem ... Koelshie rah mekteb 3and Rabi ... :rolleyes:

_SiMa_FoR_LiFe_
10-05-2004, 22:23
Never ever in my life :jammer:

SoleCuoreAmore
10-05-2004, 22:36
Het is moeilijk, wangt je houdt van diegene en tegelijketijd haat je hem ook. Je hoopt elke dag dat het beter gaat, en dat je hem niet zult haten. Dat je het lieve in hem terug zal zien.. maar als er niks veranderd aan de situatie dan komen die haatgevoelens automatisch terug. Ik ken het... Toch moet je realistisch zijn. Zo word je niet gelukkig. Jij niet en zij ook niet. Jij niet omdat ze je haat... en zij niet omdat ze zichzelf en de situatie en jou haat. Je maakt elkaar alleen maar gek. Het lijkt moeilijk, ineens een leven zonder elkaar. Maar je komt er overheen en zal diegene, die van je houdt om wie je bent echt wel vinden. Zonder haatgevoelens. ;) Inshallah.

Miss9
10-05-2004, 23:52
haat slaat vaak over in liefde..

Fallujah
11-05-2004, 10:01
ik ben geen meisje maar dit zul je vaker horen: 'ja waarom niet zolang die maar een CLK-Cabrio heeft'

marjam123
11-05-2004, 10:02
Origineel gepost door Fallujah ik ben geen meisje maar dit zul je vaker horen: 'ja waarom niet zolang die maar een CLK-Cabrio heeft' waarom zo negatief over alle meisjes? xxx

UndercoverAngel
11-05-2004, 10:06

Ik zou dat niet kunnen.. .:UcA:.

Pagina's : [1] 2 3