Bekijk originele versie : help !!! marokaanse verleidsters gezocht
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
wie o wie wil mij voor een mooi berdragje helpen. ik ben opzoek naar een of twee slimme meiden ! ik vertouw mijn man niet meer !!!!!! ik weet dat ie vreemd gaat maar ik kan niks bewijzen, nu zullen jullie waarschijnelijk denken als je m niet vertouwt wat doe je dan met hem dat is het nou juist IK KAN NIKS BEWIJZEN hij ontkent bij de dood, straks krijg ik een of andere ziekte !!! gelukkig is mijn zoontje gezond ter wereld gekomen maar stel dat de volgende wel ziek wordt. en ik kan niet zonder reden de deur uitgaan of hem der uit schoppen , t enige wat ik wil is iemand dat ze hem bij toeval tegen komen lief glimlachen en mij de locatie doorgeven waar ze zijn. bv Macdonalds of wat dan ook als ik t met mijn eigen ogen gezien heb, dan kan ik hem niet alleen t huis uit verbannen maar ook uit mijn hart, zoals jullie weten zijn wij vrouwen erg zwak, maar zodra ik zekerheid heb in plaats van alleen hoop, dan heb ik er meer aan ik zoek t liefst meisjes met een auto en benzinekosten worden vergoed alsjeblieft help mij. willen jullie niet hier reageren maar op mijn email alstublieft
asmealove@hotmail.com
dames hopelijk tot gauw
laat wel een email enof mobile nummer achter of stur mij een prive bericht bij yasmina.nl met vriendelijke groeten.
valt ie ook op jongens?
want als t betaalt wil ik het best proberen :hihi:
Count me IN!! :hihi:
Nee euhmm ff serieus...Ik vind et ergens wel erg voor je maar er moet toch ergens wat enig vertrouwen zijn,niet?
En als ik mag vragen;hoe ben je er zo zeker van dat ie vreemdgaat dan?
Ps:Good Luck Gurl en ik hoop dat je geen stomme dingen doet;praat het gewoon uit en probeer er niemand bij te betrekken...Nu toch nog niet althans .
Zeg hem dat het in het belang van jullie zoontje is;dat jullie allebei eerlijk moeten zijn ;)
il_DolCe_Z_
10-05-2004, 20:15
Ik heb een snor!
nesrine18
10-05-2004, 20:16
I will pray for you:confused:
JE MOET JEZELF VERKLEDEN ALS EEN ANDERE CHICKIE EN DAN MIET JE MET HEM DATEN.
OuJdIa_L
10-05-2004, 20:18
ben beschikbaar:)
nesrine18
10-05-2004, 20:18
Origineel gepost door il_DolCe_Z_
Ik heb een snor!
hahaha 3ala droogheid....gekkie :p
Origineel gepost door ElWarda
JE MOET JEZELF VERKLEDEN ALS EEN ANDERE CHICKIE EN DAN MOET JE MET HEM DATEN.
alleen als zijn naam hmidou el hmar is, dan trapt ie erin :haha:
Zeyneb_tounsia
10-05-2004, 21:02
hahaha jammer ik ben tunesisch :rolleyes:
Zeyneb_tounsia
10-05-2004, 21:04
en er stond 2 MAROKKAANSE verleidsters :rolleyes:
Lebda_boy
10-05-2004, 21:04
www.detective.nl :rolleyes:
Schatjee
11-05-2004, 00:24
Tis inderdaad een trieste actie :jammer:
Bachelorette
11-05-2004, 01:08
Het is geen trieste actie.
Je mag iemand (islamitisch gezien) pas het huis uitzetten (dus maw nietmeer in 1 bed slapen) wanneer er gegrond bewijs is. niet eerder.
succes meid...once a cheater always a cheater.
chouroek
11-05-2004, 12:19
Ik wens jou echt veel succes wellah!
Maar waarom wil je jezelf pijn doen om het met eigen ogen te zien????
Laat hem RABI EYGALES KOL WAHED! Hij verliest jou en zijn kind!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.