Bekijk originele versie : 771 militaire totaal ,omgekomen ...................
ik geloof er niks van ,volgens mij is het veel meer .niet genoeg natuurlijk ,maar wel veel meer ,dan dat ze beweren
wie is het met me eens ?
Amerikaanse soldaat omgekomen bij botsing met tank 10-05-
2004
In Irak is een lid van de militaire politie van het Amerikaanse leger om het leven gekomen toen hij met zijn Humvee in de buurt van Bagdad op een tank botste. Dat heeft het Amerikaanse leger maandag bekendgemaakt.
Het ongeluk gebeurde zondagavond even ten zuidwesten van Bagdad. Met de dood afgelopen weekeinde van een tweede militair, bij een bomaanslag zaterdag op een legervoertuig in de stad Samarra, is het aantal omgekomen Amerikaanse soldaten in Irak opgelopen tot 771..
Muwwahid je laatste zin slaat nergens op !
de rest ook niet veel, maar ik hoef het je denk ik niet uit te leggen waarom
Maar ikdoe het toch maar ! je weet van niemand of diegene in de hemel of hel komen ! etc. etc. etc.
Ow 771 is veel te weinig
Origineel gepost door roebla
Muwwahid je laatste zin slaat nergens op !
de rest ook niet veel, maar ik hoef het je denk ik niet uit te leggen waarom
Maar ikdoe het toch maar ! je weet van niemand of diegene in de hemel of hel komen ! etc. etc. etc.
Ow 771 is veel te weinig
Mesbah oe hoewa kaj ganie bla maj red choewahied 3lieh.
Ma3a salaama,
Origineel gepost door Justified
hij zat bin laden aan het ******
ben je klaar met schommelen?
babyvanbelisma
11-05-2004, 13:53
Het zullen er (HELAAS) wel meer dan dat aantal zijn.....
Remember broeders en zusters, we hebben het over MENSENLEVENS!!!!!!! Ook Amerikanen zijn door Allah swt geschapen!
Khanoussi
11-05-2004, 13:55
Origineel gepost door Muwwahid
...
De hel raakt lekker vol op deze manier :)
Wees maar niet ongerust , voor jou maken ze wel een plekje vrij
Moejaheed
11-05-2004, 18:45
Origineel gepost door babyvanbelisma
Het zullen er (HELAAS) wel meer dan dat aantal zijn.....
Remember broeders en zusters, we hebben het over MENSENLEVENS!!!!!!! Ook Amerikanen zijn door Allah swt geschapen!
Deze bezetters zijn duivels in mensenlichaam. de shaitaan moet je bestrijden met alle middelen.
ALLAHU AKBAR LA ILAHA ILLA LAAH moge Allah de munafiqien verpletteren ALLAHU AKBAR Moge Allah de moejehdien steunen en chaos brengen over de vijand!!
Blizzard
11-05-2004, 19:48
There have been 883 coalition deaths, 775 Americans, 59 Britons, six Bulgarians, one Dane, one Estonian, 17 Italians, three Poles, one Salvadoran, 11 Spaniards, two Thai and six Ukrainians, in the war as of May 11, 2004 (Graphical breakdown of casualties). The list below reflects the names of the soldiers, Marines, airmen, sailors and Coast Guardsmen whose families have been notified of their deaths by each country's government. There have been at least 4,133 U.S. troops wounded in action, according to the Pentagon. This list is updated regularly.
bron: CNN.com
Op naar de 1000 insha allah, vorige maand al zijn er 137 doden. ( Fallujah en Al-Sadr militie)
Insha Allah zal de doden aantal oplopen tot die van Vietnam-oorlog ( DUIZENDEN )
AMIEN!!!
Insha Allah zullen alle Amerikaanse Soldaten terug worden gestuurd in lijkkisten. Al die ruim 100.000 soldaten.
AMIEN!!!
Insha Allah zal er een complete vernieting zijn voor de vijand van de Islam.
AMIEN!!!
Fallujah
12-05-2004, 00:14
Origineel gepost door saidtaza
ik geloof er niks van ,volgens mij is het veel meer .niet genoeg natuurlijk ,maar wel veel meer ,dan dat ze beweren
wie is het met me eens ?
Amerikaanse soldaat omgekomen bij botsing met tank 10-05-
2004
In Irak is een lid van de militaire politie van het Amerikaanse leger om het leven gekomen toen hij met zijn Humvee in de buurt van Bagdad op een tank botste. Dat heeft het Amerikaanse leger maandag bekendgemaakt.
Het ongeluk gebeurde zondagavond even ten zuidwesten van Bagdad. Met de dood afgelopen weekeinde van een tweede militair, bij een bomaanslag zaterdag op een legervoertuig in de stad Samarra, is het aantal omgekomen Amerikaanse soldaten in Irak opgelopen tot 771.
zeker veel meer !!!
factor 10
Fallujah
13-05-2004, 00:24
Origineel gepost door Quasar
Zeker meer ja! Dit is zionistische propaganda!! De heilige moejaheddin zijn ware strijders die met de kracht van Allah (vzmh) die inferieure varkens uit imperialistisch amerika zal slachten!
prachtig , beter zouk het nie kunnen zeggen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.