Bekijk originele versie : snel boos onderweg naar marokko.
kautar__
27-06-2009, 22:18
ik heb een probleem..
Ik heb een zus een zusje en een broer en altijd als we naar
Marokko gaan, gaan we met de auto maar ik wordt altijd heel erg agressief door de warmte en dat reageer ik altijd af op iemand. En dat kan niet langer zo, Wat kan ik er aan doen om wat rustiger te zijn ?. En ik heb het niet alleen onderweg ook in Marokko zelf.:(
:verdriet:
Umm_Benjamine
28-06-2009, 10:32
airco aanzetten :moe:
Moslima22
28-06-2009, 10:37
Agressieregulatietraining volgen.
Jezelf afvragen wat je ermee bereikt om af te reageren op ander?
Een andere manier zoeken om je agressie in te uitten.
Veel slapen....
koran luisteren. dat verzacht de harten
TheSweetestDrug
28-06-2009, 10:59
Ja ik herken het wel meis, maar ik kan er zelf ook niets aan doen :kweetnie: Meestal negeer ik het dan gewoon als m'n zus wat tegen me zegt ofzo, dan weet ze zelf ook wel hoe laat het is :hihi:
SgattigMeisje
28-06-2009, 15:23
Ik heb dat ook:moe:.
Supervervelend is dat.
kautar__
28-06-2009, 16:59
airco aanzetten :moe:
:moe:
Agressieregulatietraining volgen.
Jezelf afvragen wat je ermee bereikt om af te reageren op ander?
Een andere manier zoeken om je agressie in te uitten.
Veel slapen....
ik kan niet slapen onderweg naar marokko.
en die andere manier om mijn agressie te uiten is?
vind ik een goeie ga er gelijk een paar op mijn ipod zetten. thnx
Ja ik herken het wel meis, maar ik kan er zelf ook niets aan doen :kweetnie: Meestal negeer ik het dan gewoon als m'n zus wat tegen me zegt ofzo, dan weet ze zelf ook wel hoe laat het is :hihi:
ik kan dingen niet negeren. Ik moet er altijd wel op ingaan en dan gaat het mis.
Ik heb dat ook:moe:.
Supervervelend is dat.
dat is zeker vervelend en mijn moeder wordt er ook gek van. En ik wil daar nu gewoon verandering in brengen. Want me vader die dan rijdt kan ook afgeleid worden daardoor.:jammer:
dan ga je met de vliegtuig. hebben zij geen last van je. en tussen vreemde mensen zul je niet snel ruzie zoeken, want die rammen je gelijk in elkaar. dus dan zul je beter je zelf onder controle hebben (althans :hihi: hoop ik voor je)
bovendien: waarom worden jullie boos als je onderweg naar marokko gaat?
daar is een reden voor. mogelijk denk je aan iets.. wat gaat komen of wat geweest is... (gezien je toch maar uit de auto zit te staren, komt er van alles in je op)
marOkaansemeid_
28-06-2009, 19:14
hmm, dat had ik afgelopen zomer ook, omdat ik me verveelde begon ik ruzie te zoeken met mn broer, je kan beter gewoon een boek meenemen, muziek en quran op je ipod zetten en luisteren, en de rest even geen aandacht schenken..:o
jah, ik raak door warmte en slaap tekort ook snel geiriteerd...
SgattigMeisje
28-06-2009, 19:56
dan ga je met de vliegtuig. hebben zij geen last van je. en tussen vreemde mensen zul je niet snel ruzie zoeken, want die rammen je gelijk in elkaar. dus dan zul je beter je zelf onder controle hebben (althans :hihi: hoop ik voor je)
bovendien: waarom worden jullie boos als je onderweg naar marokko gaat?
daar is een reden voor. mogelijk denk je aan iets.. wat gaat komen of wat geweest is... (gezien je toch maar uit de auto zit te staren, komt er van alles in je op)
Ik word heel snel chaggerijnig als het net TE warm word:jammer:.
ik heb een probleem..
Ik heb een zus een zusje en een broer en altijd als we naar
Marokko gaan, gaan we met de auto maar ik wordt altijd heel erg agressief door de warmte en dat reageer ik altijd af op iemand. En dat kan niet langer zo, Wat kan ik er aan doen om wat rustiger te zijn ?. En ik heb het niet alleen onderweg ook in Marokko zelf.:(
:verdriet:
:maf:
Omg wat een kinderachtige topic!
Rifia4Ever
28-06-2009, 20:07
:goedzo:
lela_magrebia88
28-06-2009, 21:01
ik raak niet geeiriteerd, maar oef met z'n 4en achterin..is echt geen pretje...1e dag is leuk, je ziet auto's richting maroc, maar als je gaat slapen en de kleinste slaaptuitgebreid en zeikt...denk je echt oeeefffff wanneer ben ik thuis
Ik word heel snel chaggerijnig als het net TE warm word:jammer:.
AIRCO!!! en probleem opgelost!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.