Bekijk originele versie : weet iemand hoeveel een 17 jarige gaat verdienen bij Dirk Netto???
ik moet weten hoeveel een 17 jarige netto verdient bij Dirk als vakkenvuller met een Vmbo diploma op zak krijg je dan meer dan als je geen diploma hebt??
soukran:goedzo:
Larache86
27-06-2009, 20:20
ik moet weten hoeveel een 17 jarige netto verdient bij Dirk als vakkenvuller met een Vmbo diploma op zak krijg je dan meer dan als je geen diploma hebt??
soukran:goedzo:
Met een VMBO diploma krijg je extra loon
Naar schatting gaan ze je 300 euro per uur betalen...
Dit is allemaal zonder winstverdelingen, die in de loop van de jaar aantal malen plaats zal vinden
koutar404
27-06-2009, 20:42
waroom ga je niet naar alberteijn daar verdien je volgens mij beter
hoi
omdat ik niet weet wat het salaris netto voor een 17 jarige bij hun is snapje?
het is niet voor mij maar voor mijn broertje
staat wel op hun internet site dat als je minder dan 12 uur werkt je dan alles in je salaris krijgt maar mijn broertje wil meer dan 12u werken. Ik hoor ook dat Dirk meer betaald maar wou het effe zeker weten.:goedzo:
hahamoker
28-06-2009, 00:13
hahaha als dirk al meer betaalt, dan zal het verschil centen zijn en echt geen euro's.
Larache86
28-06-2009, 01:32
hahaha als dirk al meer betaalt, dan zal het verschil centen zijn en echt geen euro's.
ewa sahbe tuurlk wel in euro's .....:hihi:
bij A&H krijg je zelfs aandelen !!! als je goed werkt mag je een DGA worden van A&H :hihi:
thitawienInou
28-06-2009, 01:39
3,50 gemiddeld tot 4,50 bruto
na 2 jaar werken zit je wel op 5
je kan ook callcenters bekijken inbound.... tele2 / kpn / xs4all / online / upc
makkelijk om binnen te komen, solliciteren doe je via randstad of unamic hcn
Experience
28-06-2009, 02:08
Jumbo betaalt beter. Maar ik zou beter callcenter overwegen.
Maar hij geeft aan dat hij veel wilt werken dan ga je toch niet in een callcenter werken :s
Tangaouiaanse
28-06-2009, 18:33
Met een VMBO diploma krijg je extra loon
Naar schatting gaan ze je 300 euro per uur betalen...
Dit is allemaal zonder winstverdelingen, die in de loop van de jaar aantal malen plaats zal vinden
Lawaaaaaaaaaaaaaaaah :giechel:
noraina18
28-06-2009, 18:36
ik heb zelf bij dirk gewerkt en op je 17e krijg je iets met 5euro netto ;)
en dirk verdient het meest van alle supermarkten;)
enna_oe_safie
28-06-2009, 19:05
wat zijn jullie die jongen allemaal gek aan het maken
de beste bijbaantje die je kan nemen als 17 is werken bij de dirk verdient heel goed dirk geeft namelijk een euro meer dan je minimumloon dat is dus wel heel iets anders dan de AH
ik zou het en je hebt trouwens niks te verliezen als je een sollicitatie gesprek aan gaat weetje het zelf ook
succes verder
maghreb_site
28-06-2009, 20:51
Vergeet callcenter van kpn maar
je kunt eneco proberen
ze zoeken mensen voor klantenservice
daar is volop werk voor
ik neem aan zomerwerk
noraina18
28-06-2009, 20:55
wat zijn jullie die jongen allemaal gek aan het maken
de beste bijbaantje die je kan nemen als 17 is werken bij de dirk verdient heel goed dirk geeft namelijk een euro meer dan je minimumloon dat is dus wel heel iets anders dan de AH
ik zou het en je hebt trouwens niks te verliezen als je een sollicitatie gesprek aan gaat weetje het zelf ook
succes verder
klopt;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.