Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: Liever een goeie vriend dan 10 "vriendinnetjes"...

BentDagilia
11-11-2002, 21:23

Liever 1 goeie vriend dan 10 vriendinnetjes... Wie is het er hier mee eens... Bent Dagilia :D

Chaimaa
11-11-2002, 21:24
Origineel gepost door Bent Dagilia Liever 1 goeie vriend dan 10 vriendinnetjes... Wie is het er hier mee eens... Bent Dagilia :D \ ik zeker weten :goedzo: MEID IK HEB JE GEMIST WAAR WAS JE AL DIE TIJDDDDDDDDDDDD :zwaai:

Chaimae
11-11-2002, 21:24
ik ben het er mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Onslaught
11-11-2002, 21:26
wow de eerte keer dat ik met je eens ben dammmmmmm hahaha

sweet_karima
11-11-2002, 21:26

ik ben het er helemaal mee eens, ik denk dat je meer hebt aan één goede vriend dan die 10 andere vriendinnetjes. en wat me ook is opgevallen, is dat als je eenmaal 18 bent of ouder geen echte vrienden meer maakt, want die heb je meestal al van jongs af aan. ik weet niet echt of het klopt maar ik voel het toch zo aan ... :zwaai: :zwaai: :zwaai:

BentDagilia
11-11-2002, 21:27
Ik was Bij kletshoek.. :D maar ja ik zit boordenvol onderwerpen dus ik ben er voorlopig nog.. Dames OOk ik ben het ermee eens... Waarom zijn jullie het ermee eens? :D Bent Dagilia

al_hamka
11-11-2002, 22:22
Origineel gepost door Bent Dagilia Liever 1 goeie vriend dan 10 vriendinnetjes... Wie is het er hier mee eens... Bent Dagilia :D Tuurlijk ben ik het hier mee eens :confused: Wat heb je aan 10 vriendinnetjes als je nix aan ze hebt?! Tijsverspilling, zo zie ik het :D ** SouSou **

BENTGHATAR
11-11-2002, 22:23
ik ben er zeker mee eens

BentDagilia
11-11-2002, 22:30
nee meid woon niet in lelystad... Maar ja Ook ik kan het beter vinden met vrienden dan vriendinnen.. wij meiden hebben gauw de neiging jaloers op elkaar te zijn elkaar afkatten en gewoon lelijk tegen elkaar doen... als je vrienden heb dan hebben ze er schijt aan ze willen liever een velle discussie dan dat ze jouw kledingadbies willen geven daarnaast zijn ze eerlijk vind ik .. OOk meiden zijn leuk aardig en lief maar sommige wil ik wel neerknallen. Bent dagilia

Itsjustme
12-11-2002, 09:34
mee eens wijfen l*llen te veel

samiawondergirl
12-11-2002, 09:41
ik geef je 100% gelijk Bent Dagilia! veel liefs samia

stoeipoes
12-11-2002, 09:48
Ik ben het met je eens! Ik ging vorig jaar met een groep Marokkaanse meisjes om en geloof me: PROBLEMEN JOH!!! Roddels, ruzies en jaloezie! Ik heb nu een paar hele goeie vriendinnen, waar ik nooit ruzie mee heb! Ze kennen me door en door en ze luisteren heel goed! En het zijn geen Marokkaanse meisjes (1tje maar!) Dus met je stelling ben ik het helemaal mee eens!

omaymaa
12-11-2002, 10:08
bent dagilia.. ik ben het met je eens je weet als je van die vrienden hebt de meeste worden snel jaloers al je met een jongen omgaat of gaan slecht over je praten, zeg niet dat de jongens niet zo zijn maar heb zelf ook een goeie vriend hij is heel aardig is eerlijk altijd voor me aanwezig en ik kan altijd bij hem terecht. dus heb ik liever een goeie vriend dan 10 vriendinnen.. he meid thallah fresak he

BentDagilia
12-11-2002, 18:29
Hey wat gRappig.. ik merk dat iedereen het met me eens is terwijl ik dacht dat ik alle meiden achter me aan zou krijgen :D Maar ja Ze mogen slecht denken als je een goeie vriend heb maar dat denken sommige zo ie zo... soms als je alleen in de kantine in gesprek bent denken ze dat je met hem gaat trouwen :D en ja jaloezie komt ook vaak voor maar doet mij niks in ieder geval... Bent Dagilia