Bekijk originele versie : Tfoe Hij wil me weer terug
Karima_Belgie
10-05-2004, 16:48
Hij maakt me echt kwaad, gisteren was het af en nu wil hij terug aan, hij kan niet beslissen wat hij wil.
Het feit dat hij mensen kleineert, kwetst en beledigt, maakt voor hem precies niet veel uit.
Hij heeft wel spijt van wat hij gedaan heeft.
Maar Dat hij mar niet denkt dat hij zo sex van mij krijgt. Ik heb gewoon teveel medelijden met hem om nee te zeggen. Hij kan zo zielig doen.
:kwaad:
Gijs_Rijbewijs
10-05-2004, 17:04
:o oooohh,
ben jij zo speciaal dan?? :Iluvu: :belgie:
Karima_Belgie
10-05-2004, 17:06
Origineel gepost door Gijs_Rijbewijs
:o oooohh,
ben jij zo speciaal dan?? :Iluvu: :belgie:
Ik vind men eigen niet speciaal. En die behandeling krijg ik zeker ook niet van hem. Alleen als hij zin heeft natuurlijk. :rolleyes:
Het is nog steeds hetzelfde probleem, de sex die ik hem niet wil geven en zijn manier van handelen tegenover mij.
Langs de ene kant wil ik het niet meer pikken, maar ik hou wel van hem.
_SiMa_FoR_LiFe_
10-05-2004, 17:07
:jammer: Jongens.....eenmaal aardig....eenmaal kwaad!!!!!!!
Karima_Belgie
10-05-2004, 17:10
Ik wou dat bi sexualiteit toegelaten was, dan had ik zeker een vrouw genomen.
Gijs_Rijbewijs
10-05-2004, 17:23
keep your legs together.
then, everything will be all right
Hem seks geven? meid, doe dat alleen als je getrouwd bent.. Zo te lezen is die sukkel je nie eens waard.
Maar dat is aan jou :)
zinagirl
10-05-2004, 17:41
niet doen meid..
Lady_moi
10-05-2004, 17:49
Hey zina probeer die jongen te veranderen want je houd van hem
Maar geef hem geen sex blijf trouw aan u geloof
Wollah gewoon mosiba als ge hem sex geeft denk aan de gevolgen
Zonde, hel, kans op zwangerschap, verstoten van familie, slechte naam anarie allah yehfed
Nie doen!!
Origineel gepost door Lady_moi
Hey zina probeer die jongen te veranderen want je houd van hem
Al houdt ze van hem, hoe hij haar behandeld is niet normaal.. Zij hoort hem niet te veranderen
Lady_moi
10-05-2004, 18:01
Proberen waard??
Origineel gepost door minora
Al houdt ze van hem, hoe hij haar behandeld is niet normaal.. Zij hoort hem niet te veranderen
Origineel gepost door Karima_Belgie
Het is nog steeds hetzelfde probleem, de sex die ik hem niet wil geven en zijn manier van handelen tegenover mij.
Lady... Je kunt niet blijven proberen..
ik haat zo'n jongens bahh!
LaGirly85
10-05-2004, 19:55
Als ie echt om je geeft dan accepteert hij dat jij geen seks met hem wilt. Straks ga je met hem naar bed, dan maakt ie het later uit en zegt ie tegen zijn vrienden dat ie jou gehad heeft. Dus zeg tegen hem dat ie jou hand moet komen vragen, als hij dat niet wil dan adviseer ik je om hem te dumpen, want dan neemt ie je toch niet serieus.
kamillia83
10-05-2004, 21:10
Oh gaan we weer...het is overduidelijk dat die jongen (een bepaald) iets van jou wilt en hij heeft er geen geheim van gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je er steeds topics over opent.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.