Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat gekocht bij Wehkamp, maar niets gekregen

112233moh
26-06-2009, 21:40

ik heb een Lcd besteld bij wehkamp, en heb direct betaald. zaterdag heb ik besteld. en woensdag had ik een afspraak met ze gemaakt tussen 8:15/10:30. ik heb de hele dag gewacht en ze zijn niet gekomen. Toen heb ik wehkamp gebeld en zij zeiden dat de leverancier al is langs gekomen. hij zei dat het een bruine deur was. toen zei ik mevrouw er zijn meerdere bruine deuren hier in de straat dus kun je wat duidelijker zijn. nou ja doet er ook niet toe. gisteren heb ik weer gebeld naar wehkamp. en ze zeiden dat onze leverancier zelf een afspraak met je maken. en dat zal dus op maandag zijn. maar ik ben bang dat ze weer komen en zeggen dat al langs gekomen zijn terwijl er hele dag iemand thuis is geweest. en wat ook erg vreemd is dat er ze ook geen brief achter laten door de brieven bus als bevestiging dat ze wel langs gekomen zijn. en een nieuwe afspraak met me maken. hierdoor ben ik bang dat ze me gaan oplichetn. wat kan ik nu doen? want maak me nu echt zorgen:traan1: Gr. mo

enna_oe_safie
26-06-2009, 22:27
hier klopt dus helemaal niks van ten eerste geven ze niet de exacte tijd door je kan wel een voorkeursdatum doorgeven maar tijden kan niet. ten tweede levert tnt de pakketen af of de bezorgdienst dus die callcenter dame heeft geen flauw idee welke kleur je deur heeft hahah alleen al het idee maar goed ten derde je krijgt een briefje in je brievenbus dat ze langs zijn geweest en dat niemand open deed dat ze de volgende werkdag het pakket komen bezorgen of er klopt iets niet aan de verwerking van deze bestelling of er wil hier iemand verhaal halen hoe je via een andere adres een lcd tv kan bestellen maar 1 ding is zeker dit verhaal stinkt

jaida1988
26-06-2009, 22:33
wehkamp is 1 van de betrouwbaarste die er is..heb jaren daar besteld en zoals enna oe safie zei de verhaal klopt inderdaad niet!

112233moh
26-06-2009, 22:38
hier klopt dus helemaal niks van ten eerste geven ze niet de exacte tijd door je kan wel een voorkeursdatum doorgeven maar tijden kan niet. ten tweede levert tnt de pakketen af of de bezorgdienst dus die callcenter dame heeft geen flauw idee welke kleur je deur heeft hahah alleen al het idee maar goed ten derde je krijgt een briefje in je brievenbus dat ze langs zijn geweest en dat niemand open deed dat ze de volgende werkdag het pakket komen bezorgen of er klopt iets niet aan de verwerking van deze bestelling of er wil hier iemand verhaal halen hoe je via een andere adres een lcd tv kan bestellen maar 1 ding is zeker dit verhaal stinkt hoe bedoel je verhaal stinkt?