Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik zoek een bijbaantje!!!

Pyscho
26-06-2009, 17:23

Ik solliciteer echt overal, maar het lijkt wel alsof ze mij niet willen. Weet je wat ik niet snap? dat ze overal briefjes ophangen van we zoeken vakantiekrachten bla bla bla.... ik snap er niks meer van. Ik ben hopeloos op zoek naar werk. Ik begin in september met mijn hbo inshallah en wil mijn lesgeld en studieboeken en excursies enz... allemaal zelf betalen. Heeft iemand een leuke baantje in noord-holland? kom niet met coffeeshops, bars, strandtenten, discotheken en plaatsen waar drank word verkocht, want dan pas ik.

aabbccdd
26-06-2009, 17:24
ik ook:hihi:

Pyscho
26-06-2009, 17:37
haha samen zoeken? ik kan je wel wat links geven waar je kan solliciteren. Misschien heb jij er meer aan

Pyscho
26-06-2009, 17:38
mijn moeder wil inshallah naar mekka, die wil ik dus ook nog eens helpen hahah ik wil best wel veel. pff echte marokkaan:P

aabbccdd
26-06-2009, 18:09

waar zoek je werk, en wat voor baantje wil je?

Pyscho
26-06-2009, 18:45
maakt mij niet zoveel uit, in een lunchroom/catering/kinderopvang/ instanties voor gehandicapten kids....

z_chiloha
26-06-2009, 19:35
ja ik snap jou. Ik zoek ook werk. Het is heel moeilijk iets te vinden. Ik heb gesolliciteerd en zei dat ik hoofddoek draag enzo. Ewa het volgende kreeg ik per mail Voor alle duidelijkheid ons bedrijf heeft geen moeite met het dragen van een hoofddoek echter voor deze functie waarbij alle klanten, vertegenwoordigers, etc ontvangen dienen te worden helaas wel. Ik zal bij deze ons sollicitatiegesprek laten vervallen en wil je toch bedanken voor het reageren op onze advertentie en eventuele verdere sollicitaties. was een baan als receptioniste in een bedrijf. Ik ben het zat. Ik heb niks anders dan tegenslagen wat werk betreft. al maanden, eigenlijk al altijd geweest. Ik heb altijd lage baantjes gedaan om gewoon te werken, maar zelf dat vind ik niet meer. pffff :(