Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ziek mensen om campagne te voeren tegen Amerika en Engeland

LZN
10-05-2004, 14:56

Ik slaap zeer slecht de laatste tijd. Onze broeders en zusters strijden in palstina en Irak een bittere strijd tegen de vervloekte Amerikanen en Britten. Moge ze allemaal de dood daar vinden, maar dit even terzijde. De foto's van bruine mensen die zo vernederd worden en gemarteld worden heeft mijn achting naar blanke mensen doen verstevigen. Ik wil een oragnisatie oprichten, het liefst wereldwijd, die campagne gaat voeren op straat en met name onze allochtonen mensen op straat op attentederen zo min mogelijk Amerikaanse of Britse producten te kopen. Onze broeders strijden en vergeven hun bloed om niet zoals Negers en Indianen ten onder te gaan doo kolonilaisme. Ze strijden voor hun zelfbeschikkingsrecht die vastgelegd is in talrijke internationale rechtsregels, maar die nu met voeten betreden worden door de satans van blanke mensen. Heeft u interesse of wilt u meer informatie mail ons noklon@hotmail.com Eind mei is de planning zullen allen geinteresseerden een uitnodiging krijgen en gezamelijk middels overleg een plan de campagne maken om onze broeders en zusters in Irak en niet te vergeten in Palestina te helpen. We zullen de zelfde wapens als het bl;anke addergebroed gebruiken, middels financiele, leugens en bedrog zullen wij gezamenlijk onze slag slaan ter ondersteuning van de strijd die ons allen aangaat, want alls Irak definitief valt dan zijn de rapen gaar voor het bruine en getinte ras. Naschrift: Noklon staat voor "geen klonen"wij zijn etnische minderheden zoals het in vervloekte blankentaal heet, en geen klonen van jullie en daarom zullen alle etnische minderheden zich verenigen tegen het blanke ras!.

freemale
10-05-2004, 16:33
Wow, lukt al aardig hè..

Khanoussi
10-05-2004, 16:58
kansloos topic

Peej
10-05-2004, 18:22
Probeer het eens bij Amnesty International. Die zijn al jaren bezig met dit soort werk. Daar hoef jij geen nieuw clubje voor op te richten. Maar schrik niet als je ontdekt dat ook in veel Islamitische/Arabische landen waar géén buitenlandse troepen zitten de mensenrechten met voeten worden getreden.

amazigharifi
10-05-2004, 19:09

Origineel gepost door Peej Probeer het eens bij Amnesty International. Die zijn al jaren bezig met dit soort werk. Daar hoef jij geen nieuw clubje voor op te richten. Maar schrik niet als je ontdekt dat ook in veel Islamitische/Arabische landen waar géén buitenlandse troepen zitten de mensenrechten met voeten worden getreden. val dood vuile jood. jou comentaar mag je houden en in je **** stoppen. ik hoop dat je een lanzame dood zult sterven zieke jood.

amazigharifi
10-05-2004, 19:18
Origineel gepost door Devante Ik slaap zeer slecht de laatste tijd. Onze broeders en zusters strijden in palstina en Irak een bittere strijd tegen de vervloekte Amerikanen en Britten. Moge ze allemaal de dood daar vinden, maar dit even terzijde. De foto's van bruine mensen die zo vernederd worden en gemarteld worden heeft mijn achting naar blanke mensen doen verstevigen. Ik wil een oragnisatie oprichten, het liefst wereldwijd, die campagne gaat voeren op straat en met name onze allochtonen mensen op straat op attentederen zo min mogelijk Amerikaanse of Britse producten te kopen. Onze broeders strijden en vergeven hun bloed om niet zoals Negers en Indianen ten onder te gaan doo kolonilaisme. Ze strijden voor hun zelfbeschikkingsrecht die vastgelegd is in talrijke internationale rechtsregels, maar die nu met voeten betreden worden door de satans van blanke mensen. Heeft u interesse of wilt u meer informatie mail ons noklon@hotmail.com Eind mei is de planning zullen allen geinteresseerden een uitnodiging krijgen en gezamelijk middels overleg een plan de campagne maken om onze broeders en zusters in Irak en niet te vergeten in Palestina te helpen. We zullen de zelfde wapens als het bl;anke addergebroed gebruiken, middels financiele, leugens en bedrog zullen wij gezamenlijk onze slag slaan ter ondersteuning van de strijd die ons allen aangaat, want alls Irak definitief valt dan zijn de rapen gaar voor het bruine en getinte ras. Naschrift: Noklon staat voor "geen klonen"wij zijn etnische minderheden zoals het in vervloekte blankentaal heet, en geen klonen van jullie en daarom zullen alle etnische minderheden zich verenigen tegen het blanke ras! ik kon ook niet slapen na dat ik die afschuweljke foto heb gezien. ik wist dat de amerikanen en de westerlingen ziek waren maar dat ze zoiets instaat zouden zijn, echt walgelijk. dit laat zien dat de amerikanen en westerlingen vot haat zitten tegen over moslims. dit zullen we de amerikanen en de britten nooit vergeven.

Peej
10-05-2004, 19:48
Origineel gepost door amazigharifi val dood vuile jood. jou comentaar mag je houden en in je **** stoppen. ik hoop dat je een lanzame dood zult sterven zieke jood. En wederom iemand die begint met schelden omdat hij de discussie met argumenten niet kan winnen. Ga je mond eens spoelen jongeman.