Bekijk originele versie : Wie is er wel eens in Turkije/ Alanya geweest??
SweetTalker
10-05-2004, 14:34
Origineel gepost door Tornado
Tell me about it.
Vorige zomer geweest. Ik ging met gemengde gevoelens maar ben dit jaar denk ik daar weer te vinden. Wat me is opgevallen is dat daar hele andere TURKEN wonen dan hier. Veel beleefder en in ieder geval een stuk aantrekkelijker. Het lijkt wel alsof alleen de BOERENTURKEN naar NL zijn gekomen. Mooie stranden lekkere temperaturen, goede accomodaties, lekker eten en relatief GOEDKOOP.
Veel confectiekleding wat bijna niet van echt is te onderscheiden
Een nadeel zijn de proppers en mensen die je proberen over te halen om ergens te gaan eten. Dat wordt irrie en de LELIJKE turken uit duitsland maar voor de rest TOPPIE!
hahah, helemaal grappig. Ik heb er inderdaad ook gemengde gevoelens over. Trouwens ik krijg ook veel tegenstellende geluiden te horen over Alanya, de een vind het geweldig en de ander vind het niks. Is dus erg persoonlijk.
ben je ook in Marmaris geweest, want we zitten te twijfelen tussen Alanya en Marmaris.
UndercoverAngel
10-05-2004, 16:29
Ik zit te twijfelen tussen Bodrum en Alanya.. :o
.:UcA:.
Jasmien_19
15-05-2004, 18:32
Salaam,
ik ben 2 weken geleden naar Antalya (dus niet Alanya) gegaan en daar hebben we een prachtige boottocht in Kemer gemaakt en zijn we naar de Atatürk Boulevard geweest waar je Mango en de Outletshop van Mango kan vinden en daarnaast is een grote markt voor de LouisVuittonfans (fake natuurlijk) :rolleyes:
Allé we hebben heel het zuiden gezien en centraal Turkije en om het kort te zeggen: HET WAS ZALIG EN ZEKER DE MOEITE WAARD!!
(ik vind gewoon het eten niet lekker daar...)
Alanya is ook een toeristische badplaats zoals Antalya ongeveer en zeker interessant voor de strandliefhebber en voor een strandvakantie dus.
Groetjes
Yasmina :zwaai:
rachidelb
25-05-2004, 17:32
hoefkade den haag is turkije
ik ben ook geweest..en geloof me het is de moeite waard!en wat iemand ook zei het zijn egt andere turken dan hierro...heel gastvrij enzo!maar als je naar alanya gaat MOET je ook naar het shalala-waterpark gaan (vlakbij side..+/- 30 km van alanya) dat is egt geweldig..!!oja alanya is als je egt een feetsbeets bent...en bodrum daar moet je naar toe gaan als je egt van (gaaaapppppppppp) geschiedenis en cultuur houdt!alanya is egt feesten en luieren op het strand!!
veel plezier alvast xxx
SweetTalker
26-05-2004, 19:01
Kheb al genoeg Turkse dames gezien met neppe louis vuitton tassen made in TURKEY. En zo te lezen kan ik ze ook verwachten bij mn Marokkaanse landgenotes :giechel:
hoi , ik hoor dat de stranden in Alanya uit kiezelsteentje bestaan, is dat zo?? Alanya -kenners?? Meld je...
nouredinne_el
27-05-2004, 19:45
ik ga daar op vakntyie deze zomer ik zie wel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.