Bekijk originele versie : Als jullie problemen hebben wat doen jullie dan?
BentDagilia
11-11-2002, 20:01
Willen jullie die problemen in de ogen kijken en het dan oplossen of willen jullie dan het liefst wegrennen en nooit meer omkijken naar die problemen....
Bent Dagilia :(
kaasvaak
11-11-2002, 20:02
dan klap ik m neer
JustAgirl
11-11-2002, 20:05
Origineel gepost door Bent Dagilia
Willen jullie die problemen in de ogen kijken en het dan oplossen of willen jullie dan het liefst wegrennen en nooit meer omkijken naar die problemen....
Hangt van de probleem af...proberen op te lossen, anders...Hard wegrennennnn en noooooooit meer omkijken!!
Groetjessss
Just A girl
oplossen!!!!!!!!!!!!
daar heb je erg veel lef voor nodig
weglopen is het zwakst wat je kunt doen
woensdag heeft een jjongen bij ons op school zelfmoord gepleegd
mischien had hij problemen maar hij was 's nacht opgestaan en op het spoor gaan lopen met zijn walkman keihard aan
de trein raakte hem vanachter en hij was dood
veel mensen zeggen nu dat hij erg veel lef had om dat te doen
maar ik vind dat je meer lef hebt om je problemen op te lossen ookal is dat soms vreselijk moeilijk
maar ik weet niet wat er in die jongen omging
vond het wel zielig :(
JustAgirl
11-11-2002, 20:09
Origineel gepost door chemie
oplossen!!!!!!!!!!!!
daar heb je erg veel lef voor nodig
weglopen is het zwakst wat je kunt doen
woensdag heeft een jjongen bij ons op school zelfmoord gepleegd
mischien had hij problemen maar hij was 's nacht opgestaan en op het spoor gaan lopen met zijn walkman keihard aan
de trein raakte hem vanachter en hij was dood
veel mensen zeggen nu dat hij erg veel lef had om dat te doen
maar ik vind dat je meer lef hebt om je problemen op te lossen ookal is dat soms vreselijk moeilijk
maar ik weet niet wat er in die jongen omging
vond het wel zielig :(
Alattief, erg zeg...ik vraag me dan af wat door iemands hoofd op dat moment gaat. Moeilijk hoor, en erg voor de familie leden.
Origineel gepost door JustAgirl
Alattief, erg zeg...ik vraag me dan af wat door iemands hoofd op dat moment gaat. Moeilijk hoor, en erg voor de familie leden.
heel erg vooral omdat de ouders neit weten wat er was en of ze signalen hebben gemist enzo
hij zat in 6vwo examenjaar
Ik denk dat het natuurlijk afhangt..om welke problemen het gaat..
kleine, grote, zelfgemaakte problemen, gekregen problemen... :D
Soms........ of meestal komt een probleem uit een domme handeling..
Het beste is om het probleem bij de horens te pakken..en niet bij de pakken blijven zitten..
Maar er zijn ook delikate problemen..zoals gezondheidsproblemen..sexuele problemen...enz..deze vereisen een andere aanpak..
BentDagilia
11-11-2002, 20:47
Ik ben een persoon die van oplossen houd... het lieft zoveel mogelijk om een "probleemloos" leventje te kunnen leiden.. een leven zonder zorgen.. Als je problemen niet vertelt aan andere en als je ze niet probeert op te lossen dan denk ik dat het aan je gaat knagen en dat je uiteindelijk in staat bent tot alles... Zelfmoord dus... ( ik vind het heel erg voor die jongen)
je ziet het ook in Amerika enzo.. Hoevaak vind er wel niet een schietincident plaats op die scholen die jongeren hebben problemen weten niet wat ze moeten doen, raken geisoleerd en het resultaat is dat ze in het wilde westen gaan schieten met hun pistooltje en andere slachtoffers maken.
Mensen als je problemen hebt praat erover met andere kijk wat je eraan kan doen.. ik bedoel oplossen is beter dan het laten zoals het is want dan krijg je meer problemen en zo is het einde nog lang niet in zicht...
En natuurlijk moet je onderscheid maken tussen grote en kleine problemen maar hoe dan ook ze zijn allebei vervelend om te hebben en je kunt je het best voelen door ze op te lossen dus... ik ben iemand die van oplossen houd...
Bent Dagilia
Ik ben een persoon die van oplossen houd... het lieft zoveel mogelijk om een "probleemloos" leventje te kunnen leiden.. een leven zonder zorgen.. Als je problemen niet vertelt aan andere en als je ze niet probeert op te lossen dan denk ik dat het aan je gaat knagen en dat je uiteindelijk in staat bent tot alles... Zelfmoord dus... ( ik vind het heel erg voor die jongen)
je ziet het ook in Amerika enzo.. Hoevaak vind er wel niet een schietincident plaats op die scholen die jongeren hebben problemen weten niet wat ze moeten doen, raken geisoleerd en het resultaat is dat ze in het wilde westen gaan schieten met hun pistooltje en andere slachtoffers maken.
Mensen als je problemen hebt praat erover met andere kijk wat je eraan kan doen.. ik bedoel oplossen is beter dan het laten zoals het is want dan krijg je meer problemen en zo is het einde nog lang niet in zicht...
En natuurlijk moet je onderscheid maken tussen grote en kleine problemen maar hoe dan ook ze zijn allebei vervelend om te hebben en je kunt je het best voelen door ze op te lossen dus... ik ben iemand die van oplossen houd...
Bent Dagilia
Ik vind het mooi van jou..dat je het probleem wil aanpakken..maar besef dat velen niet de kracht of de kans krijgen om dat te doen..
Een simpel probleem..een meisje van 18 die nog studeert..zij wil haar kleren zelf kopen..maar heeft geen geld en mag ook niet van thuis werken..ze is dus afhankelijk van het geld van haar ouders..maar de vader is gierig..en geeft niet voldoende geld voor de kleren..en ze mag alleen bij de wibra kopen..
Dit bestaat..en bij sommige families wordt er niets weggegooid van kledij..de iets jongere meisje moet de kleren van haar wat oudere zus overnemen..
soumaya1
11-11-2002, 21:03
problemen zijn er om om te lossen, dus ik probeer ze om te lossen, maar soms heb ik wel de neiging om weg te rennen, maar goed als je weer terug komt zijn ze er nog, dus gewoon oplossen als het lukt! :D
BentDagilia
11-11-2002, 21:15
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ik vind het mooi van jou..dat je het probleem wil aanpakken..maar besef dat velen niet de kracht of de kans krijgen om dat te doen..
Een simpel probleem..een meisje van 18 die nog studeert..zij wil haar kleren zelf kopen..maar heeft geen geld en mag ook niet van thuis werken..ze is dus afhankelijk van het geld van haar ouders..maar de vader is gierig..en geeft niet voldoende geld voor de kleren..en ze mag alleen bij de wibra kopen..
Dit bestaat..en bij sommige families wordt er niets weggegooid van kledij..de iets jongere meisje moet de kleren van haar wat oudere zus overnemen..
Je hebt gelijk,
Om een probleem op te lossen heb je inderdaad de middelen en de kans nodig en als je dat niet hebt dan kan je ook zo geisoleerd raken dat het leven geen zin meer heeft ..ik bedoel ik kan het me niet voor stellen dat ik niet mag werken en dat ik me kleren moet kopen bij wibra... en het lijkt een simpel probleem maar dit kan seriues uit de hand lopen... ik bedoel dat meisje kan weglopen dan kan ze van het rechte pad dwalen...
Allah i koun fil own... ik bedoel ik zeg wel dat ik zoveel mogelijk wil oplossen enzo maar ja je kan het eigenlijk niet van tevoren zeggen ... soms hoop je gewoon dat het één Grote Nachtmerrie is ...
Bent Dagilia
salam
dan lekker slapen, het zou niet het einde zijn
groetjes :
said
BentDagilia
12-11-2002, 18:31
Niet iedereen denkt daar hetzelfde over .. soms kan het leiden tot zelfmoord en dan is het wel het einde....
Bent dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.