Bekijk originele versie : Palestijnen beschieten Israëlische herdenkingsdienst
Palestijnen beschieten Israëlische herdenkingsdienst
GAZA - Palestijnse schutters hebben zondag het vuur geopend op een herdenkingsdienst ter ere van een koloniste en vier van haar kinderen die afgelopen week omkwamen bij een aanslag. Aan Israëlische zijde vielen geen doden of gewonden, militairen schoten de Palestijnse aanvallers dood.
Beelden toonden hoe kolonisten dekking zochten achter hun auto's of plat op de weg lagen om niet getroffen te worden. Een grote Israëlische troepenmacht die verantwoordelijk was voor de veiligheid bij de dienst beantwoordde het vuur. Het gevecht duurde ongeveer een half uur. Daarna bestormden Israëlische militairen de stelling van de Palestijnen die het treffen niet overleefden.
De radicale Palestijnse organisatie Islamitische Jihad heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanval.
ma 10 mei 2004, 03:11
missysebnia
10-05-2004, 18:14
oualahilla a abu batata.....en nu.........
hahahah
Zullen we het nu eens omdraaien, Israeliërs beschieten Palestijnse herdenkingsdienst.
Jeruzalem- Israelische schutters hebben zondag het vuur geopend op een herdenkingsdienst ter ere van een Palestijnse en vier van haar kinderen die afgelopen week omkwamen bij een aanslag. Aan Palestijnse zijde vielen geen doden of gewonden, militairen schoten de Israelische aanvallers dood.
Beelden toonden hoe Palestijnen dekking zochten achter hun auto's of plat op de weg lagen om niet getroffen te worden. Een grote Palestijnse troepenmacht die verantwoordelijk was voor de veiligheid bij de dienst beantwoordde het vuur. Het gevecht duurde ongeveer een half uur. Daarna bestormden Palestijnse militairen de stelling van de Israeliërs die het treffen niet overleefden.
De radicale Israelische organisatie heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanval.
ma 10 mei 2004, 03:11
Palestina4live
10-05-2004, 18:43
Ja en..? :rolleyes: Of verwachtte je nu een ander reactie :confused:
Palestina4live
10-05-2004, 18:47
De strijd tussen de Palestijnen en Israeliers, is een strijd die al TE lang duurt, en nog lang zal duren. Dagelijks komen er mensen om in de strijd..
Triest eigenlijk he, dat je op zo een stuk tekst als antwoord krijgt: Ja, en..? :eek:
Moet je nagaan hoe gewoon de doden zijn geworden :(
missysebnia
10-05-2004, 18:48
hahahaha ouallahila
right back at ya aislin
king_of_asilah
10-05-2004, 18:50
www.PalestinaOnline.com
Hmm ben ik een zionist omdat ik oorlogen verafschuw? of ben ik een zionist omdat ik onderdrukking van vele vrouwen verafschuw?
Of zou ik dan toch zionst zijn gewoon omdat ik als Joodse geboren ben?
Jij kent mij helemaal niet, jij hebt nimmer het genoegen gehad je te begeven in mijn gezelschap.
En is dat een bedreiging naar mijn persoon toe trouwens? snotneus.
Wil je je dan even bekend maken, als er 1 undercover is ben jij het wel, ik ben net als altijd onder de naam die ik al jaren gebruik gewoon Aislin dus.
Een zionist ben je uit overtuiging, een jood door geboorte, mocht je dat nog niet weten.
NoisySilence
10-05-2004, 21:04
Zijn we nu opeens de aanslag die voormalig JDL lid Baruch Goldstein in 1994 pleegde vergeten?. Hierbij vermoordde hij 29 Palestijnen in de Ibrahim moskee in Hebron.
Op de website van de JDL stond: "We feel that Goldstein took a preventative measure against yet another Arab attack on Jews. We understand his motivation, his grief and his actions. And we are not ashamed to say that Goldstein was a charter member of the Jewish Defense League."
Aislin onze zgn vredesduifje is niet meer dan een vredesduivel :D
missysebnia
10-05-2004, 21:12
Origineel gepost door Aislin
Wil je je dan even bekend maken, als er 1 undercover is ben jij het wel, ik ben net als altijd onder de naam die ik al jaren gebruik gewoon Aislin dus.
Een zionist ben je uit overtuiging, een jood door geboorte, mocht je dat nog niet weten.
oh ja????
nou weer wat geleerd..........
not
Origineel gepost door Palestina4live
De strijd tussen de Palestijnen en Israeliers, is een strijd die al TE lang duurt, en nog lang zal duren. Dagelijks komen er mensen om in de strijd..
Triest eigenlijk he, dat je op zo een stuk tekst als antwoord krijgt: Ja, en..? :eek:
Moet je nagaan hoe gewoon de doden zijn geworden :(
"Moet je nagaan hoe gewoon de doden zijn geworden"
Erg he,
maar ja,
En ?
missysebnia
10-05-2004, 21:30
je hebt mensen die geen hart hebben, en je hebt mensen die GEEN hart hebben and taht's you
Origineel gepost door missysebnia
je hebt mensen die geen hart hebben, en je hebt mensen die GEEN hart hebben and taht's you
Oorlog is k.u.t , he
Kom je daar nu pas achter.
Origineel gepost door Abou_Batata
IK wel :) of heb ik een andere aislin voor mij die werkt bij azc in leeuwarden ( daar achter lekkumerend)
Ik denk dat je je inderdaad ernstig vergist dat ik in Leeuwarden zou werken, buiten dat vind ik dat je posting als zijnde een dreigement mag worden beschouwd .......mocht je mijn zoon zijn dan had ik je beetgepakt en je mond met zoutzuur laten spoelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.