Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke moskee bezoek jij ???????

igzeneej
11-11-2002, 19:00

Hallo mensen de vraag is al vrij duidelijk; ???!!! Ik bezoek verschillende moskees in den haag en jullie ??? alvast bedankt mensen ! Beslema.... Kamal

igzeneej
11-11-2002, 19:08
Lees de vraag nog eens zou ik zeggen ! ...De vraag is voor iedereen ook voor de mensen in china !!! Dus kom maar op... en vertel gelijk wat meer van die moskee ! Alvast bedankt mevrouwtje uit tilburg !!! :)

igzeneej
11-11-2002, 19:21
Maakt niet uit je hebt teminste de keus om die ene te kiezen ! ...en die hebben veel andere mensen niet !

igzeneej
11-11-2002, 19:53
Dat heb jij fout !!! ...Weet je hoeveel gemeentes er in nederland zijn ! ...En vergelijk dat eens met het aantal moskees ! Dank U !

beppie_truus
11-11-2002, 20:13

Origineel gepost door igzeneej Dat heb jij fout !!! ...Weet je hoeveel gemeentes er in nederland zijn ! ...En vergelijk dat eens met het aantal moskees ! Dank U ! sommige mensen moeten inderdaad heel ver reizen om in moskee te kunnen bidden

BENTGHATAR
12-11-2002, 21:20
Origineel gepost door igzeneej Dat heb jij fout !!! ...Weet je hoeveel gemeentes er in nederland zijn ! ...En vergelijk dat eens met het aantal moskees ! Dank U ! yepzz dat klopt ik mijn stadje heb je geen moskees. je hebt ze wel,maar dan alleen voor mannen.

nour_el_3oejoen
12-11-2002, 21:29
hello! ik kom uit rdam en bezoek mesjied ennasr ( daar preekt imam elmoemni). als ik naar de moskee ga, dan ga ik alleen naar ennasr , dus ik bezoek niet veel moskeen. xxxnour :)

maryame
12-11-2002, 21:41
hello ik g naar masjid el boeraq.mijn vader is daar imam dus het is lekke handig voor mij.ik vertrek gewoon als hij vertrekt. ciao

Pipo_De_Clown
12-11-2002, 22:15
Origineel gepost door sanae84 ik kom uit hilversum en daar is wel een moskee maar helaas jammer genoeg niet voor vrouwen dus..... Als je naar de moskee wilt moet je je vader lief aan kijken.. of ie je naar Huizen wil brengen, of naar UTrecht daar kunnen de Vrouwen wel bidden... en het is het dichtste bij.. GReetZZZ Pipo

-xxx-Rachida
12-11-2002, 22:35
Ik ga naar Moskee Anasr...in Rotterdam....en ja....daar predikt de beruchte maar (voor mij) een goede imam..... Rachida