Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuw rechts is zo racistisch!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Reqrouz
10-05-2004, 11:38

Ik surfde zoals gewoonlijk op het net. Kwam ik opeens op de site van Nieuw rechts. Ik dacht eerst van wat een lompe boeren site. Maar toen ik het begon te lezen en ik schrok me dood!!! Ze lopen echt zo erg over Marokkanen en Moslims te praten. Echt ziek gewoon. En dan komen ze zeggen van : je moet denken ??? Ik snap hun echt niet. Ook die leider van hun Michiel Smit. Dat is zo'n lelijke hond. Hij zegt zelf dat hij geen racist is, terwijl hij in kranten roept van: een neger is erg, maar een blanke neger al helemaal ( mening over brainpower/ eminem). Deze gestoorde personen zorgen ook niet bepaald voor integratie. Maar goed. als je geen leven hebt, dan kan ik dat begrijpen he. ook moeten Marokkaanse jongeren een eigen kliek oprichten. En een echte organisatie vormen. Dat is echt de enige manier om tegen deze kk racisten te knokken. En om respect af te dwingen. En hiermee bedoel ik aleen de mensen die geen crimineel zijn. Want de rest mag oprotten. Die zorgen er juist voor dat die racisten het gelijk krijgen. En dat mag niet gebeuren. Anders verlies je het van hun. Ik waarschuw nu: deze Michiel Smit is gevaarlijk, en kan de 2de Pim Fortuin worden als hij doorgaat. Beter stopt men hem nu dan wanneer het te laat is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

minga
10-05-2004, 11:44
"En hiermee bedoel ik aleen de mensen die geen crimineel zijn. Want de rest mag oprotten" Ben jij nu zelf ook niet Rasistisch? wie ben jij om te zeggen of een crimineel niet kan veranderen?.....daar maak je dezelfde fout...waar tegen je vecht...

Tempelier
10-05-2004, 11:50
Michiel Smit een tweede Pim Fortuyn? Dat is de grootste bullshit ooit, Michiel Smit heeft daar te weinig hersens voor. En racistisch, ga hier eens op de site rondkijken als je zo tegen racisme bent...

klonbyz
10-05-2004, 12:27
Mogool Smit is zelf een blanke ne9er,hij heeft dus in principe een hekel aan zichzelf.Zie foto...als je naar die lippen kijkt zegt het denk ik al genoeghttp://www.kafka.antifa.net/smit.m.jpg

NoisySilence
10-05-2004, 14:52

Origineel gepost door klonbyz Mogool Smit is zelf een blanke ne9er,hij heeft dus in principe een hekel aan zichzelf.Zie foto...als je naar die lippen kijkt zegt het denk ik al genoeghttp://www.kafka.antifa.net/smit.m.jpg Nee hoor, die scheve ranzige bek komt van het zuigen, hij is een firstclass faggot! :D

LadyBerkania
10-05-2004, 15:42
Getsie........ieuwwww

klonbyz
10-05-2004, 17:34
Origineel gepost door NoisySilence Nee hoor, die scheve ranzige bek komt van het zuigen, hij is een firstclass faggot! :D I know....niet dat ik zelf van de herenliefde ben,maar laten we zeggen dat mongool Smit en ik geen vreemden van elkaar zijn.Kan me herinneren dat Mongool ooit op elke *********** zijn beklag had gedaan over mij,omdat moi een mailbox en website van dit mannetje zichzelf had toegeeigend.UIt zijn mailbox kon ik concluderen dat meneertje inderdaad van de herenliefde was :D

Peej
10-05-2004, 18:18
Michiel Smit een mongool noemen is een belediging voor mensen die geboren zijn met het syndroom van Down. Mensen die dit soort uitspraken doen zouden zich dus moeten verontschuldigen tegen deze mensen. En voor wat betreft Nieuw-Rechts. Die zijn het nog niet eens waard om een topic over te openen. Volgens mij kijken er meer Marokkanen op die site dan Nederlanders. Want de nederlanders weten al langer dat je dit soort marginale kleutergroepjes gewoon geen aandacht moet geven

klonbyz
10-05-2004, 18:34
Origineel gepost door Peej Michiel Smit een mongool noemen is een belediging voor mensen die geboren zijn met het syndroom van Down. Mensen die dit soort uitspraken doen zouden zich dus moeten verontschuldigen tegen deze mensen. En voor wat betreft Nieuw-Rechts. Die zijn het nog niet eens waard om een topic over te openen. Volgfens mij kijken er meer Marokkanen op die site dan Nederlanders. Want de nederlanders weten al langer dat je dit soort marginale kleutergroepjes gewoon geen aandacht moet geven Je hebt helemaal gelijk,hierbij bied ik mijn excuses aan,aan iedereen met het down-syndroom.

Hamas_C
10-05-2004, 18:45
Origineel gepost door Tempelier Michiel Smit een tweede Pim Fortuyn? Dat is de grootste bullshit ooit, Michiel Smit heeft daar te weinig hersens voor. En racistisch, ga hier eens op de site rondkijken als je zo tegen racisme bent... Dit is geen politiek partij mop!! Wij zullen niet regeren over dit kikerlandje!! Kijk zelf! Dit is een goede!! Ik vraag hierbij alle goed gebekte moslims om op deze site onze waarde en normen te verdedigen!! Of nodig ze hier na toe uit!! Ik weet namelijk niet of ze geld verdienen aan de mensen die hun site bezoeken!! Anders nodig je ze hier na toe uit!! Hahaha

Hamas_C
10-05-2004, 18:57
En als je goed kijkt! zie je dat dit bestand naar de prullebak is verhuisd! http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/14/bekijk/6391.html Dit gesprek ligt gewoon in de prullebak. Dit doen wij niet op Marokko.nl Iedereen mag zijn mening geven! En wij zetten iemand zijn mening niet in de prullebak!!

Peej
10-05-2004, 18:59
Origineel gepost door Hamas_C Dit is geen politiek partij mop!! Wij zullen niet regeren over dit kikerlandje!! Kijk zelf! Dit is een goede!! Ik vraag hierbij alle goed gebekte moslims om op deze site onze waarde en normen te verdedigen!! Of nodig ze hier na toe uit!! Ik weet namelijk niet of ze geld verdienen aan de mensen die hun site bezoeken!! Anders nodig je ze hier na toe uit!! Hahaha En jij denkt dat Nieuw Rechts wel ooit zal regeren over Nederland? Vergeet het maar, dat zal never nooit niet gebeuren. Als jij ze zo hoog inschat zit je toch wel erg fout hoor.

Peej
10-05-2004, 19:10
Het vlaams blok kreeg stemmen omdat ze een charismatisch leider hadden en omdat veel Vlamingen (mede door de taalstrijd in België) een heel stuk nationalistischer zijn dan de gemiddelde Nederlander. Als ze al een of twee zeteltjes krijgen, zelfs dan zal Debiel Rechts nooit verder komen dan het immer marginale bestaan wat ook de Centrum Democraten altijd heeft geleid. Ik begin zo onderhand de indruk te krijgen dat een deel van de Marokkanen misschien wel stiekempjes hoopt dat NieuW-Rechts een succes zal worden (iets wat dus uitgesloten is). Dan kunnen ze weer hard roepen dat ze gediscrimineerd worden en kunnen ze weer in hun slachtofferrolletje kruipen. Let wel, ik heb het hier over een klein deel van de Marokkanen hè, niet over alle Marokkanen.

Aislin
10-05-2004, 20:01
Onder welke catogorie valt deze? :rolleyes: Origineel gepost door Muwwahid ALLAHU akbar, Moge Palestina gezuiverd worden van deze zionistische infectie, deze kinderen van apen en zwijnen. Oja, pas op voor aislin, ik ken haar. ZIj is een zionistische/joodse infiltrant die overal fitna probeert te zaaien tussen de moslims. Insha ALLAH ik hoop dat 1 van ons de eer krijgt om deze rat en haar zoon te onthoofden.

klonbyz
10-05-2004, 21:36

Niet om het een of ander,of om mensen met het down-syndroom te beledigen,maar je zou toch denken dat(gezien de foto's)........ http://www.kafka.antifa.net/smit.m5.jpg http://www.kafka.antifa.net/smit.m2.jpg http://www.kafka.antifa.net/smit.m3.jpg http://www.kafka.antifa.net/smit.m4.jpg

Pagina's : [1] 2