Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negatieve reacties

Lila
10-05-2004, 10:41

Beste mensjes, Op bijna alle topic wordt er negatief gereageerd, vooral als een topic over relaties en sex gaan. Maar dit is een site waar je lekker over alles kunt praten zonder dat je de mensen achter die pc's kent. En dat maakt het ook zo leuk, want dan kun je gewoon alles vragen en alles bespreken. Maar helaas wordt dat door vele vaak verpest door meteen over mensen te oordelen of mensen die al snel met een vooroordeel klaarstaan. Het is prima om je zegje te doen (NIKS MIS MEE), maar niet ten koste van de gevoelens van mensen die simpelweg hun hart willen uitluchten. En vergeet niet.....Het is Marokkaanse jongeren, liefde en relaties.... Dus in principe mogen we alles bespreken, zolang je maar jezelf en andere respecteert. Groetjes, Lila

marjam123
10-05-2004, 10:47
Het is inderdaad zo dat je hier alles moet kunnen bespreken…. Alleen er zitten wat types tussen die van die onsmakelijke dingen gaan zeggen… En mensen gaan zitten beledigen… sommige krijgen er blijkbaar een kick van ofzo om vieze dingen te zeggen… en dat hoort niet, althans dat is wat ik vind… Ook zitten er een paar tussen die totaal geen respect tonen voor anderen of andermans gevoelens… maar goed, ze moeten het maar zelf weten… jammer dat ze zo kinderachtig moeten doen… xxx

Lila
10-05-2004, 11:45
Origineel gepost door marjam123 Het is inderdaad zo dat je hier alles moet kunnen bespreken…. Alleen er zitten wat types tussen die van die onsmakelijke dingen gaan zeggen… En mensen gaan zitten beledigen… sommige krijgen er blijkbaar een kick van ofzo om vieze dingen te zeggen… en dat hoort niet, althans dat is wat ik vind… Ook zitten er een paar tussen die totaal geen respect tonen voor anderen of andermans gevoelens… maar goed, ze moeten het maar zelf weten… jammer dat ze zo kinderachtig moeten doen… xxx Ja, je hebt wel gelijk, maar af en toe moet een grapje kunnen.

marjam123
10-05-2004, 11:51
Origineel gepost door Lila Ja, je hebt wel gelijk, maar af en toe moet een grapje kunnen. nou van grapjes weet ik wel wat af hoor... maar overdrijven is ook een vak... een grap is leuk en je beledigt er niemand mee... dat gebeurt hier wel vaker... maar goed, ik neem het niet al te serieus, als iemand dom doet tegen mij doe ik lekker dommer terug ;) xxx

Lila
10-05-2004, 13:25

Ja, dat is mij opgevallen. Heel veel jongeren zitten hier, met name kinderen eigenlijk. Prima, geen probleem.....maar laat iedereen in zijn/haar eigen waarde.

mercedesje
10-05-2004, 14:42
Ach joh, gewoon niet opletten, ze kunnen zeggen wat ze willen, en natuurlijk is het bij zulke mensen "mijn mening telt". Ik zeg gewoon wat ik wil, en als het iemand niet bevalt, dan is het pech! Daar in tegen is het wel jammer! maar ja ben wie ik ben en doe wat ik doe, niemand kan er over oordelen, zijn alleen meningen, de gene die er voor heeft gezorgd dat hier ben weet wel beter! Maar he ga gewoon door met je topics openen, er zullen genoeg mensen zijn die normaal reageren! Ik anders wel!! XXX

Lila
10-05-2004, 15:04
Tnxxx....mercedesje...;)

mercedesje
10-05-2004, 15:07
ach geen probleem, Ik heb er geen moeite mee hoor, iedereen mag van mij weten wat ik uitspook, lieg er niet over, schijnheilig vind ik echt het stomste wat er is!!!! Ieder zijn eigen mening erover! Ik ben marokaans, heb piercings, rook, ga weleens uit, heb contact met jongens, tja, mijn leventje, Maar het is niet zo dat ik mezelf helemaal laat gaan, heb ook mijn grenzen en ken de regels!! Ik laat iedereen in zijn waarde en ga ervanuit dat zij dat ook doen, anders bekijken ze het maar! Nou kijk alweer uit naar je volgende topic!!! XXX