Bekijk originele versie : examens ?????????
assalaam heleikoem
de meesten hier hebben toch denk ik hun examens achter de rug of zitten in hun examenjaar...
hoe zijn jullie die doorgekomen ik word al zenuwachtig voor m'n schoolexamens dan stress al ik laat staan de centrale dalijk
tips ?????
liefs
:zwaai: :zwaai:
kaasvaak
11-11-2002, 19:03
samen met iemand maken, leer je ieder de helft
igzeneej
11-11-2002, 19:19
....Als je er ontspannen over denkt dan komt alles goed ! ...De stress is gevaarlijk en kan vaak fataal zijn :)
doei !
kaasvaak
11-11-2002, 21:46
Origineel gepost door igzeneej
....Als je er ontspannen over denkt dan komt alles goed ! ...De stress is gevaarlijk en kan vaak fataal zijn :)
doei !
maar blijf wel op je hoede zodat niemand ziet dat een ander je examen voor je maakt.....
kaasvaak
11-11-2002, 21:48
Origineel gepost door kaasvaak
maar blijf wel op je hoede zodat niemand ziet dat een ander je examen voor je maakt.....
gewoon ruilen van blaadje, dat heeft niemand door.
Boyfriend
11-11-2002, 22:01
morgen heb ik m'n eerste vak, zal zo doorgaan tot en met vrijdag :(
saidaaatje
11-11-2002, 22:07
haha als er iemand tips nodig heefty pm me dan effe want..ik heb afgelopen mei vwo examen geadaan en hamdulilah met allemaal voldoendes geslaaggd....maarre moet zeggen heb er ook keiveel voor gedaaan......niets uittsellen...alles bijhouden...leer zogoed mogelijk voor je aschoolexamens dan heb je een goede basis voor t examen enne jah als je de stof paar keer geleerd heb hoef je weinig te doen voor t examen
trouwens ik heb tweede fase examen gedaan enne moet zeggen de schoolexamens bij ons waren veel moeilijker als t centraal examen...
BENTGHATAR
11-11-2002, 22:12
Origineel gepost door saidaaatje
trouwens ik heb tweede fase examen gedaan enne moet zeggen de schoolexamens bij ons waren veel moeilijker als t centraal examen...
ik hoor dit ook vaak,maar ik geloof dat niet.
maar als het zo is dan ben ik echt blij:boogie:
saidaaatje
11-11-2002, 22:13
jawel joh bij ons op school was dat echt zo ........4 real girl.....maarre ze doen extra de schoolexamens moeilijk maken xodat je extra goed gaat leren voor de examens
Dankjewel allemaal voor jullie reacties...
het doet goed om te horen dat het jullie goed vergaan is, hopelijk ook bij mij dalijk !
veel liefs
jawel joh bij ons op school was dat echt zo ........4 real girl.....maarre ze doen extra de schoolexamens moeilijk maken xodat je extra goed gaat leren voor de examens
Soo ik hoop het dan maar !
:zwaai:
saidaaatje
11-11-2002, 22:17
en owjahhhhhh oude examens oefenene zeker doen.................want veel vragen krijg je terug 4 real...
BENTGHATAR
11-11-2002, 22:17
nou ik hoop het echt
inshallah zullen we allemaal slagen
Ja ik hoop het echt !
Ik wil graag de opleiding verpleegkundige doen en ik kan niet wachten, maar ja daar moet natuurlijk wat voor gedaan worden en als je dan ook nog eens zo'n stresskip bent als ik...
Achteraf denk ik dan waarom zo zenuwachtig, maar op het moment zelf. Dat ahd ik zelfs al met de Cito op de basisschool, hoe noemen ze dat Black Out ofzo ?!
Nog een vraagje eigenlijk ; wat was makkelijker, de middelbare school of de vervolgonderwijs. Kijka an de ene kant is dat middelbare school want het is toch basis, maar aan de andere kant, je kiest wel voor je verolg iets wat je leuk vind dus je interesseert je daar meer voor.
Heel veel liefs
al_hamka
11-11-2002, 22:28
Origineel gepost door Letizia
assalaam heleikoem
de meesten hier hebben toch denk ik hun examens achter de rug of zitten in hun examenjaar...
hoe zijn jullie die doorgekomen ik word al zenuwachtig voor m'n schoolexamens dan stress al ik laat staan de centrale dalijk
tips ?????
liefs
:zwaai: :zwaai:
Eeeeeeey meid!!!!
Maak je niet druk hoor!
Als je je schoolonderzoeken haalt, dan haal je je examens ZEKER!!
Examens zijn altijd makkelijker dan schoolexamens geloof me!
Succes MEID!!!
** SouSou **
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.