Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Auto kopen zonder APK, verstandig?

Pagina's : [1] 2

yasmijntje
25-06-2009, 14:58

Hallo allemaal, Ik heb een leuk autootje gevonden. De APK van deze auto is 2 maanden verlopen. Er is mij verteld dat het niet verstandig is om een auto te kopen zonder APK, dit omdat er een kans is dat er veel aan moet gebeuren. Moet je daar echt rekening mee houden?

__Tazourakht__
25-06-2009, 15:04
Ja beter wel. Om welke auto gaat het en hoe duur wil je hem kopen?

Falastine
25-06-2009, 15:15
Ga met iemand mee die veel van apk weet dan kan hij kijken wat er aangedaan moet worden.

yasmijntje
25-06-2009, 15:15
Ja beter wel. Om welke auto gaat het en hoe duur wil je hem kopen? renault clio voor 1700;)

yasmijntje
25-06-2009, 15:17

Ga met iemand mee die veel van apk weet dan kan hij kijken wat er aangedaan moet worden. Ja daar zit wat in... Mijn vader weet wel het één en ander. Ik ga gewoon een afspraak maken dan zie ik vanzelf wel hoe of wat! Als ik maar niet de verkeerde beslissing maak en nog 100en neerleggen. Daar zit ik niet op te wachten.

__Tazourakht__
25-06-2009, 15:18
renault clio voor 1700;) Ik zou het niet doen:o Je kan er genoeg vinden met APK. Maar succes...

DOUKALIA18
25-06-2009, 15:21
Ik heb mijn Fiat Punto ook zonder APK gekocht, was met mijn vader geweest en hij zei gewoon doen. uiteindelijk was er 1 klein dingetje dus ja voor mij heeft het goed uitgepakt.

yasmijntje
25-06-2009, 15:23
Ik zou het niet doen:o Je kan er genoeg vinden met APK. Maar succes... Dank je wel :D

yasmijntje
25-06-2009, 15:24
Ik heb mijn Fiat Punto ook zonder APK gekocht, was met mijn vader geweest en hij zei gewoon doen. uiteindelijk was er 1 klein dingetje dus ja voor mij heeft het goed uitgepakt. Ja zo kan het dus ook bedacht ik me:p Misschien is het verstandig om gewoon te kijken en dan maar op je gevoel afgaan! Fiat Punto is ook een erg leuke auto.

marococa
25-06-2009, 15:25
Hallo allemaal, Ik heb een leuk autootje gevonden. De APK van deze auto is 2 maanden verlopen. Er is mij verteld dat het niet verstandig is om een auto te kopen zonder APK, dit omdat er een kans is dat er veel aan moet gebeuren. Moet je daar echt rekening mee houden? Ik zou het niet doen laat die persoon hem eerst keuren dan weet je teminste wat je koopt anders ben je veel kwijt.

DOUKALIA18
25-06-2009, 15:28
Ja zo kan het dus ook bedacht ik me:p Misschien is het verstandig om gewoon te kijken en dan maar op je gevoel afgaan! Fiat Punto is ook een erg leuke auto. Ja ik had een Fiat Punto uit '96 voor € 900 zonder apk, ik kon 'm ook 2 dagen later ophalen met apk en dan zou de auto € 1200 kosten. Uiteindelijk was ik veel goedkoper uit. En hij rijdt prima :)

Falastine
25-06-2009, 15:31
Haha ik kocht ook zonder apk omdat ik een man ken die daty doet en hij kijkt totaal niet naar de auto hij heeft die apk binnen 3 min klaar.

yasmijntje
25-06-2009, 15:36

Ik zou het niet doen laat die persoon hem eerst keuren dan weet je teminste wat je koopt anders ben je veel kwijt. Dat zegt mijn broer dus ook, waarom zou hij hem niet keuren als er niks aan de hand was. En hoe kan ik die auto vervoeren als er geen APK op zit? Veel verstand heb ik niet van auto's:D

yasmijntje
25-06-2009, 15:38
Ja ik had een Fiat Punto uit '96 voor € 900 zonder apk, ik kon 'm ook 2 dagen later ophalen met apk en dan zou de auto € 1200 kosten. Uiteindelijk was ik veel goedkoper uit. En hij rijdt prima :) Dat is echt mooi meegenomen zeg. Besa7a wara7a:D Ik zie wel wat ik doe. Ik bespreek het met mijn vader vanavond :)

DOUKALIA18
25-06-2009, 15:39
Dat zegt mijn broer dus ook, waarom zou hij hem niet keuren als er niks aan de hand was. En hoe kan ik die auto vervoeren als er geen APK op zit? Veel verstand heb ik niet van auto's:D Je mag er dan niet eens mee rijden en als de politie je pakt riskeer je een boete, kijk maar op de site www.rdw.nl, je kan daar je kenteken ikvoeren en dan zie je meteen hoe lang je auto niet gekeurd is.

Pagina's : [1] 2