Bekijk originele versie : Moslimmeisjes laten zich dichtnaaien
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
IlLeGal_NaDoR
10-05-2004, 03:18
Moslimvrouwen moeten als maagd het huwelijk in. Maar dat lukt niet altijd. Daarom laten veel moslimmeisjes voordat ze gaan trouwen hun maagdenvlies herstellen in Nederlandse ziekenhuizen
Hoeveel meisjes zich jaarlijks precies laten opereren, is niet duidelijk, maar uit onderzoek van NOVA blijkt dat het om honderden moet gaan.
De operatie heeft lang niet altijd het gewenste effect. Bovendien overtreden de dokters de wet omdat ze de operatie onder een valse noemer declareren. Artsen staan voor een dilemma. Zelf hebben ze grote moeite met de operatie, maar wat als een meisje door haar familie wordt bedreigd?
Waar gaat dit heen, waar gaat dit tog nou naar toe? :(
Meiden die zich laten opereren omdat ze sex hebben gehad voor het huwlijk. Je kan er later je een man mee voor de gek houden, maar Allah ziet alles. ;)
Filmpje: http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2555
Jippie, daar gaat weer een aantal van die hypocriete moslim jongens.
Zelf neu.ken ze voordat ze getrouwd zijn alles wat los en vast zit.
Maar de vrouw die ze krijgen moet wel maagd zijn.
lala_fatima
10-05-2004, 07:40
Origineel gepost door IlLeGal_NaDoR
Meiden die zich laten opereren omdat ze sex hebben gehad voor het huwlijk. Je kan er later je een man mee voor de gek houden, maar Allah ziet alles. ;)
Precies....Allah ziet Alles... :)
Hij ziet ook 99% van de marokkanen jongens die verkeerd bezig zijn :rolleyes:
weet je, jongens moeten eerst naar zichzelf kijken en dan pas naar meisjes...Jongens denken dat wat zij doen goed is enso, maar nee, jullie worden daarvoor ook gestraft..
ik zou zeggen doe wat je wilt.....je houd jezelf ermee voor de gek...misschien zien de jongens het niet.....maar Allah ziet alles....
spot niet met ALlah...jij duivelsjong :D wacht maar als je loopt te sudderen in het vuur van de hel...dan denk je terug en zou je zeggen had ik maar die aardige heer van een minga geluisterd en niet zo een opmerking gemaakt....maar je gaat nog voelen :stout:
ewa ja...ik help graag mensen......
ja helaas gebeurd dit vaak. Niet alleen bij meisjes, maar eigenlijk zowat alleen bij jongens. Het is voor beide verboden sex te hebben voor het huwelijk. En beide worden hiervoor gestraft, zowel jongens als meisjes. Het nadeel dat meisjes heben, is dat je het aan hun kan merken dat ze geen maagd zijn. ( maagdenvlies al open) En bij jongens is dat niet het geval. En bovendien heeft de jongen dan een megavoordeel. Want het meisje waar hij mee trouwt heeft dan ook geen vergelijkingsmateriaal dat de ene het beter doet dan de andere. En dus heeft hij de touwtjes in handen.
3ebergrechts
10-05-2004, 11:46
Nou ik denk dat de meiden hier meer worden gestraft, en dan heb ik het niet alleen dooe Allah maar er zijn genoeg mannen die geen vrouw willen die al ontmaagd is. En het feit dat je als je als vrouw niet maagd het huwlijk gaat is niet alleen voor jezelf erg, maar ik vind dat het voor je ouders nog erger is. Ik vind het jammer dat sommige meisjes daar geen rekening mee houden.
Ik vind het niet alleen respectloos tegenover je toekomstige man als je je laat dichtnaaien, maar ook tegenover jezelf. Je zult altijd met een leugen leven dan.
sweet_nadoria
10-05-2004, 11:53
Allah ie starr !!!!
De meiden die dat doen ... :jammer:
Ehiejaa zehma voor me geloof, rot op man wat je geloof ?!
Je doet het voor jezelf, om zehma te laten zien vanne ik ben wel een goed meisje geweest ...
Je ouders noch je man zal het wellicht niet zien, maar Allah ziet alles !!!
En die Naima, zij loopt de meiden een beetje aan te moedigen van doe wat je wilt, en ze kan zich goed voorstellen dat meiden zich laten opereren omdat ze zehma bang voor de gevolgen.
Als je bang bent voor de gevolgen .... dan zorg je ervoor dat je geen oorzaak hebt !!!
Allah ie starr oe safie !!
Waar gaat het heen, yeh waar gaat het heen ....
Moge Allah de dwalenden onder ons behoeden van het kwade en hen leiden op het rechte pad...
Yarabi wees vergevingsgezind voor degenen onder ons die fouten hebben gemaakt ...
Ameen ...
Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe ...
Liefs,
S. Nadoria
DonAgewan
10-05-2004, 11:53
Laat iedereen zijn eigen tuin harken dan komt het wel goed.
Mannen mogen net zo min sex hebben voor het huwelijk maar dat mag je hier absoluut niet als excuus aanvoeren van wat hij doet mag ik ook dan moet je later niet gaan lijmen en plakken in een of ander ziekenhuis maar erachter blijven staan.
Waar komt het toch vandaan dat mannen een maagd zo verheerlijken?
Men kan wijzen op het feit dat in de koran aan godsvruchtige mannen een paradijs beloofd wordt, waarbij in afgescheiden paviljoens vurig beminnende gezellinnen op hen wachten. Een bijkomend genoegen is dat de vrouwen in het paradijs, ongeacht het genot dat mannen met hen beleven, altijd maagd blijven, vrouwen die niet menstrueren, zwanger worden of ziek zijn. Geen enkele opmerking over hoe dit als 'paradijs' voor vrouwen kan worden beschouwd Het hoogste goed voor moslimmannen is dus de maagdelijkheid voor de vrouw. Het is van zulke hoogstaande waarde dat het al het andere overschaduwt. En een jong meisje groeit zo op in angst, terwijl ze bevend haar huwelijksnacht afwacht en zij de angstaanjagende verhalen aanhoort over die vrouwen die families schade en schande hebben berokkend. De gemeenschap speelt een belangrijke rol in dit scenario. Iedereen let met argusogen op andermans dochters, één misstap zorgt al voor reputatieverlies. De sociale controle is als een onzichtbaar traliewerk, dat een vrouw vanaf haar vroegste jeugd tot aan en zelfs tijdens haar huwelijk onderdrukt.
Hieronder een stukje van Imam van Bommel over het maagdenvlies.
Van Bommel vindt het opvallend hoe weinig jonge moslims weten van wat er in de koran over seks staat geschreven. "Ze zijn stomverbaasd als ze horen hoe vooruitstrevend de profeet over seksualiteit sprak." Voor de meesten staat de islam juist voor seksuele beperking. "Zeker voor moslima's die vaak onder streng toezicht staan omdat ze met hun kuisheid de eer van de hele familie moeten redden."
Maagdenvlies, bebloede lakens, eerwraak, meisjesbesnijdenis worden volgens Van Bommel geheel ten onrechte in één adem met de islam genoemd. "Ik heb alle 114 hoofdstukken van de Koran er op nagelezen en als de profeet er al iets over zegt, is het in negatieve zin. Hij wil bijvoorbeeld niets weten van het wegsnijden van schaamlippen. Die tradities voeren terug tot vóór de Islam, de tijd dat de Bedoeïnen door de Sahara trokken." Wél heeft Mohammed het over het recht op seksuele bevrediging van de vrouw. Van Bommel: "Hij wees mannen op hun echtelijke plicht om het in bed ook aangenaam te maken voor hun vrouw."
En ook al was seks voor het huwelijk verboden, Mohammed was een realist en begreep dat jonge mensen vol hormonen nu eenmaal op onderzoek uitgaan. Door zelf te trouwen met weduwen en gescheiden vrouwen liet de profeet bovendien zien dat een intact maagdenvlies niet de enige deugd was die een vrouw moest bezitten. "Van eerwraak moest hij ook niets weten."
iedereen moet voor zichzelf spreken....als ik van iemand hou dus echt van houden en ik wil trouwen met haar...dan heb ik al de keuze gemaakt...of ze nu maagd is of niet...sorry hoor maar dat blijft onder ons dan....dus tussen je partner en jezelf...als de man haar zo accepteert vanwaar dan deze commotie?....
Minga says : if i love it doesn't matter if she is yellow , has tree nippels or has fuc*kt before.....love counts.....en Allah zal mij daarvoor belonen....
Niet elke marokaan is een moslim, zoals niet elke Nederlander een christen is. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
IlLeGal_NaDoR
10-05-2004, 15:59
van mij apart ****** alle marokaanse moslim meiden erop los lekker belangerijk, maar dat ze het dichtgaan naaien, dat vind ik weer een beetje Hypocriet.
Mehna je wil er mensen mee voor de gek houden.
tegenwoordig moet je helemaal goed opletten, want er zijn pillen, zalfjes en weet ik veel nog meer om op de dag de dame te laten bloeden, nou ik ben gewaarschuwd...
Huwelijksnacht met licht aan!! :D
IlLeGal_NaDoR
10-05-2004, 16:07
FF een andere vraag? als het je zus(je) zou zijn en die heeft sex gehad, zouden jullie ook zo TOLERANT zijn en met een antwoord dat tog 99% van de jongens het ook doet??
:rolleyes:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.