Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontharen met een touw/elastiek

Pagina's : [1] 2

Miss_Shahrukh
10-05-2004, 01:11

Heyz..Dames Kan iemand mij misschien vertellen hoe je je wenkbrauwen of snor kan ontharen met een touw of elastiek ik wil het wel een keer proberen maar ik weet niet hoe het moet kan iemand mij dat vertellen...Thanx En nog een vraagje hé...Ik had laatst gelezen dat je met citroensap je snorharen kan blonderen ofzo kan iemand mij daar wat meer over vertellen ik doe het gewoon met veet...maar wil wel die citroensap proberen :o Maarjah Thanx alvast... :D

missie_19
10-05-2004, 08:59
me vriendin doet haar wenkbrauwen ook met touw, zou mijn god nie weten hoe ze dat flikt :maf: maar haar wenbrauwen blijven wel helemaal glad voor minstens een week of 2

Angel
10-05-2004, 10:41
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? :maf3:

safae4
10-05-2004, 12:33
waarom jezelf zo martelen. laat ze gewoon staan. epileren is trouwens haram!

f_castanno
13-05-2004, 00:17

ik kan je alleen een adres geven van een turkse kapster in amsterdam die dat doet. Ik denk dat t eheel moeilijk is om het bij jezelf te doen. Voor het adres kan je me mailen naar fatimacastanno@hotmail.com

PiNK_aNgeL
13-05-2004, 09:19
alloeee, Je kunt het zelf niet doen, ja misschien je benen ofzo maar je wenkies niet. Het wordt heel raar gedaan en doet niet zo heel erg pijn, ze heeft het touwtje op een bepaalde manier vast, uiteindelijk heb je 3 uiteinden. Beide handen 1 en de ander tussen dr tanden. Als je bepaalde bewegingen maakt gaan die touwtjes over elkaar heen wrijven zo trekken ze tegelijkertijd al die haartjes eruit! Heeft iemand extreem make-over (amerikaanse) gezien?? Daar deden ze het ook bij dat vrouwtje waaraan gesleuteld werd. Fatima

fiedje
13-05-2004, 15:42
ja klopt...ik heb het ook gezien.. tword inderdaad zo gedaan zoals pink angel dat zegt.. tziet er wel raar uit...maar het resultaat schijnt mooi te zijn.... veel succes

kamillia83
13-05-2004, 16:01
Maar ik zou het absoluut niet voor je snorharen adviseren, het schijnt er alleen maar meer van terug te komen. Wat betreft dat citroensap denk ik dat je dat over je snorharen moet smeren en dan in de zon gaan zitten, althans zo wordt het gedaan om het gewone hoofdhaar te blonderen met citroensap. :zwaai:

PiNK_aNgeL
13-05-2004, 21:32
euj maarruuuh...wat ik ff wilde zeggen is dat als je je snorretje :) blondeerd dat je het dan veeeeeeeel en veeel beter ziet! Is niej mooi!! harsen die handel, maar onthou als je het 1 keer hebt gedaan moet je het blijven doen en doe het niet als je maar een heel klein beetje hebt!

soennia83
14-05-2004, 00:08
La hawla wala quwata illa billah waar mensen zich druk om maken.. Laat het gewoon zitten.....

Saida85
14-05-2004, 19:00
AUW:maf:

PiNK_aNgeL
14-05-2004, 20:30
Origineel gepost door soennia83 La hawla wala quwata illa billah waar mensen zich druk om maken.. Laat het gewoon zitten..... Waar mensen zich druk over maken? Wie zegt dat wij dat doen?

MiSsS_PaRa
14-05-2004, 22:02
Hey soenia hoezo die reactie? als vrouw ben je verplicht onnodige haren te verwijderen moet jer er dan behaard bij lopen ofzo? wenkbrauwen oke dat is haram dat is een feit..maar die andere haartjes mag je best weghalen en dit meisje vraagt alleen advies en die meiden die het geven daar betekent tnog niet dat zij het ook doen

miss_dynamit007
14-05-2004, 23:27
NEE snorretje kan je beter weghalen, ik had een nichtje die werd gepest enzo, was egt faja en nu is er een liedje over een snor, ik heb haar geadviseerd het weg te halen, en het een beetje bij te houden. een snor is geen gezicht

_SiMa_FoR_LiFe_
14-05-2004, 23:30

Ofniet :goedzo:

Pagina's : [1] 2