Bekijk originele versie : vrouwlijke gevoelens......?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
mensen ik moet dit gewoon kwijt,jullie moeten me helpen....de meeste gaan zich denk ik kapot schrikken verwachten dit niet van mij....dus dit is voor mij heel moeilijk om te schrijven............ :confused:
ik heb dus al een hele tijd een relatie met een hele lieve jongen waarvan ik heel veel hou.ik schaam me om dit te zetten.maar ik word gewoon opgewonden als we gewoon knuffelen of als hij me streelt.krijg ik al kippenvel en verlangens naar meer.hij zit nooit aan me maar het lijkt net of ik wil dat hij dat weleens gaat doen.
ik ben nog maagd en dat wil ik graag zou houden en ik wil ook niet gelijk op de hoerige toer gaan.maar ik wil deze gevoelens gewoon kunnen uiten.... :(
dat moet toch ook op een normale of andere manier kunnen?ik wil het gewoon wat spannender tussen ons maken.
ik schaam me hier best voor ik weet niet of dit normaal is want ik heb nooit van een jongen gehouden. :Iluvu:
ik verwacht dus geen domme opmerkingen schuldig voel ik me al genoeg...
kan iemand me misschien helpen tips..om hier mee om te gaan???
lieve kadir grapaap van me ......lees eens goed !!!!!!!!!
ik wil helemaal geen seks !!!!!!!ik heb alleen bepaalde lustgevoelens dat kan toch ook op een andere manier????/is dit normaal????/
hahaha waarom gelijk viez denken over me
hahaha gelukkig voel me tot zulke reacties niet aangevallen....ik weet hoe ik ben,dussss
nou ik wacht wel opserieuse tips en beantwoordingen.....als meisjes nou even de tijd voor me nemen....ik ben toch niet de enige ?????/
neeeeeeeh jullie begrijpen me verkeerd.......ik wil geen seks dat past niet eens bij mij.......ik heb alleen gevoelens die ik nooit heb herkend en gevoeld......er moet cohe en oplossing voor zijn
Boyfriend
11-11-2002, 17:41
je zegt eerst dat je een jongen kent en relatie mee hebt, enwaarvan je zeer veel houd, maar op het laatste zeg je dat je nooit van een jongen hield, euhm, wil je zeggen dat het dus ervoor was dat je nooit van een jongen hield en dit je eerste keer is ?
jah wel van vrienden hield ik...maar nog nooit een relatie gehad....jah 2 keer kalverliefde die zoende ik niet eens ......whaha die flashte ik alleen hun snoepzakjes ;)
Boyfriend
11-11-2002, 17:49
hé diefje, waarom heb je "the chosen one" gezet, ik heb da vaak gezegd :kwaad: en getypt!!! ashefaa
lieve Sherine
ik ben een vrouw !
ik snap wat je bedoelt............ik heb het zelf ook hoor. Ik heb nu voor het eerst een vriend van wie ik echt hou hij maakt ies speciaals bij me los. Heerlijk is dat he trouwens ! Maar je had het over hoe je dat ook kunt uiten, zoals Kadir al zei, de next stap is seks, maar je wilt daar nog mee wachten en dat is een prima keuze.. Als die jongen dat ook respecteert is dat helemaal mooi en weet je dat hij serieus is. Goed gedaan dus !
Maar je kan wel leuke dingen met hem doen, bv. bioscoop, uit eten ofzo. Ik weet zelf niet waar hij of jij van houdt zijn opties. Ook kun je gewoon lekker tegen elkaar aanliggen zonder dat seks daarbij komt.
In ieder geval uik hoop dat het wat blijft meid, heel veel geluk nog verder !!!
Heel veel liefs
Boyfriend
11-11-2002, 18:01
Origineel gepost door Kadir
Jah, die van mij is mooier he, Turken aan De Macht :D
Come back to reality jonge :D
Boyfriend
11-11-2002, 18:03
Origineel gepost door Letizia
lieve Sherine
ik ben een vrouw !
ik snap wat je bedoelt............ik heb het zelf ook hoor. Ik heb nu voor het eerst een vriend van wie ik echt hou hij maakt ies speciaals bij me los. Heerlijk is dat he trouwens ! Maar je had het over hoe je dat ook kunt uiten, zoals Kadir al zei, de next stap is seks, maar je wilt daar nog mee wachten en dat is een prima keuze.. Als die jongen dat ook respecteert is dat helemaal mooi en weet je dat hij serieus is. Goed gedaan dus !
Maar je kan wel leuke dingen met hem doen, bv. bioscoop, uit eten ofzo. Ik weet zelf niet waar hij of jij van houdt zijn opties. Ook kun je gewoon lekker tegen elkaar aanliggen zonder dat seks daarbij komt.
In ieder geval uik hoop dat het wat blijft meid, heel veel geluk nog verder !!!
Heel veel liefs
ppfffffffffffff lekker tegen elkaar aanliggen, dat is em juist, daarom krijgt ze die lustgevoelens en word ze daar euhm tja, hoe ze ook wordt, dat is het probleem, daar stopt het voor hem, voro haar niet. En daarom durft ze misschien het niet te zeggen aan haar vriend?
Origineel gepost door Mysterio
hmmmmmm iemand duidelijk maken over je gevoelens is nier de bios, ik denk dat ze dat al doet bios en uit eten en noem maar op maar de vraag is en wat sherine wil weten hoe moet ze met die lust omgaan of niet meid hmmmmmm
Tja............you have a point here
:confused:
die gevoelens zijn moeilijk te uiten gewoon praten erover dus !
trouwens weinig meiden die reageren....
:zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door Boyfriend
ppfffffffffffff lekker tegen elkaar aanliggen, dat is em juist, daarom krijgt ze die lustgevoelens en word ze daar euhm tja, hoe ze ook wordt, dat is het probleem, daar stopt het voor hem, voro haar niet. En daarom durft ze misschien het niet te zeggen aan haar vriend?
Ja misschien krijgt ze daar lustgevoelens van. Iedereen is anders, ik heb dat dus niet in ieder geval.
Misshcien durft ze het inderdaad niet te zeggen, maar wie weet denkt hij hetzelfde...
:zwaai: :)
je moet het hem gewoon vertellen :D
schaam je er niet voor het is heel normaal hoor
=emsoem=
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.