Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : asociale hollanders...

Pagina's : [1] 2 3

LZN
09-05-2004, 23:31

ik zat vandaag in de trein, bomvol voetbalsupporters. nou wat waren die mensen toch zwaar irritant en agressief!!! allemaal hard kwijken en schelden ze riepen zelfs "joden aan t gas" en "alle turken t land uit". ze rookten en zopen gewoon bier in de trein die aso-boeren. een vrouw zei er wat van tegen zon jongen enn die zei tegen haar terug: ga fietsen joh ouwe taart! nou sorry hoor ze hebben t altijd over ons maar de hollandse jeugd is toch veel asocialer? als je t mij vraagd tenminste wel. respect valt bij hun pas echt niet te halen... :o.

3aksha
09-05-2004, 23:34
Origineel gepost door Aman ik zat vandaag in de trein, bomvol voetbalsupporters. nou wat waren die mensen toch zwaar irritant en agressief!!! allemaal hard kwijken en schelden ze riepen zelfs "joden aan t gas" en "alle turken t land uit". ze rookten en zopen gewoon bier in de trein die aso-boeren. een vrouw zei er wat van tegen zon jongen enn die zei tegen haar terug: ga fietsen joh ouwe taart! nou sorry hoor ze hebben t altijd over ons maar de hollandse jeugd is toch veel asocialer? als je t mij vraagd tenminste wel. respect valt bij hun pas echt niet te halen... :o vraagd=vraagt :D en yep je hebt helemaal gelijk :)

Palestina4live
09-05-2004, 23:41
Origineel gepost door viroinval Nou, velen hebben ook de pest aan die Marokkaanse rotjochies. :D Dan zouden ze bij ''Het beteren van de samenleving'' toch echt eerst bij zichzelf moeten beginnen. :rolleyes:

klonbyz
10-05-2004, 00:34
Origineel gepost door Aman ik zat vandaag in de trein, bomvol voetbalsupporters. nou wat waren die mensen toch zwaar irritant en agressief!!! allemaal hard kwijken en schelden ze riepen zelfs "joden aan t gas" en "alle turken t land uit". ze rookten en zopen gewoon bier in de trein die aso-boeren. een vrouw zei er wat van tegen zon jongen enn die zei tegen haar terug: ga fietsen joh ouwe taart! nou sorry hoor ze hebben t altijd over ons maar de hollandse jeugd is toch veel asocialer? als je t mij vraagd tenminste wel. respect valt bij hun pas echt niet te halen... :o Net als in elke stad heb ook ik hier last van deze K(u)t-hollanders :o

Perez
10-05-2004, 07:11

Ik heb ook een hekel aan die lawaaierige voetbalsupporters. vooral sommigen denken dat ze alle rechten hebben. Maar ............ noem ze GEEN boeren!!!!! Ik denk dat er weinig boeren bij zitten. Boer zijn is gewoon een respectabel beroep. Groetjes Perez

NAdiAtje123
10-05-2004, 07:35
Origineel gepost door viroinval Nou, velen hebben ook de pest aan die Marokkaanse rotjochies. :D eerst lok je een reactie uit,........ en met wat je typt weet je zeker dat je die krijgt!

NAdiAtje123
10-05-2004, 07:36
Origineel gepost door viroinval Mis, beiden maken er zich schuldig aan, beiden moeten er dus aan werken. En besef dat die beiden nog steeds een klein deel van de bevolking uitmaken. Er zijn Nederlanders zat die een zeer sociale houding hanteren, net zoals er Marokkanen zat zijn die dit eveneens doen. Dit om maar effe de dwaze veralgemenende titel onder de koep te nemen. Zeiken over veralgemenen en zelf op de eerste rij staan om het te doen... nou ja. Het word hier stilaan een vuilbak van dwaze kinderen. Het lijkt net of de hele Marokkaanse kleuterschool hier is terecht gekomen. Een kleuterschool die schijnbaar ouders hebben die hun kinderen nooit enige opvoeding hebben gegeven. Wat een gezeik heden ten dage. :rolleyes: en vervolgens kom je weer met wat uitleg........jouwe natuurlijk hoe bedoel je aandacht trekken!!!!!!!! :zwaai:

NAdiAtje123
10-05-2004, 07:41
Origineel gepost door Perez Ik heb ook een hekel aan die lawaaierige voetbalsupporters. vooral sommigen denken dat ze alle rechten hebben. Maar ............ noem ze GEEN boeren!!!!! Ik denk dat er weinig boeren bij zitten. Boer zijn is gewoon een respectabel beroep. Groetjes Perez ik denk dat jij niet zoveel moet denken :o juist boeren zijn voetbalsuporter houden van zuipfeesten en schreeuwen. en wat maakt het uit dat er nu een groep wordt genoemd al dan niet bevooroordeeld, marokkanen worden te pas en onpas genoemd gediscrimineert en bevooroordeeld

NAdiAtje123
10-05-2004, 07:46
reageren op wat ..................op die aandachttrekkerij van jou? :zwaai:

henray
10-05-2004, 07:58
Origineel gepost door Aman ik zat vandaag in de trein, bomvol voetbalsupporters. nou wat waren die mensen toch zwaar irritant en agressief!!! allemaal hard kwijken en schelden ze riepen zelfs "joden aan t gas" en "alle turken t land uit". ze rookten en zopen gewoon bier in de trein die aso-boeren. een vrouw zei er wat van tegen zon jongen enn die zei tegen haar terug: ga fietsen joh ouwe taart! nou sorry hoor ze hebben t altijd over ons maar de hollandse jeugd is toch veel asocialer? als je t mij vraagd tenminste wel. respect valt bij hun pas echt niet te halen... :o Deze uitspraak bevestigt dat dit soort figuren uit hetzelfde hout gesneden zijn als hun mediterrane soortgenoten die door soortgelijke asociale acties in het nieuws komen. Overigens vind ik de topicstarter een beetje triest om te stellen wie het meest asociaal is het valt niet te controleren dus is het uberhaupt irrelevant.

freemale
10-05-2004, 15:46
Origineel gepost door Aman ik zat vandaag in de trein, bomvol voetbalsupporters. nou wat waren die mensen toch zwaar irritant en agressief!!! allemaal hard kwijken en schelden ze riepen zelfs "joden aan t gas" en "alle turken t land uit". ze rookten en zopen gewoon bier in de trein die aso-boeren. een vrouw zei er wat van tegen zon jongen enn die zei tegen haar terug: ga fietsen joh ouwe taart! nou sorry hoor ze hebben t altijd over ons maar de hollandse jeugd is toch veel asocialer? als je t mij vraagd tenminste wel. respect valt bij hun pas echt niet te halen... :o Slimmerik.. dat weet je toch?? NOOIT MET OPENBAAR VERVOER REIZEN ALS ER EEN VOETBALWEDSTRIJD IS!! Dan bespaar je je de zwaar hoge gehalte boeren.. (en boerinnen)

kloppendhartje
10-05-2004, 16:48
Origineel gepost door freemale Slimmerik.. dat weet je toch?? NOOIT MET OPENBAAR VERVOER REIZEN ALS ER EEN VOETBALWEDSTRIJD IS!! Dan bespaar je je de zwaar hoge gehalte boeren.. (en boerinnen) En als ze nou geen auto heeft, dan moet ze wel met openbaar vervoer gaan!!! :stout:

freemale
10-05-2004, 16:52
Origineel gepost door papa Met de auto had ook niet veel uitgemaakt want dan loop je de kans dat die apen de A-2 blokkeren ofzo. Sta je daar tussen de 'supporters'... :stout: Kortom: BINNEN BLIJVEN EN ALS JE MOET WERKEN, ZELFS VRIJ VRAGEN!!

kloppendhartje
10-05-2004, 16:58
Origineel gepost door freemale Kortom: BINNEN BLIJVEN EN ALS JE MOET WERKEN, ZELFS VRIJ VRAGEN!! Volgens mij ben jij zelfs bang voor je schaduw, waarom zou je binnen blijven, zeker alleen voor die supporters...? :confused: Ik laat me dag niet verpesten alleen omdat er een voetbal wedstrijd is! Jij zou zeker thuis blijven omdat er een voetbal wedstrijd is :giechel: Ow jahhh maar jij zou der zelfs vrij voor nemen, om thuis te kunnen blijven! En niet meer op mij reageren :D

Bazba
10-05-2004, 17:00

Origineel gepost door Aman ik zat vandaag in de trein, bomvol voetbalsupporters. nou wat waren die mensen toch zwaar irritant en agressief!!! allemaal hard kwijken en schelden ze riepen zelfs "joden aan t gas" en "alle turken t land uit". ze rookten en zopen gewoon bier in de trein die aso-boeren. een vrouw zei er wat van tegen zon jongen enn die zei tegen haar terug: ga fietsen joh ouwe taart! nou sorry hoor ze hebben t altijd over ons maar de hollandse jeugd is toch veel asocialer? als je t mij vraagd tenminste wel. respect valt bij hun pas echt niet te halen... :o Heb een poosje geleden hetzelfde meegemaakt na een Europacup wedstrijd terwijl ik vanaf Schiphol onderweg naar huis was. Inderdaad roken en drinken in de coupe en iedereen uitschelden en belachelijk maken die maar opvalt. Iedere vrouw was een ho.er en iedere man (zonder Ajax shirt) een mietje. Nou ben ik volbloed kaas, maar ik voelde me een Marokkaan op een gabberfeestje. Wat duurt een ritje in de trein dan lang!

Pagina's : [1] 2 3