Bekijk originele versie : wat dragen de marokkaanse chiks??
Me mattie en ik vroegen ons af wat een marokkaanse chiks van tegenwoordig draagt ?
mocro_souhaila
09-05-2004, 22:30
Origineel gepost door Djamal
Me mattie en ik vroegen ons af wat een marokkaanse chiks van tegenwoordig draagt ?
uhm wat d8 je van niets:rolleyes:
mocro_souhaila
09-05-2004, 22:33
Origineel gepost door kemel_vuitton
hahah is me nergens opgevallen en als dat het geval zou zijn zou ik er niet naar kijken want kemel gaat trouwen!!!
ik was je neit opgevallen omdat je naar me body keek en niet naar me gezicht:D
:Iluvu:
uhm wat d8 je van niets :Iluvu:
k mag jou nu al haha
OuJdAbOyX
09-05-2004, 22:34
hahaha Yes YEs Booooooooooooooooooyss
Zo dus jij kleed je nooit aan.. :D
dat wil ik wel een x zien ;)
mocro_souhaila
09-05-2004, 22:35
:Iluvu: :Iluvu:
k mag jou nu al haha
hoor ik wel vaker;)
DaNGeRouZLy
09-05-2004, 22:36
ja dat kan je ook niet weten he als je alleen in je stinkhuis blijft dan zou je ook weten dat het woord mattie al helemaal uit is
Gewoon goed bedekte kleding die ik bij een Hijaab kan dragen en zo min mogelijk opvallend
mocro_souhaila
09-05-2004, 22:36
Origineel gepost door OuJdAbOyX
hahaha Yes YEs Booooooooooooooooooyss
Zo dus jij kleed je nooit aan.. :D
dat wil ik wel een x zien ;)
kijk opstraat goed om je heen..als je iemand ziet met een sexy naakte body..weet je dat ik het ben;)
Jaah maar wat willen jullie dat een chick draagt dan??
dat maakt niet egt veel uit moet er wel fatsoenlijk eruit zien dat is niet teveel gevraagd denk k
mocro_souhaila
09-05-2004, 22:38
dat maakt niet egt veel uit moet er wel fatsoenlijk eruit zien dat is niet teveel gevraagd denk k
kom mij een keertje kleden dan;)
nadoria86
09-05-2004, 22:40
hmm ze lopen gewoon elke winkel in en zien wat er te halen valt.....
ja dat kan je ook niet weten he als je alleen in je stinkhuis blijft dan zou je ook weten dat het woord mattie al helemaal uit is
ooooow je hebt helemaal gelijk hoe kan k dat nou vergeten maar jah je kan me ook niks kwaalijk nemen want zit tog alleen maar in me stinkuis
kemel_vuitton
09-05-2004, 22:41
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
JE CONCLUDEERD OOK DAT JOUW KLEDING HELEMAAL UIT DE MODE IS ANDERS HAD IK OF WE GEEN SARCASTISCHE OPMERKING VERW8 BESLEMMA!
kom mij een keertje kleden dan
voel k daar een afspraak aankomen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.