Bekijk originele versie : Valse wimpers/wimperextentions.
HeiligeHo
24-06-2009, 21:30
Waar kun je die laten zetten? Omgeving Rdam.
Aliyanah
24-06-2009, 22:28
Ik wil ook, maar ik twijfel wel heel erg.
stille_2006
24-06-2009, 22:35
Nou ik heb ze laten doen, heb het gelijk weg gehaald. Ze zet allemaal wimperstukjes op je oog, bij mij heeft ze een heel pakje gebruikt voor 1 oog en ze trekt een soort eyliner boven je oog maar dat wou ik niet. Bij mij heeft ze het op me wimperlijn aangebracht de wimpers.
Het zag er echt super mooi uit, alleen moet je er wel echt aan wennen want je voelt gwn dat er iets zit. alleen vond ik het te overdreven en durfde me ouders echt niet aan te kijken zo. Dus heb met heet water alles er afgetrokkenl.
HeiligeHo
25-06-2009, 00:03
Nou ik heb ze laten doen, heb het gelijk weg gehaald. Ze zet allemaal wimperstukjes op je oog, bij mij heeft ze een heel pakje gebruikt voor 1 oog en ze trekt een soort eyliner boven je oog maar dat wou ik niet. Bij mij heeft ze het op me wimperlijn aangebracht de wimpers.
Het zag er echt super mooi uit, alleen moet je er wel echt aan wennen want je voelt gwn dat er iets zit. alleen vond ik het te overdreven en durfde me ouders echt niet aan te kijken zo. Dus heb met heet water alles er afgetrokkenl.
Ik weet wel dat je niet de langste lengte moet nemen maar dat gewoon short al lang genoeg is, dat heb ik van veel mensen gehoord. Ik wil het gewoon een keer zelf proberen en nu is het vakantie dus lijkt me de goede tijd. Ik blijf in NL dus als het verpest is maakt het niet uit.
Waar heb jij ze laten zetten?
Sabina20
25-06-2009, 08:52
Hoe lang blijven deze zitten ?
soraya_19
25-06-2009, 10:35
Roos in Rdam noord. Op de Benthuizerstraat.
Zij is echt super goed!
HeiligeHo
25-06-2009, 13:55
Hoe lang blijven deze zitten ?
Ong 3 weken ligt er denk ik aan waar je ze laat zetten.
Roos in Rdam noord. Op de Benthuizerstraat.
Zij is echt super goed!
Voor hoeveel doet zij dat en heeft ze een site?
stille_2006
25-06-2009, 21:47
Ik heb ze zelf in Utrecht laten zetten voor 25 euro. In rotterdam ik zou niet weten. Ze blijven ongeveer 2 a 3 weken zitten maar je moet wel uitkijken met water.
Marocaine_
25-06-2009, 22:24
Weet iemand of dit ook mogelijk is als je helemaal geen wimpers heb?
Denk nie dat dat moglijk is dan he..nepwimpers?
HeiligeHo
26-06-2009, 12:29
Ik heb ze zelf in Utrecht laten zetten voor 25 euro. In rotterdam ik zou niet weten. Ze blijven ongeveer 2 a 3 weken zitten maar je moet wel uitkijken met water.
Gaan ze eraf door water dan?
Weet iemand of dit ook mogelijk is als je helemaal geen wimpers heb?
Denk nie dat dat moglijk is dan he..nepwimpers?
Ik denk dat daar wel een methoide voor zal bestaan maar deze niet want bij deze methoide plakken ze het aan het begin van je eigen wimper.
nassira22
14-10-2009, 17:10
Waar in Utrecht heb je ze laten zetten?
Heb je adres en telefoonnr voor me?
Ik heb vorige week zaterdag op laten zetten in beverwijk bij de chineese waar je nagel kan zetten. En toen ik thuis kwam waren ze echt lang en vol echt overdreven, en ze deden ook erg pijn ze had een echt sterk lijm (zwart waren ze) en 1 heeft ze met mij eigen wimpers geplatktdus niet hellemaal bij me boven oog. En mijn nicht heeft ze eraf gehaalt voor me, en paar van mijn eigen wimpers gingen ook mee, nu heb ik weinig wimpers echt erg ik hoop dat ze wel gaan groeien. En ik heb zaterdag nog bruilofd en zie er niet uit als ik mascara doe dan plaken ze en zijn me wimpers dun.
Waar jij ze hebt laten zeten zijn ze ook goed? hoop dat je dit bericht vandaag leest, dan kan ik morgen laten zeten.
Groetjes,
Nassira
bella_mafiaa
14-10-2009, 20:22
wimperextensions zou ik niet doen, schijnt dat je eigen wimers ermee verpest.
heeft iemand dat welleens laten doen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.