Bekijk originele versie : Het RDX-Ultra concept
-CHaHiNaZ-
24-06-2009, 21:05
Zou het werken af te vallen denken jullie, een capsule drankje ?
Het klinkt geloofwaardig, Het RDX-Ultra concept....
http://www.rdx-ultra.nl
wou het ook bestellen maar het is me niet gelukt. De betaling wou niet doorgaan. Iets met paypal ofzo. En spijtig dat het niet gaat met een overschrijving. Ik zie nergens hun rekeningnummer staan.
ik ben van belgie.
-CHaHiNaZ-
24-06-2009, 21:32
Hey,,
hmm jmmr, ik wil het ook bestellen..
Maar ik ben er niet zkr van of het wel zal werken..
Het lijkt me wel een goed middel en goedkoop ook...
-CHaHiNaZ-
25-06-2009, 00:08
okjj, thanks(K)
wittewarda
25-06-2009, 14:17
ik wil het ook proberen, ben alleen bang dat het weer 1 van de vele onzin pillen is.
Ik heb ooit pillen gekocht voor 99,- euro en het bleek niets te zijn. :moe:
wittewarda
28-06-2009, 22:26
iemand hier al een ervaring mee? ben zo benieuwd
VolleDame
30-06-2009, 10:27
Ik heb hier niet van gehoord...ben wel benieuwd. Ik heb pas Alli pillen gekocht...het schijnt een wondermiddel te zijn maar je dient wel een dieet te volgen...ik zal Inchallah binnenkort er mee begonnen.
wittewarda
30-06-2009, 10:32
Ik heb hier niet van gehoord...ben wel benieuwd. Ik heb pas Alli pillen gekocht...het schijnt een wondermiddel te zijn maar je dient wel een dieet te volgen...ik zal Inchallah binnenkort er mee begonnen.
ik heb er een stuk over gelezen die Alli pillen op de website van het voedingscentrum.
Maar er stond dat het geen wondermiddel was en ik vond ze te duur
maar succes meid en laat ons weten hoe het gaat.
outelkelaa
30-06-2009, 10:47
Ik heb ze besteld! Ik was op google aan het kijken en kwam op die site, las de reacties en was benieuwd. En ik dacht; waarom niet? Het is maar 15 euro. En toen moest ik betalen maar ik heb geen paypal rekening, dus ik had gewoon die site weggeklikt. Kijk ik net naar mn mail zie ik dat de bestelling onderweg is =| Dus ik heb gewoon een paypal rekening aangemaakt op paypal.nl. Ik ga het voor een maand proberen, baat het niet dan schaadt het niet toch;)?
I'll let you know!
ik wil ze ook graag bestellen, maar weet niet wat de levertijd is. weet jijdat toevallig?
is er echt nog niemand die t al heeft besteld en heeft uitgeprobeerd??????????
noural3ien
01-07-2009, 22:12
okjj, thanks(K)
he meid,
ff een hele andere vraag, hoe zet jij je ondertekening onderaan, ik heb een plaatje zeg maar, maar hoe kan ik die erop plaatsen?
lela_magrebia88
22-09-2009, 22:28
En vertelll jullie ervaringen erover.
het is onderhand al een tijdje ...ben je afgevallen door het RDX-concept?
ik wil ze ook gaan kopen vandaar.
gair inshallah
alhoceima3
13-02-2011, 11:25
iemand nog uitgeprobeert???
hakhak123
13-02-2011, 12:53
ik heb het uitgeprobeerd ik heb een kuur van 2 maanden genomen en het is alleen maar bullshit geldverspilling.:kwaad:
Ik dronk het elke dag ik heb die 2 maanden kuur gedaan en ben niks afgevallen. Ik geloof niet meer in die bullshit afslankpillen.
Het beste is gewoon sporten en een goeie dieet volgen:)
Ik volg nu het zieknhuis dieet ik ben vorige week vrijdag begonnen en ben nu al 3 kilo kwijt.:banana:
alhoceima3
02-12-2011, 11:05
elloe dames, en heeft iemand al ervaring met deze pillen ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.