Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje voor de boys....

sultana25
09-05-2004, 21:22

Vraagje aan de mannen: wat vinden jullie echt lelijk bij een meisje? Behalve op snorretjes enz. waar letten jullie nog meer op? Of wat is jullie ergste ervaring bij een date? Dat je echt dacht gadverrrrrrrrrrrrrrdamme.. Ben benieuwd.... veel liefsssssssssssss :zwaai:

mocrolayd
09-05-2004, 21:28
jah dat wil ook wleens weten

Echie
09-05-2004, 21:50
Origineel gepost door sultana25 Behalve op snorretjes enz. whaaaaaaahaha egt droog! whaahahaha egt ik lach me kapot!! :D

missy_magrebia
10-05-2004, 20:56
Origineel gepost door mocrolayd jah dat wil ook wleens weten \ ik ook

Najib26
10-05-2004, 23:19

Ik date niet. Maar ik vind strakke kleren afschuwelijk. Dan hoeft ze wat mij betreft geen woord te zeggen en mag ze gelijk doorlopen.

Mouny
10-05-2004, 23:21
Ik... al ben ik n meid wil hier toch even op reageren... T LUIDRUCHTIG (zerma) PRATEN Wejouw ik praat ook niet zo zachtjes maar never nooit op t station of andere openbare gelegenheid... kweet meteen wanneer mijn bnet el bled aanwezig zijn

Miss_Wafae
11-05-2004, 00:04
Origineel gepost door Mouny Ik... al ben ik n meid wil hier toch even op reageren... T LUIDRUCHTIG (zerma) PRATEN Wejouw ik praat ook niet zo zachtjes maar never nooit op t station of andere openbare gelegenheid... kweet meteen wanneer mijn bnet el bled aanwezig zijn Juist, Daar Heb Ik Ook Een Ontiegelijke Hekel Aan..Ontzettend hard Lachen En Schreeuwen..Echt Verschrikkelijk Waar Ik Me Ook Aan Erger Als Er van Die Meiden Zijn Die Met Zen 5/6 Gearmd Lopen En Zo De Hele Weg Blokkeren..:jammer: En Zo Kan Ik nog Wel Even Doorgaan Maar dat Zal Ik Maar Niet Doen..:)

AdamX
11-05-2004, 00:06
korte dikke szweetende meisjes, voor de rest vind ik de meeste meisje wl leukeruit zien, als ze maar niet te kort en te dik is als ene bal :D

Classy.Lady
11-05-2004, 00:09
Origineel gepost door AdamX korte dikke szweetende meisjes, voor de rest vind ik de meeste meisje wl leukeruit zien, als ze maar niet te kort en te dik is als ene bal :D Je onderteking doet! :D Zit er ook copyright op? :hihi: ( Leuk je weer eens hier te zien ;) )

AdamX
11-05-2004, 00:16
Origineel gepost door SadGirl2004 Je onderteking doet! :D Zit er ook copyright op? :hihi: ( Leuk je weer eens hier te zien ;) ) salaam lieve meid jou naam staat er al op, je weet je betn ene bijzondere meid, ik ga mijn ondertekenign pas weg halen als je al een bruiloft hebt gehad of is die ook al geweest ;)

Classy.Lady
11-05-2004, 00:21
Origineel gepost door AdamX salaam lieve meid jou naam staat er al op, je weet je betn ene bijzondere meid, ik ga mijn ondertekenign pas weg halen als je al een bruiloft hebt gehad of is die ook al geweest ;) Wa Aleikum Salam TopAdametjeuh! Je weet me wel heel snel verlegen te maken hé..! :o Ik hou je eraan jongen!Alhoewel ik inmiddels al getrouwd ben, alleen heb ik nog geen bruiloft gegeven..Of telt dat niet? :D Tegen de tijd dat ik mijn bruiloft geef ben jij van harte welkom, dus maak je geen zorgen of mijn bruiloft al geweest is of niet..;)

AdamX
11-05-2004, 00:23
masha Allah, in iedergeval je betn officieel getrouwd daar gaat het om en een bruiloft kan ej nog altidj geven :) en lief van ej dat ik ook welkom ben. Allah isla7, allah ijma3kom fi ghayer insha Allah. :zwaai:

Classy.Lady
11-05-2004, 00:26
Origineel gepost door AdamX masha Allah, in iedergeval je betn officieel getrouwd daar gaat het om en een bruiloft kan ej nog altidj geven :) en lief van ej dat ik ook welkom ben. Allah isla7, allah ijma3kom fi ghayer insha Allah. :zwaai: Ameen, wa ieyaak! Nu nog even iedereen hardop en rechtstreeks vanuit het hart AMEEEEEEN laten zeggen op jou ondertekening! :D

bnita
11-05-2004, 15:21
AMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ALLAH KEMEL BEL GHIER HBIBA,