Bekijk originele versie : Rijbewijs In Marokko Halen
MIJN BROER WOONT IN MAROKKO. HIJ ZOU GRAAG ZIJN RIJBEWIJS WILLEN HALEN. MAAR HOED UUR IS HET DAAR PER UUR. ?
EN HOEVEEL UREN RIJDEN ZE DAAR? EN HOE ZIT HE MET DE THEORIE EXAMENS. HOE DUUR IS ALLES ? ALS JE ECHT JE RIJBEWIJS WILT HALEN. DAN HEB IK HET OVER DE STAD TANGER. NOG EEN VRAAGJE . WIE KENT ER EEN AUTO HANDELAAR IN TANGER DIE AUTOS VERKOOPT. IK HEB ER ALVAST 1 NODIG VOOR MIJN BROER DE PRIJS WAT IK ER VOOR OVER HEB IS 1000 EURO.:goedzo:
Daar voor rond max 500 Dh heb je hem. je rijbewijs
Niet zoals hier.
dus jij wilt zeggen 50 euro? Nou ik denk wel meer meid. hoe duur is het daar per uur.
Nee hoor, mijn nicht had hem voor zoiets gehaald. ;)
kkkkmarokkaan
24-06-2009, 13:23
MIJN BROER WOONT IN MAROKKO. HIJ ZOU GRAAG ZIJN RIJBEWIJS WILLEN HALEN. MAAR HOED UUR IS HET DAAR PER UUR. ?
EN HOEVEEL UREN RIJDEN ZE DAAR? EN HOE ZIT HE MET DE THEORIE EXAMENS. HOE DUUR IS ALLES ? ALS JE ECHT JE RIJBEWIJS WILT HALEN. DAN HEB IK HET OVER DE STAD TANGER. NOG EEN VRAAGJE . WIE KENT ER EEN AUTO HANDELAAR IN TANGER DIE AUTOS VERKOOPT. IK HEB ER ALVAST 1 NODIG VOOR MIJN BROER DE PRIJS WAT IK ER VOOR OVER HEB IS 1000 EURO.:goedzo:
leer em schakeln gas geven en dan kun je em kopen en regels die weet je van je zelf wel
SerieuzeVrouw
24-06-2009, 13:29
waar kopen in Tanger?
___Tangaouia___
24-06-2009, 13:34
ik heb afgelopen zomer rijlessen daar gevolgt in Assilah heb 80 dirham per uur betaald het is niet echt duur
maar autos zijn daar volgens mij wel aan de dure kant
kkkkmarokkaan
24-06-2009, 13:38
ik heb afgelopen zomer rijlessen daar gevolgt in Assilah heb 80 dirham per uur betaald het is niet echt duur
hier eclusief korting 40 euros
SerieuzeVrouw
24-06-2009, 13:44
heb je het adres er van nog, ik heb het wel nodig voor mijn zus in Marokko. En kennen jullie geen asemsar die zulke rijbewijzen kan regelen ?
Maroc_Tresure
24-06-2009, 13:44
gemiddelde uurtarief in marokko om te lessen ligt tussen de 10 en 15 euro dan heb je wel een degelijke auto waarin je les krijgt. Natuurlijk zullen er plekken zijn wat goedkoper is maar verwacht er dan ook niet veel van.
___Tangaouia___
24-06-2009, 14:24
heb je het adres er van nog, ik heb het wel nodig voor mijn zus in Marokko. En kennen jullie geen asemsar die zulke rijbewijzen kan regelen ?
ik weet wel hoe hij heet verder heb ik geen adres ofzoo
Ma3rofi is zijn naam hij heeft meerdere auto's Peugeotjes 206
hij geeft ook theorie lessen heeft zijn eigen kantoor dus als je in assilah naar ma3rofi gaat vragen kom je er wel
SerieuzeVrouw
24-06-2009, 14:42
[QUOTE=___Tangaouia___;67452018]ik weet wel hoe hij heet verder heb ik geen adres ofzoo
Ma3rofi is zijn naam hij heeft meerdere auto's Peugeotjes 206
hij geeft ook theorie lessen heeft zijn eigen kantoor dus als je in assilah naar ma3rofi gaat vragen kom je er wel[/QUOTE
Bedankt, lieverd, maar ken je geen samsar rijbewijshandelaar waar je gewoon kan kopen?
___Tangaouia___
24-06-2009, 14:53
[QUOTE=SerieuzeVrouw;67452878][QUOTE=___Tangaouia___;67452018]ik
nee meid ken echt niemand die zoiets doet daar in marokko
misschien moet je het even aan je familie vragen die woont
of aan je buren daar ofzoo
tanjaoui
24-06-2009, 20:00
gemiddelde prijs voor een rijbewijs in tanger is rond de €200,-
en je wilt een auto in marokko kopen voor €1000...is bijna onmogelijk tenzij je een kar wilt kopen met een ezel er voor...zie je die auto's wij hier voor €50-100 of die je bij de sloop vindt kosten minimaal €1500-2000....om maar een voorbeeld te noemen een 'redelijke' goed uitziende peugeut 206 kost daar ong € 2000 tot € 4000...
kortom: wil je in marokko van A naar B veilig en op tijd gebracht worden dat moet je min. €2000 investeren....anders gaat de auto met je broer rijden(duwen&trekken) dan hij met de auto..
gemiddelde prijs voor een rijbewijs in tanger is rond de €200,-
en je wilt een auto in marokko kopen voor €1000...is bijna onmogelijk tenzij je een kar wilt kopen met een ezel er voor...zie je die auto's wij hier voor €50-100 of die je bij de sloop vindt kosten minimaal €1500-2000....om maar een voorbeeld te noemen een 'redelijke' goed uitziende peugeut 206 kost daar ong € 2000 tot € 4000...
kortom: wil je in marokko van A naar B veilig en op tijd gebracht worden dat moet je min. €2000 investeren....anders gaat de auto met je broer rijden(duwen&trekken) dan hij met de auto..
Bedankt jongen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.