Bekijk originele versie : Oplossing voor wereldvrede..:
Vrouwen aan de macht laten komen.. wij hebben tenminste geen last van onze hormonen :D als het gaat om wie er de sterkste man is, wij maken hooguit ruzie over kleding :D
neeee hoor, maar wat vinden jullie van die stelling? Als je er over nadenkt dan zou het misschien toch....
mimi_tangaouia
11-11-2002, 15:18
Origineel gepost door cheetah
Vrouwen aan de macht laten komen.. wij hebben tenminste geen last van onze hormonen :D als het gaat om wie er de sterkste man is, wij maken hooguit ruzie over kleding :D
neeee hoor, maar wat vinden jullie van die stelling? Als je er over nadenkt dan zou het misschien toch....
toen ik de titel van deze topic las kwam gelijk nou antwoord in me op en toen ik deze topic open klikte moest ik ff lachen wat voelen wij vrouwen mekaar goed aan!!
Bleu_Sky
11-11-2002, 15:44
Nou ik denk dat dus ook.... Alleen dames zijn wij niet te emotioneel om de wereld te leiden?
mimi_tangaouia
11-11-2002, 15:46
Origineel gepost door Bleu Sky
Nou ik denk dat dus ook.... Alleen dames zijn wij niet te emotioneel om de wereld te leiden?
wij zijn juist zo emotioneel door de mannen zij zijn zo hard en wreed
Juf_Nora
11-11-2002, 15:48
heb je wel eens expeditie robinson gekeken???
nou er was een mannenkamp en een vrouwenkamp...... en wat gebeurde er? het mannenkamp werd een heel hecht groepje en hun kamp zag er geweldig uit, ze hadden alles gemaakt wat ze nodig hadden...
maar toen,
de vrouwen kamp.... het was een zooitje, iedereen had ruzie met elkaar, ze hadden echt helemaal niks gemaakt, het zag er echt verschrikkelijk uit...
nou dan zie je wel dat vrouwen zoiets niet kunnen, en al helemaal niet een land regeren, het zou een zooitje worden.
dus vrouwen..... kom we blijven gewoon thuis met de buren roddelen:D
mimi_tangaouia
11-11-2002, 15:55
Origineel gepost door Just_Nora
heb je wel eens expeditie robinson gekeken???
nou er was een mannenkamp en een vrouwenkamp...... en wat gebeurde er? het mannenkamp werd een heel hecht groepje en hun kamp zag er geweldig uit, ze hadden alles gemaakt wat ze nodig hadden...
maar toen,
de vrouwen kamp.... het was een zooitje, iedereen had ruzie met elkaar, ze hadden echt helemaal niks gemaakt, het zag er echt verschrikkelijk uit...
nou dan zie je wel dat vrouwen zoiets niet kunnen, en al helemaal niet een land regeren, het zou een zooitje worden.
dus vrouwen..... kom we blijven gewoon thuis met de buren roddelen:D
hahahhaahhaa jij bent ook lekker ff negatief over vrouwen praten
maar denk je dat een vrouw het in zich heeft om in een arm land, een bom te kunnen gooien zoals Bush? Ik niet hoor, ik zou lekker elke woensdag samen met de vrouwelijke presidenten van China, Turkije en Frankrijk in Milaan gaan winkelen. En natuurlijk over het haar van Beatrix roddelen :D
Origineel gepost door mimi_tangaouia
toen ik de titel van deze topic las kwam gelijk nou antwoord in me op en toen ik deze topic open klikte moest ik ff lachen wat voelen wij vrouwen mekaar goed aan!!
hahah, ja nog een gave die wij vrouwen bezitten :D
:D :D :D
het zou in ieder geval niet van oorlog komen.. ik zou geld dat ze nu uitgeven aan wapens, voor het ontwikkelen van nieuwe haar producten gebruiken :hihi:
grappie hoor :D maar serieus, er zit toch wel iets in.. :D
niet te hard lachen heren...
mimi_tangaouia
11-11-2002, 16:38
:D :D :D
het zou in ieder geval niet van oorlog komen.. ik zou geld dat ze nu uitgeven aan wapens, voor het ontwikkelen van nieuwe haar producten gebruiken :hihi:
grappie hoor :D maar serieus, er zit toch wel iets in.. :D
niet te hard lachen heren...
ja je hebt wel gelijk!!!
Oke Mimi_Tangaouia.. neem jij Duitsland, dan neem ik Frankrijk :D en niet vergeten he, woensdag, winkelen in Milaan? ;)
mimi_tangaouia
11-11-2002, 16:54
Oke Mimi_Tangaouia.. neem jij Duitsland, dan neem ik Frankrijk :D en niet vergeten he, woensdag, winkelen in Milaan? ;)
nee we zouden toch naar parijs gaan anders doen we de ochtend parijs en vliegen we in de middag naar milaan en dan eten we in venetie
hahaha, ja dat kan ook..:D
mimi_tangaouia
11-11-2002, 22:39
hahaha, ja dat kan ook..:D
alles kan!!
uhu. Zullen we daarna gaan vergaderen over hoe we het de meeste kledingzaken wat goedkoper krijgen? Heb zulke leuke dingen weer in de stad gezien, maar echt overdreven duur.. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.