Bekijk originele versie : Moet een maagdenvliesoperatie in het ziekenfonds of niet?
De Nederlandse overheid moet beslissen of een maagdenvliesoperatie door het ziekenfonds vergoed moet worden of niet het gaat om een bedrag van rondom de 1200 euro.
Ik ben bang dat als de overheid het goedkeurt dat alle Marokkaanse dames getrouwd en niet getrouwd gescheiden en ontmaagd er op los gaan opereren. en dan hebben we pas de poppen aan het fokken ;)
Ik zelf vind dat die chicks het zelf wel kunnen betalen wat is 1200 euro? :o.
Wel in ziekenfonds..
Waarom ook nie
jeetje wat heb jij tog met maagdelijkheid,maagdenvlies en bla bla bla
minous21
09-05-2004, 20:03
Zolang de premie maar niet ophoog gaat ........
HalveWaarheid
09-05-2004, 20:05
Marokkaanse t.abon verzekerd in het ziekenfonds...
minous21
09-05-2004, 20:09
Origineel gepost door Clitcorrector
ik denk dat je bij moet gaan verzekeren en dat de primie bij moslim meisje extra hooeg zal zijn vooral bij marokkaanse chicks :(
Dammn...weet je al hoeveel ik betaal!!
Maar gelukkig kan ik mijn eigen pakket samenstellen....ik zie het al helemaal voor mij....Minous21 bij haar zorgverzekeraar..."wilt u een pakket met maagdenvlieshersteloperatie of zonder"..."of wilt u een pakket met clitorisreconstructie of zonder"...... :rolleyes:
omdat het te verkomen is het is niet eerlijk tegen over al die andere zieken mensen die op de wachtlijst staan en kom jij met je verloren vliesje kan toch ni? :o
Waarom zou dat nie kunnen? Die wachtlijst zou dan alleen zijn voor meiden die hun vliesje weer willen 'aanmaken' dus zie het probleem nie :)
en wat dacht je van die mensen die een nieuwe hartvlies nodig hebben?
het is niet logisch ergens :rolleyes:
Betaal toch ook premie.. Eerlijk dus :)
een nieuwe maagdenvlies weegt wel er zwaar op tegen een nieuwe hartvlies dan? dus als jou vader een nieuw hart vlies nodig heeft vind jij het niet erg dat hij moet wachten op een marokkaanse chick die haar maagdenvlies moet repareren? :rolleyes:
Daar gaat je topic nie over.. Wel of nie in ziekenfonds.
En in dat geval zou zo'n "chick" moeten wachten ja :)
okay dan ze moet wachten om drukte op de wachtlijst et verkomen moet je beginnen bij het niet te vergoeden ervan. ;)
2e en 3e alinea van Ouiam.. Sluit me daar bij aan...
En natuurlijk ben het met je eens. Wanneer het zal worden vergoed zal men er sneller aan denken en het laten gebeuren. Das ook mijn mening ;)
Okay dan, omdat we met ze mee voelen ben ik niet te beroerd om het gedeeltelijk te laten vergoeden 40% ofzo dan blijft de drukte beperkt denk ik :)
Heel lief van jou :)
ja in de avond word ik altijd wel lief tegen anderen :)
Probeer eens ook overdag :)
jah waarom zou je een maagden vlies nemen het is je eigenfout als je geen maagd bent en zie maar iemand te vinden die je het vergeeft
en als je verkracht bent vind ik ook dat je geen maagde vlies moet nemen want het is niet je eigenschuld want als het aan jou lag was je nog maagd en als die jongens echt zoveel van je houd maakt het hem ook niet uit
en wat dan nog als je al getrouwd bent geweest dus ook geen maagd meer bent hij als je zo een vlies neemt komt ie er hoe dan ook wel achter dat je ooit getrouwd bent en het is toch niet haram dan ik bedoel jah jij hebt ook niet zo gewild dus ik vind die hele operatie een en al onzin ik kan geen rede bedenken waarbij je zo een maagde vlies wel zou kunnen laten aanbrengen
Nee, waar schiet je ermee op??
Je bent bang voor je ouders en voor je man.
Waarom zijn ze toch niet bang voor Allah?
Je huwelijk begint dan al met een leugen, die je rest van je leven zal meedragen. Waarom zal je niet eerlijk kunnen zijn tegen over man.
Vraagje:
zit het nog wel in het ziekenfonds pakket of is het verwijderd?
Nordinnn
09-05-2004, 21:23
DEZE TOPIC IS OVERBODIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
IS DIT EEN AANMOEDIGING OFZO??!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.