Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik zie dat de meeste mensen reageren op....

Pagina's : [1] 2 3

Lil_Hajar
09-05-2004, 19:49

ik zie dus dat de meeste mensen reageren op die vieze dingen bijv..over sex ofsow..en als het over de islaam gaat of over hoofdoek dan reageren steeds dezelfde meisjes en jongens die dus moslim zijn.. Ik wil graag weten waarom jullie meer geintreseerd zijn in dat dan over de islaam!! doei doei (hoop op veel reacties mensen!) hajar :zwaai: :hoera:

Lady_moi
09-05-2004, 20:03
Bwah ik klik op vanalles als het vieze dingen zijn dan reclameer ik effe en klik ik dan weer op een ander topic :D

Lil_Hajar
09-05-2004, 20:06
tjah...weet ik veel ik merk dat die vieze dingen het meeste worden bekeken

Lil_Hajar
09-05-2004, 20:12
HOE ZO HÉ.... MONGOOL niemand gaat em hier zo zomaar snolll noemen..WAT HEB IK DAN GEDAAN JE HAD ZO OP EEN TOPIC VAN EM gerageerd en perongeluk dacht ik dat je een meisje was en nu ga je zo doen wacht maar jij man echt triest ben jij!!!

kemel_vuitton
09-05-2004, 20:18

het is zo dat mensen misschien meer kennis hebben op het gebdied van s*x ik hoef er niks van te weten maar over de islam hebben ze wat minder kennis en dat veroorzaakt meestal stennis!!! hahaha begrijp hem niet jij?

Lady_moi
09-05-2004, 20:35
Shoef a minnares hou gewoon u stinkend bek toe das beter voor et milieu ok Origineel gepost door Clitcorrector jij bent die verraader SNOL rot op ja met 27000 kontgaat praatjes van jou :kwaad:

Lil_Hajar
09-05-2004, 20:35
nee niet echt..

BentFes
09-05-2004, 20:36
Origineel gepost door Lady_moi Shoef a minnares hou gewoon u stinkend bek toe das beter voor et milieu ok :giechel: :hihi:

Lil_Hajar
09-05-2004, 20:40
wollah he lady moi heb je verkering met hem ofsow..zeh3ma op nemen..weet je wat laat maar rare mensen hierzi..iemand uitschelden voor iets terwijl ik niks heb gedaan ...layster laterzzz

Lady_moi
09-05-2004, 20:42
A zina mesgota ik was tegen die minnares bezig niet tegen jou Origineel gepost door Lil_Hajar wollah he lady moi heb je verkering met hem ofsow..zeh3ma op nemen..weet je wat laat maar rare mensen hierzi..iemand uitschelden voor iets terwijl ik niks heb gedaan ...layster laterzzz

alhoceimachaima
09-05-2004, 20:43
:D HAHAH JAH JE HEBT WEL GELIJK

lella_najlae
09-05-2004, 21:32
Origineel gepost door Lil_Hajar wollah he lady moi heb je verkering met hem ofsow..zeh3ma op nemen..weet je wat laat maar rare mensen hierzi..iemand uitschelden voor iets terwijl ik niks heb gedaan ...layster laterzzz SCHIJT AAN HUN HEBBEN HAJAR!! hun zijn gewoon jaloers op deze goede topic;)!!!! niks van hun aantrekken en ga lekker door met topics openen:). doegggg xx Najlae ________________________________________________ :boogie: **TETOUAN RULESZZ** :boogie:

Djamal
09-05-2004, 21:33
hahaha wat een vriendelijkheid hierboven uhhm k zelf denk dat mensen dat doen omdat het veel interessanter voor hun is omdat er meerdere mensen op reageren nou dan kan je lkkr kletsen met elkaar en over de islam denken ze dan van ow dat serieusheid weer ofzo miss lastige vraag maar goeie :$ (Y)

01LaHbIbAh09
09-05-2004, 21:38
Origineel gepost door Djamal Weer zo´n fantastische discussie dat nergens naar toe leid Inderdaad!! Waar gaat 't nou over? :confused:

Lil_Hajar
10-05-2004, 17:56

hahha najlae thxxx..JOU TOPICS ZIJN PAS LEUK MAN......:boogie: doei doei

Pagina's : [1] 2 3