Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bloed bij de ontmaagding is een leugen

Pagina's : [1] 2

LZN
09-05-2004, 19:47

60% van de vrouwen bloeden niet bij de ontmaagding het is een mythe volgens een vrouwelijk deskundige. 40% ondergaat wel een bloedbad bij het huwelijk de meerderheid dus niet. Dit betekent dus niet dat als je vrouw later niet bloedt dat je haar neersteekt en haar dood achter laat bloeden omdat je denkt dat ze tegen je heeft gelogen dat ze nog maagd is. Met andere woorden als ik het niet kan controleren moet ik er vanaf nu maar erop leren vertrouwen dat jullie niet liegen. of jullie voor het huwelijk ontmaagden en kijken of ik verder ermee wil gaan of niet. of begrijp ik het verkeerd? :confused:.

Lil_Hajar
09-05-2004, 19:52
hahahah....tjah..

Echie
09-05-2004, 20:33
je hebt helemaal gelijk!

minora
09-05-2004, 20:37
Hoor altijd dat een man dat zou merken/voelen of zijn vrouw/vriendin nog maagd was.. Dat bloeden zou vaak zo zijn doordat zij zich nie zou ontspannen

minora
09-05-2004, 20:42

Origineel gepost door Clitcorrector je kan niet alles voelen volgens mij dus ik denk dat we elkaar maar eens moeten gan vertrouwen. alleen zijn er latijd van die snols die erover zullen liegen en 20 jaar later pas vertellen :rolleyes: Als je de juiste/ware tegenkomt zal het vertrouwen van zelf gaan.. Wees eens optimistisch voor de verandering :)

najhwa
09-05-2004, 20:47
jah maar in de meeste gevallen merk je wel aan de vrouw of ze wel of geen maagd was want het een ding is zeker 100% van de vrouwen geniet zeker niet van de eerste keer

minora
09-05-2004, 20:48
Origineel gepost door Clitcorrector een optimist is vaak een vekeerd ingelichte pessimist. dus ik doe graag gek ;) Dat je graag gek doet heb ik al gemerkt :p

lella_najlae
09-05-2004, 21:39
Origineel gepost door Lil_Hajar hahahah....tjah.. yeeh hajar hahahahahahaa eerste gereageert yak!! :melig: xx najlae

miss_kaftan
09-05-2004, 21:55
Origineel gepost door Clitcorrector ja van de 2e en 3e keer ook niet en bij de 4 en 5e keer heb je ook al een probleem lijkt mij dus het blijft raden :confused: Maak je niet druk, waar zijn die mannen toch bang voor? er zijn talloze vrouwen die ontmaagde mannen hebben geaccepteerd en geloof me de straf van Allah SWT is al erg genoeg...

SCHULDIG
09-05-2004, 21:58
:hihi: Neersteken die handel :hihi:

Zeyneb_tounsia
09-05-2004, 23:50
Origineel gepost door minora Hoor altijd dat een man dat zou merken/voelen of zijn vrouw/vriendin nog maagd was.. Dat bloeden zou vaak zo zijn doordat zij zich nie zou ontspannen true true, helemaal mee eens :)

chouroek
10-05-2004, 11:19
Nou net of alle mannen maagd zijn als jullie meisjes misbruiken dan kunnen jullie ook niet verwachten dat alle meisjes maagd blijven of zie ik het verkeerd!!!!!!!! Beter milieu begint bij jezelf!

Yousra22
10-05-2004, 16:32
Origineel gepost door Clitcorrector 60% van de vrouwen bloeden niet bij de ontmaagding het is een mythe volgens een vrouwelijk deskundige. 40% ondergaat wel een bloedbad bij het huwelijk de meerderheid dus niet. Dit betekent dus niet dat als je vrouw later niet bloedt dat je haar neersteekt en haar dood achter laat bloeden omdat je denkt dat ze tegen je heeft gelogen dat ze nog maagd is. Met andere woorden als ik het niet kan controleren moet ik er vanaf nu maar erop leren vertrouwen dat jullie niet liegen. of jullie voor het huwelijk ontmaagden en kijken of ik verder ermee wil gaan of niet. of begrijp ik het verkeerd? :confused: als je een echte man bent, met echte ballen aan je lijf, dan weet je het altijd of je vrouw maagd is of niet. Ik bedoel als ze het nog nooit gedaan heeft, is de opening vele smaller en is het moeilijker om erin te geraken. Als ze het al heeft gedaan, merk je het omdat de weg voor jou reeds is vrijgemaakt door een ander (het gat is dan groter en dus makkelijker om binnen te geraken).

canelle
10-05-2004, 16:36
Origineel gepost door Clitcorrector 60% van de vrouwen bloeden niet bij de ontmaagding het is een mythe volgens een vrouwelijk deskundige. 40% ondergaat wel een bloedbad bij het huwelijk de meerderheid dus niet. Dit betekent dus niet dat als je vrouw later niet bloedt dat je haar neersteekt en haar dood achter laat bloeden omdat je denkt dat ze tegen je heeft gelogen dat ze nog maagd is. Met andere woorden als ik het niet kan controleren moet ik er vanaf nu maar erop leren vertrouwen dat jullie niet liegen. of jullie voor het huwelijk ontmaagden en kijken of ik verder ermee wil gaan of niet. of begrijp ik het verkeerd? :confused: Wat een achterhaald onderwerp zeg !

minora
10-05-2004, 17:33

Origineel gepost door Saartje20 1 woord hiervoor: BULLSHIT. Als je elkaar niet vertrouwt, waarom trouw je dan? Gaat het niet op de eerste plaats om liefde? Jeetje je zit je al druk te maken om een vliesje, get a life. :zwaai: S. Ow ja, ik ben degene die me druk maakt :nerd: En ja, het gaat idd om de liefde, lees ook nergens dat ik anders beweer

Pagina's : [1] 2