Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mercedes E-klasse naar marokko!

Pagina's : [1] 2

Artiesta
23-06-2009, 23:34

Ik heb een Mercedes E-klasse gekocht om mee naar marokko te gaan alleen is deze een beetje verlaagd vooral aan de voorkant en ben bang dat ie kapot gaat op die slechte wegen in marokko...wie heeft hier ervaring mee? Aub alleen serieuze reacties

Drifter
24-06-2009, 01:54
Hoe laag is verlaagd ? Of foto plaatsen.

LeuksteMocro
24-06-2009, 02:37
Ben bang dat het bij de boot al fout gaat jonge hhaha

Artiesta
24-06-2009, 12:54
Hoe laag is verlaagd ? Of foto plaatsen. gewoon AMG laag!

amira00
24-06-2009, 17:50

ja wilde net zeggen .. het gaat al mis als je naar binnen moet rijden .. bij de boot

gewoon_karim
24-06-2009, 18:16
jaaa klopt ik had vorig jaar ook een E classe AVANTGARDE dus ook verlaagd. Het begon al bij de boot oprijden. we zaten met 4 mensen in de auto en bagage. Ik liet die mensen eerst uitstappen om de auto iets omhoog te krijgen. Dan voorzichtig doorrijden. Als je er met veel mensen in zit hoor je gwn bij iedere ''drempel" de onderkant. Dus als je hem hoort, laat je gwn de mensen uitstappen Het

Sukkell
24-06-2009, 19:17
Het enige probleem kan de boot zijn, verder is marokko het ideale land om een verlaagde auto mee te rijden. Je kunt beter in marokko met een verlaagde auto rijden dan in nl (ervanuitgaande dat je niet in rkempoe woont).

Liga
24-06-2009, 22:35
Als je problemen krijgt bij de boot moet je hem achteruit erin rijden , dan lukt het 9 van de 10 keer wel. Voor de rest moet je gewoon oppassen, ik kan hier in Nederland zelfs een verhoogde Jeep nog kapot rijden aan de onderkant als ik dat wil bereiken.

Sabri_
24-06-2009, 23:48
je moet je geen zorgen maken. Als je minimaal 15cm overhoudt tussen grond en onderkant van de bumper dan moet het gewoon lukken. Probeer de drempels ( die heb je in Marokko tegenwoordig ook) schuin te nemen, verder moet het lukken. Pas wel op want bij Mercedesen wil die kap onder je auto wel eens los raken. Hou dat wel goed in de gaten.

Artiesta
24-06-2009, 23:58
Het enige probleem kan de boot zijn, verder is marokko het ideale land om een verlaagde auto mee te rijden. Je kunt beter in marokko met een verlaagde auto rijden dan in nl (ervanuitgaande dat je niet in rkempoe woont). Hoezo?

MOTHAFAKKER
25-06-2009, 00:38
Toevallig deze topic. Ik ben 3 weken teruggekomen met mn e320 met amg pakket en bij de boot raakte ik een beetje de onderkant en mocht je in de scanner gaan van nador dan zal je hem ook raken. Voor de rest heb je goede wegligging in marokko

Sukkell
25-06-2009, 02:27
Hoezo? Omdat marokko niet zoveel drempels als nederland heeft. Marokko heeft ook geen straattegels of wegen die daar uit bestaan. Alle wegen in marokko zijn geasfalteerd of met cement vlak gemaakt. Dus het rijd gewoon ideaal, natuurlijk zijn veel wegen in slechte staat, maar gaten en dergelijk moet je gewoon omheen rijden (ongeacht of je auto dan wel of niet verlaagd is). Ik ben met een verlaagde auto geweest. En met verlaagd bedoel ik heeeeeeel laag, ik heb 1 ding geleerd. Mocht je ooit een verlaagde auto willen kopen, koop hem dan voor marokko, en verkoop hem gelijk bij terugkomst.

labello
25-06-2009, 10:44
Ik heb een Mercedes E-klasse gekocht om mee naar marokko te gaan alleen is deze een beetje verlaagd vooral aan de voorkant en ben bang dat ie kapot gaat op die slechte wegen in marokko...wie heeft hier ervaring mee? Aub alleen serieuze reacties marokko dilha katkat :o

Artiesta
23-07-2009, 23:16
Mensen ik heb airmatic wat ik niet eens wis dus mijn probleem is verholpen want de auto gaat omhoog met een druk op de knop!

Bella_Maffia
23-07-2009, 23:26

ow beter. Is wel klote hoor auto die verlaagd is. Mijn zus heeft een golf en die is ook zeer verlaagd, wanneer er veel mensen in de auto zitten en ze rijd over een hobbel, wollah je hoort gewoon de onderkant tegen de grond!

Pagina's : [1] 2