Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Biergist pillen..

Stellina
23-06-2009, 23:05

Ik heb dus vandaag biergist pillen gehaald bij de kruidvat, zo een donker potje met een groene deksel. Ik hoorde namelijk dat het goed is voor je haar, het groeit er sneller van etc. En natuurlijk ook voor je gezicht etc. Maar op dat potje staat 3 daags 3 tabletten. Hoeveel moet ik er nu per dag innemen? De ene zegt 3 en de andere zegt 9:moe: :o

Tamazight
24-06-2009, 00:14
niet doen gek straks wordt je nog kaal of wordt je er ziek van ik zou het niet doen als ik jou was

melkmetsmaak
24-06-2009, 00:51
Ik heb die pillen ook gehaald een maandje geleden, was helemaal vergeten dat ik ze nog in de kast heb staan totdat ik deze topic zag.:hihi:

shirien85
24-06-2009, 09:17
ik heb gehoord, dat je er van kan aankomen.

Riannah
24-06-2009, 12:20

Ik heb dus vandaag biergist pillen gehaald bij de kruidvat, zo een donker potje met een groene deksel. Ik hoorde namelijk dat het goed is voor je haar, het groeit er sneller van etc. En natuurlijk ook voor je gezicht etc. Maar op dat potje staat 3 daags 3 tabletten. Hoeveel moet ik er nu per dag innemen? De ene zegt 3 en de andere zegt 9:moe: :o gebruik gewoon een vitamine b complex dit help namelijk ook.

Stellina
24-06-2009, 14:11
ik heb gehoord, dat je er van kan aankomen. Dat heb ik ook gehoord en dat vind ik niet zo leuk :moe: Ik heb die pillen ook gehaald een maandje geleden, was helemaal vergeten dat ik ze nog in de kast heb staan totdat ik deze topic zag.:hihi: :haha: gebruik gewoon een vitamine b complex dit help namelijk ook. Dat kan je ook gewoon halen bij de kruidvat, toch?

Marokkia___
24-06-2009, 15:47
is niet goed joh je gaat bijkomen en je krijgt op meer plekken veel haar het is geen goeie pil me nicht gebruikte het ook ze heeft egt veel haar gekregen op haar armen en dat is egt lelijk

halwa_zina
24-06-2009, 20:08
ik gebruik het ik vind het wel goed alleen ik merk wel dat ik aangekomen ben ik heb veel eetlust gekregen. maar ik gebruik het voor mijn puisjes ik merk er niet echt verschil van weet iemand of het echt goed is voor puisjes?

Stellina
24-06-2009, 23:56
ik gebruik het ik vind het wel goed alleen ik merk wel dat ik aangekomen ben ik heb veel eetlust gekregen. maar ik gebruik het voor mijn puisjes ik merk er niet echt verschil van weet iemand of het echt goed is voor puisjes? Jah klopt ze zeggen dat het goed is voor je puistjes maar dat het pas na een lange tijd echt werkt. Als je geen verschil ziet, en er van aankomt. Dan kun je er maar het beste mee stoppen vind je niet? Ik ga ze nu ook niet meer gebruiken. Dan maar veel water drinken en genoeg fruit eten. Dat is ook goed voor je huid.

L-liciousz
02-07-2009, 22:29
hoevaak per dag moet je ze innemen ik heb ze gehaald mr ik zie nu ineens deze topic:|

jurkenvehuur
03-07-2009, 09:51
3 x per dag moet je 3 tabletten slikken, dus idd 9!

L-liciousz
03-07-2009, 11:52
3 x per dag moet je 3 tabletten slikken, dus idd 9! dus bij elke maaltijd 3 tegelijk doorslikken dus 9 per dag..