Bekijk originele versie : hoe onthaar jij je benen??
silhouet
09-05-2004, 18:31
Hoe onthaar jij je benen, oksels, etc?? (vraagje aan de dames)
En hoe lang blijven die haartjes dan weg??
greetz :Iluvu:
sabrientje
09-05-2004, 18:49
Benen en oksels met braun epilator met als resultaat zeker shi 2/3 weken WALLOE.
;) met ontharingscreme of HARSEN met een prachtig resultaat maar wel PIJNLIJK...
Epileren en resultaat blijft 3 a 4 weken. :zwaai:
najlae_tanger
09-05-2004, 18:58
scheren :D
Maar k wil denk ik me benen gaan harsen, alleen lijkt het me zo pijnlijk
Scheren: snel, makkelijk en zolang je je niet snijdt ook pijnloos. :)
Helaas is het resultaat weinig duurzaam. :( Maar epileren zie ik echt niet zitten, tenzij je daarvoor van de dokter pijnstillers voorgeschreven kunt krijgen.
Origineel gepost door tonk
Scheren: snel, makkelijk en zolang je je niet snijdt ook pijnloos. :)
Helaas is het resultaat weinig duurzaam. :( Maar epileren zie ik echt niet zitten, tenzij je daarvoor van de dokter pijnstillers voorgeschreven kunt krijgen.
Had wel ooit gehoord over een creme die de huid verdooft, maar heb geen flauw idee hoe het heet
Scheermesje.....Venus....!
Misslai_d
09-05-2004, 21:15
scheren..
gelovigmeisje
09-05-2004, 22:33
Salaam wa aleikoem wwb
Het is van de soenna om eens in de 40 dagen je edele delen en de oksels te ontdoen van haren. Je edele delen door te scheren en je oksels door ze te plukken. Ik gebruik zelf een epileerapparaat. Het is in hetbegin zeeeeeeeer pijnlijk maar hoe langer je doorgaat hoe meer je gewend raakt aan de pijn. Je huid verdooft als het ware. En ze komen veel zachter en minder terug.
Wa aleikoem wa salaam wwb
Jullie zuster fdien
maneschijn
10-05-2004, 10:22
Even een vraag aan de meiden die een epilator gebruiken...is het werkelijk zo dat je je benen 3 à 4 weken niet meer moet scheren als je epilator gebruikt, dus ze blijven gedurende deze periode glad of krijg je van die puntjes zoals bij het gebruiken van een scheermesje??...wel moet heerlijk zijn als je een maand je benen niet meer moet scheren.
kusjes
:zwaai:
sweet_laydee
10-05-2004, 11:00
Origineel gepost door BentLedina
Wat dachten jullie van Velvet Touch!
Ik gebruik het elke dag. De meeste kennen het al. Het is een simpel schuurhandschoentje. Pijnloos, reukloos, makkelijk en handig, dus zonder water. Je wrijvt met het handschoentje over je benen een aantal keren naar recht en links (dus ronde bewegingen niet drukken vooral) en je ziet dat de haartje voorzichtig los komen. Dit is echt een handig dingetje voor noodgeval !
Nu heb je die dingen bij de etos. Een mini handschoentje (probeerverpakking voor €1,35)
Hebben jullie al ervaring met dit schuurgevalletje?
ja heb vorig jaar zo'n ding gekocht maar k merkte geen verschil :confused:
sweet_laydee
10-05-2004, 12:22
Origineel gepost door BentLedina
Lieverd,
Dan denk ik dat je het een beetje verkeerd hebt gebruikt. Weet je hoe snel je haartjes kan verwijderen. Ongelooflijk vindt ik het zelf.
heb het precies volgens de gebruiksaanwijzing gedaan...
mn nichten vonden dat ding ook nix an omdat ze nix merkte...
nadorlady15
11-05-2004, 21:09
scheren
Wie gebruikt er Epil Stop & Spray van de TelSell????
het is wel een beetje duur, maar werkt het echt, heeft iemand hier ervaring mee??
http://www.telsell.com/images/products/2666.JPG
Origineel gepost door saltje
ik gebruik strips van veet (harsen).
ontharen ze goed???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.