Bekijk originele versie : epilator voor benen etc
silhouet
09-05-2004, 18:29
salaam allen,
klein vraagje voor de dames. is er iemand die zo'n epileerapparaat gebruikt? het is voor oa de benen en ik wil het me wel aanschaffen, zeker als die rothaartjes lang gaan wegblijven. maar ik wil eerst de reacties even horen van de dames die zo een ding hebben gekocht of iiemand kennen die het heeft gekocht. het kost namelijk zo een 80 euro en ik heb echt geen zin om dat geld daaraan uit te geven als het zijn werk niet goed doet :hihi: je weet wel..
iets zoals dit bvbhttp://babyliss.ocmt.nl/producten/producten.php?prodid=51&groepid=105
Moeskiela
09-05-2004, 18:50
Hey meid,
Ik gebruik er 1 van Babyliss, hij eplileert de haartjes en ze blijven tot 4 weken weg. De haartjes die vervolgens terugkomen zijn heel dun, niet van die stoppels. Echt ideaal voor de vakantie.
Hij werkt echt super goed, maar 1 nadeel het is pijnlijk je moet echt niet nadenken, gewoon doen.
Succes!
sabrientje
09-05-2004, 18:52
He meid,
Ik heb al echt shi 2 jaar de epilator/ladyshave van Braun en die was toen shi 50 euro. Ik raad je aan om sowieso de 2-1 te kopen dus om het epileerkopje voor je benen en oksels te gebruiken en het ladyshavekopje voor ;) tsjaaa voor ergens anders.
Het resultaat is echt mooi, gladde benen, geen stoppels en de haartjes komen pas na paar weken terug en veel zachter en minder stug. In het begin is et beetje pijnlijk maar is kwestie van wennen plus je moet het regelmatig bijhouden zodat de haartjes niet TE lang zijn om te epileren (scheelt in de pijn)..
Groetjes
Tarifith25
09-05-2004, 22:32
Ik gebruik ook die van braun, het is inderdaad wat pijnlijk maar het is het wel waard :) en op sommige plekken groeien de haartjes na een tijdje niet eens terug
Origineel gepost door Tarifith25
Ik gebruik ook die van braun, het is inderdaad wat pijnlijk maar het is het wel waard :) en op sommige plekken groeien de haartjes na een tijdje niet eens terug
ik wil het resultaat graag een keer willen zien/voelen :rolleyes:
gelovigmeisje
09-05-2004, 22:40
salaam wa aleikoem wwb
Ik kan ook alleen vol lof praten over het epileerapparaat. Wat wel zo is is dat je last kan krijgen van ingegroeide haartjes, athans daar hebik soms last van. Nou hebik me laten vertellen dat je daar geen last van meer krijgt als je je benen na het ontharen scrubt. Niet meteen doen want dan is je huid nog gevoelig, maar bv een dag erna.
Wa aleikoem wa salaam wwb
Jullie zuster fdien
van ingegroeide haartjes had ik ook last van(na het scheren), heb nu laserontharing gehad, ben nu alhamdoelillah van die klote haartjes verlost. is best wel duur, maar ik had het wel voorover,
bye bye
bnita
Sweet_Yasmin
10-05-2004, 11:30
Origineel gepost door bnita
van ingegroeide haartjes had ik ook last van(na het scheren), heb nu laserontharing gehad, ben nu alhamdoelillah van die klote haartjes verlost. is best wel duur, maar ik had het wel voorover,
bye bye
bnita
Hoe duur was het??? :zwaai:
alvast bedankt.
Ik heb het bij instituut van huidverzorging gedaan, ik moet je eerlijk zeggen dat het erg van prijs verschilt, omdat niet iedereen dezelfde haar groei heeft,
Ik heb dus voor oksels, benen en bikini lijn 700 euro betaald, voor het eerste consult betaal je 25 euro
En het is pijnloos, (tenminste bij mij)
Ik zeg dit omdat:
Voordat ik behandel werd moest ik wachten want ik was te vroeg, voor mij was er een meisje die onderbehandeling was, die schreeuwde zo hard van de pijn, dat ik dacht ik moet
WEG van hier!!!
Ik had gelukkig nergens last van,
Vraagje:
wat is de beste manier om je bikinilijn te ontharen.
Natuurlijk wel op zo'n manier dat je geen irritatie of stoppeltjes, ingegroeide haartjes, roodheid krijgt.
Sweet_Yasmin
10-05-2004, 14:27
Origineel gepost door Tornado
Vraagje:
wat is de beste manier om je bikinilijn te ontharen.
Natuurlijk wel op zo'n manier dat je geen irritatie of stoppeltjes, ingegroeide haartjes, roodheid krijgt.
Harsen is de beste hygiƫnische manier daarvoor, alleen doet t wel pijn volgens mij.
700 euro !??
en je gaat daarbij naakt voor vreemden liggen ??
en die mogen ook aan je schaamstreek komen !??
wat mensen allemaal voor over hebben om moii GEVONDEN te worden door anderen
wat zijn jullie moslima's ofniet ik heb ook al gehoord dat die meisjes uit nederland sletjes zijn maar zoiets hoor je hier bij ons niet hoor ! ontharen van benen mss wel maar de bikinilijn tfoee sorry dat ik het zeg maar ....
lady_khadija
10-05-2004, 18:49
trek je met zo'n epileerapparaat de haartjes 1 voor 1 weg???
kort toch veel tijd??
ben wel van plan om 1 aan te schaffen... normaal scheer ik gewoon... mijn pa is er pas geleden achtergekomen dat ik zijn scheermesjes pak... hij had me al eerder gewaarschuwd.... preek van hier naar tokio!!
lady_khadija
10-05-2004, 18:50
Origineel gepost door emaneke
wat zijn jullie moslima's ofniet ik heb ook al gehoord dat die meisjes uit nederland sletjes zijn maar zoiets hoor je hier bij ons niet hoor ! ontharen van benen mss wel maar de bikinilijn tfoee sorry dat ik het zeg maar ....
vooroordelens... vooroordelens.. en nog eens vooroordelens...:jammer:
laat iedereen in zijn eigen waarde ou safi.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.