Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko.NL leden zijn makkelijk te beïnvloeden ?

Pagina's : [1] 2 3

Dida
09-05-2004, 16:57

TheeLounge Wil je discussiëren over lifestyle, filosofie of over de alledaagse dingen die jou bezig houden?... Dan is dit de plek waar je moet zijn. Der word een rubriek geopend, en opeens begint iedereen massaal topic´s te openen over Filosofie enzo ? Als deze rubriek er niet geweest was, dan zou het ook denk ik nooit besproken worden.Vraag me af in hoeverre sommige van jullie te beinvloeden zijn als er andere nieuwe "rubrieken" kwamen. BTW, ik zie alleen filosofie topic´s er staat boven OOK lifestyle en OOK de alledaagse dingen die JOU bezig houden. Ja ECHT waar ik heb niks te doen :)

Cina
09-05-2004, 17:01
Aan de ene kant wel logisch. Dit hoekje "dwingt" je tot nadenken en zulke topics te openen. :hihi:

Chaimae
09-05-2004, 17:03
Zeikerd..:hihi: Ga kleuren..:p

Dida
09-05-2004, 17:04
Origineel gepost door Cina Aan de ene kant wel logisch. Dit hoekje "dwingt" je tot nadenken en zulke topics te openen. :hihi: Vraag me af wat er gebeurd, als ze een "Sekhoekje" openen.Alhoewel die bestaat al genaamd "Onzinhoekje". :hihi:

RaZer
09-05-2004, 17:04

eerst wat jij en meerdere mensen hier is marokko.nl mensen te zien als een apart ras/volk/bevolkingsgroep. Maar dat andere viel mij ook op. Opeens denkt men aan het zin van het leven etc etc. Ik houd niet zo van die hogere dingen. Denk ook niet dat daar een antwoord op te vinden is. Ik houd me meer bezig met de alledaagse dingen. Dat zie je dan ook wel aan me topic en aan de antwoorden die ik geef op topics. En owja, wij zouden allemaal maar eens wat meer antwoorden moeten geven in plaats van maar topics maken. En helemaal erg als je er dan geen aandacht meer aan besteed.

xxhananexx
09-05-2004, 17:05
Razer verovert the theelounge ;) :D

xxhananexx
09-05-2004, 17:08
Origineel gepost door RaZer eerst wat jij en meerdere mensen hier is marokko.nl mensen te zien als een apart ras/volk/bevolkingsgroep. Maar dat andere viel mij ook op. Opeens denkt men aan het zin van het leven etc etc. Ik houd niet zo van die hogere dingen. Denk ook niet dat daar een antwoord op te vinden is. Ik houd me meer bezig met de alledaagse dingen. Dat zie je dan ook wel aan me topic en aan de antwoorden die ik geef op topics. En owja, wij zouden allemaal maar eens wat meer antwoorden moeten geven in plaats van maar topics maken. En helemaal erg als je er dan geen aandacht meer aan besteed. Idd.....iedereen hier op marokko.nl is een eigen individu.....;)

Dida
09-05-2004, 17:09
Origineel gepost door RaZer eerst wat jij en meerdere mensen hier is marokko.nl mensen te zien als een apart ras/volk/bevolkingsgroep. Maar dat andere viel mij ook op. Opeens denkt men aan het zin van het leven etc etc. Ik houd niet zo van die hogere dingen. Denk ook niet dat daar een antwoord op te vinden is. Ik houd me meer bezig met de alledaagse dingen. Dat zie je dan ook wel aan me topic en aan de antwoorden die ik geef op topics. En owja, wij zouden allemaal maar eens wat meer antwoorden moeten geven in plaats van maar topics maken. En helemaal erg als je er dan geen aandacht meer aan besteed. Does ze zijn makkelijk te beinvloeden. Maarre damn serieuze reactie zeg had ik niet verw8. Zullen we antwoorden geven op iedere topic die er is ? Beginnen we met een nieuwe campagne, komt er een speciaal rubriek voor.Marokko.NL in ACTIE wij antwoorden topic´s en sluiten ze :cool: Weet 100% zeker dat de leden dit gaan doen, aangezien ze zo makkelijk te beinvloeden zijn.

RaZer
09-05-2004, 17:12
Origineel gepost door Dida Does ze zijn makkelijk te beinvloeden. Maarre damn serieuze reactie zeg had ik niet verw8. Zullen we antwoorden geven op iedere topic die er is ? Beginnen we met een nieuwe campagne, komt er een speciaal rubriek voor.Marokko.NL in ACTIE wij antwoorden topic´s en sluiten ze :cool: Weet 100% zeker dat de leden dit gaan doen, aangezien ze zo makkelijk te beinvloeden zijn. Heel de mensheid is makkelijk te beinvloeden. Het is geen onzinhoekje does. Humor, maar Grazy Baby ben jij niet makkelijk te beinvloeden?

Dida
09-05-2004, 17:16
Origineel gepost door RaZer Heel de mensheid is makkelijk te beinvloeden. Het is geen onzinhoekje does. Humor, maar Grazy Baby ben jij niet makkelijk te beinvloeden? Ja maar Onzinhoekje is gewoon "Vuilnishoekje" geworden. Grazy Baby ? Tis Crazy Baby, en zij is geschiedenis! Ik ben niet makkelijk te beinvloeden nee :)

RaZer
09-05-2004, 17:21
Tuurlijk en jij doet dan maar aardig mee door ook maar je vuilnis hier te storten. Grazy Baby met een C of G je begrijpt wat ik bedoel. Aha.

Dida
09-05-2004, 17:24
Origineel gepost door RaZer Tuurlijk en jij doet dan maar aardig mee met ook maar je vuilnis hier te storten. Grazy Baby met een C of G je begrijpt wat ik bedoel. Aha. Ik reageer hier en daar af en toe op het "Vuilnis".Ben meer een kijker geworden dan posten. Aha, iz nie stoer hoor.

Chaimae
09-05-2004, 17:26
Origineel gepost door Dida Ik reageer hier en daar af en toe op het "Vuilnis".Ben meer een kijker geworden dan posten. Aha, iz nie stoer hoor. Meer, meer...Doe beter je best man! :kwaad:

xxhananexx
09-05-2004, 17:27
WHAHAHAHHAAHAA......MEER EEN KIJKER DAN EEN POSTER.......meid je hebt 4336 berichten gepost :hihi:

Dida
09-05-2004, 17:31

Origineel gepost door xxhananexx WHAHAHAHHAAHAA......MEER EEN KIJKER DAN EEN POSTER.......meid je hebt 4336 berichten gepost :hihi: Ja ik was vroeger errUg actief hier! :)

Pagina's : [1] 2 3