Bekijk originele versie : Meiden: Wie is er weleens door een jongen....
Marrakchia_86
09-05-2004, 16:49
.... GESLAGEN .... ????
Ben je weleens door een jongen geslagen, of door je eigen vriend of wie dan ook?
BintElmagreb
09-05-2004, 16:54
NEE!
Kom nou!
Het zal misschien wel andersom zijn.... :rolleyes:
Als j nog klein bent, gebeurt het weleens dat je een por of een lichte schop voelt ofso, maar niet klap in je gezicht of bont en blauw.
Bezaaf 3liehom!
:ego:
marjam123
09-05-2004, 16:54
door me broertje :D
door me vriend of wat dan ook... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE lay7fed!!!
xxx
NadoriAmin
09-05-2004, 16:55
oei,
Hey als je dit een keer toestaat is het einde lang niet inzicht. Een keer is teveel. Dames weet dat je een mens bent en geen product. een meningsverschil is juist een pre en geen zonde!
elkaar flink uitschelden oke, mr als hij met zn vingers aan je komt moet je hem de deur laten zien die hij genomen heeft toen hij binnenkwam, dit is ABSOLUUT NIET GOED TE PRATEN!
DAMES LAAT JE NIET ELKAAR MEPPEN WANT DAN BEN JE ECHT DOM SORRY DAT IK HET ZEG MR EEN ANDER WOORD HEB IK ER NIET VOOR.
Waarom deze extreme uitspraak, jullie hebben alles in nederland om dat niet toe te laten. Ik begrijp nog een meisje in marokko waarbij dat g ebeurt en hr mond dicht houdt. mr hier NO WAY!
eyy sla eens terug :p
beslama,
Amin
Marrakchia_86
09-05-2004, 16:56
Ewa jah meiden, er zijn Marokkaanse meiden die wel door hun vriend worden geslagen.
Ennuh Mirjam123, als broers beginnen met stoeien, dan heb ik er plezier in, vooral omdat hun doen net alsof ze geen pijn hebben als je ze een harde klap verkoopt, terwijl ze kapot gaan van de pijn! Hahaha!
Lady_moi
09-05-2004, 16:58
Door me vriend nie maar wel es door een jongen
Ik had dan wraak genomen hij heeft me dan nooit meer aangeraakd :jeweetog:
maroclady4you
09-05-2004, 16:59
Origineel gepost door NadoriAmin
oei,
Hey als je dit een keer toestaat is het einde lang niet inzicht. Een keer is teveel. Dames weet dat je een mens bent en geen product. een meningsverschil is juist een pre en geen zonde!
elkaar flink uitschelden oke, mr als hij met zn vingers aan je komt moet je hem de deur laten zien die hij genomen heeft toen hij binnenkwam, dit is ABSOLUUT NIET GOED TE PRATEN!
DAMES LAAT JE NIET ELKAAR MEPPEN WANT DAN BEN JE ECHT DOM SORRY DAT IK HET ZEG MR EEN ANDER WOORD HEB IK ER NIET VOOR.
Waarom deze extreme uitspraak, jullie hebben alles in nederland om dat niet toe te laten. Ik begrijp nog een meisje in marokko waarbij dat g ebeurt en hr mond dicht houdt. mr hier NO WAY!
eyy sla eens terug :p
beslama,
Amin
hahaha juist vind ik ook..!! :D
marjam123
09-05-2004, 17:01
Origineel gepost door Marrakchia_86
Ewa jah meiden, er zijn Marokkaanse meiden die wel door hun vriend worden geslagen.
Ennuh Mirjam123, als broers beginnen met stoeien, dan heb ik er plezier in, vooral omdat hun doen net alsof ze geen pijn hebben als je ze een harde klap verkoopt, terwijl ze kapot gaan van de pijn! Hahaha!
wahwhahaa, mijn broertje slaat soms hard terug hoor :( maar ik neem altijd wraaaaaaaaaak! :D
en wie is een vriend trouwens om je te slaan? gelukkig heb ik nooit klappen gekregen van een jongen... maar goed, ik geef ze geen redenen om te slaan...
xxx
Casaouia_Style
09-05-2004, 17:04
Origineel gepost door Marrakchia_86
.... GESLAGEN .... ????
Ben je weleens door een jongen geslagen, of door je eigen vriend of wie dan ook?
op de basisschool :hihi: maar toen trok ik al z'n haren uit de kop :kwaad:
en tsja echt hard geslagen hamdoelah nooit :D alleen voor de fun
Casaouia_Style
09-05-2004, 17:11
Origineel gepost door hounaida
Wie is wel eens bedriegd door een jongen, dat hij je wat gaat aandoen waar hij later spijt van gaat krijgen.
groetjes
ik :hihi: alleen is er nooit iets van gekomen :rolleyes: k wist dat hij een pussy was
alhoceimachaima
09-05-2004, 17:28
wuhaha me broertje:boos: maar door een vriend ofso i dont think so allah hfid
Marrakchia_86
09-05-2004, 17:35
El hamdoelilah, er zijn nog meiden die net als ik STEVIG in hun schoenen staan!!! Laat je niet bang maken, bedriegen of wat dan ook door een jongen!
El bnet Tbarkelah haliekom!
door mijn broers wel maar door een vriend , ff nadenken, heb ik er een neen dus ,nog nooit
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.