Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : importhuwelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5

nouel
11-11-2002, 14:20

hallo allemaal Hoe denken jullie over importhuwelijken. Zijn jullie van plan te importeren of heb je al geimporteerd en waarom? Of zijn jullie hier juist op tegen? Ik heb namelijk gehoord dat mannen veel meer importeren als vrouwen en via deze poll wil ik even checken of dat ook daadwerkelijk is. nouel

Tnawie
11-11-2002, 14:26
moeten ze verbieden

Marocca
11-11-2002, 14:35
Origineel gepost door TNAwie moeten ze verbieden vind ik ook!!!!!!!!!!!!! :kwaad:

Tnawie
11-11-2002, 14:38
Origineel gepost door Marocca vind ik ook!!!!!!!!!!!!! :kwaad: Genoeg leuk maroc jongens en meisjes hier. Waarom ga je iemand importeren die jou taal nie spreekt. huwelijk= communicatie en vertrouwen

Bleu_Sky
11-11-2002, 14:41

Ik denk dat het per geval verschilt.... ik bedoel wat als je je grote liefde in Maroc tegen komt??? By the way ken een verhaal: Een meisje (amper 18) is bevallen van een kind... alleen heeft ze chlamydia opgelopen.. spreekt amper nederlands en komt ergens uit de bergen van marokko... Haar man is een of andere macho en weigert te geloven dat de chlamydia van hem komt (weigert dit ook aan zijn vrouw te vertellen).... dus wat gebeurt er: Het meisje geneest in het ziekenhuis en komt thuis en krijgt hetzelfde weer terug.... Ik denk dus dat het niet zo oke is om zomaar te importeren (zeker als zo iemand niets weet van nederland en al helemaal geen nederlands spreekt)

Marocca
11-11-2002, 14:42
Origineel gepost door TNAwie Genoeg leuk maroc jongens en meisjes hier. Waarom ga je iemand importeren die jou taal nie spreekt. huwelijk= communicatie en vertrouwen dan loop je nog het risico dat hij of zij u gewoon voor de papieren willen!!!!!!!!! :kwaad: :kwaad:

Chaimaa
11-11-2002, 14:42
de mannen die willen importeren willen geen vrouw die zelfstandig is die carriere maakt die hem soms confronteert dat het geen lang leve de mannen is en die niet onderdrukt wil worden :kwaad:

Tnawie
11-11-2002, 14:50
Origineel gepost door Marocca dan loop je nog het risico dat hij of zij u gewoon voor de papieren willen!!!!!!!!! :kwaad: :kwaad: Ik trouw liever met een hoe.r uit hollanda, die achter t raam heeft gezeten en die spijt heeft van haar verleden, dan met wa7d saaie schijnheilig aapje, die jou de hele dag ja verkoopt en s7oer in jou eten stopt.

Marocca
11-11-2002, 14:54
Origineel gepost door TNAwie Ik trouw liever met een hoe.r uit hollanda, die achter t raam heeft gezeten en die spijt heeft van haar verleden, dan met wa7d saaie schijnheilig aapje, die jou de hele dag ja verkoopt en s7oer in jou eten stopt. hahahahahahaha!!!!!!!!!!! :D :D :D ni iedereen is hetzelfde maar je hebt ergens gelijk!!! :D

Chaimaa
11-11-2002, 14:56
Origineel gepost door TNAwie Ik trouw liever met een hoe.r uit hollanda, die achter t raam heeft gezeten en die spijt heeft van haar verleden, dan met wa7d saaie schijnheilig aapje, die jou de hele dag ja verkoopt en s7oer in jou eten stopt. :melig: :hihi: wollah nu heb je me aan het lachen gemaakt

-xxx-Rachida
11-11-2002, 14:58
eerst het hele zootje maar hiet opmaken:D en dat als laatste keus IMPORTEREN!!

Marocca
11-11-2002, 14:59
:D Origineel gepost door Chaimaa :melig: :hihi: wollah nu heb je me aan het lachen gemaakt ergens heeft hij toch gelijk he!!! :D

Tnawie
11-11-2002, 14:59
Origineel gepost door Chaimaa :melig: :hihi: wollah nu heb je me aan het lachen gemaakt Lach maar, suiker is onderweg :verliefd: :verliefd: :verliefd: ik heb vernomen dat ie al een bootje heeft gevonden :p

Tnawie
11-11-2002, 15:03
Origineel gepost door Marocca hahahahahahaha!!!!!!!!!!! :D :D :D ni iedereen is hetzelfde maar je hebt ergens gelijk!!! :D K praat over het algemeen, uitzonderingen zijn er altjd. De kans bestaat altijd dat je tegen de verkeerde botst. Maar ik heb liever dat die verkeerde vrouw hetzelfde 'taal' spreekt als ik.

Itsjustme
11-11-2002, 15:05

BLeu sky dat klopt dat stukje las ik een tijdje terug in de krant of ergens anders maar import huwelijjk hell no!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5