Bekijk originele versie : Idols
LelyDames
11-11-2002, 13:40
Hee Allemaal
Ik zat ff te denken en d8 opeens ik ga een topic zetten :D
Jaja ewa mensen wat vinden jullie van Idols
Ik vind het eerlijk waar echt zo grappig dat ik buikkramp van het lachen krijg
Hahahaha het is zo grappig en die jurys zijn ook nog lekker eerlijk :Iluvu:
WAAAAAAAA IDOLS AUB HOU OP IK LIG ALWEER IN EEN DEUK IK KWAM NIET MEER BIJ DIE DAG.....WIELIEEEEEE :D
NaamLooS
11-11-2002, 13:46
idols is echt vet!! elke keer lachen man, die zielige mensen die daar worden afgekraakt.
bij sommige denk ik echt, waarom probeer je het als je weet dat je er tog nix van bakt, maar oke....
wel lachen hoor die Idols!!
beslama
Maryam_Iglouzan
11-11-2002, 13:47
Idols is echt gewoon om van te huilen, zo'n pijn krijg ik van het lachen. sommige van hen kunnen gewoon absoluut niet zingen en het dan toch erop wagen echt lachen. ik kan niet wachten tot idols weer op tv is. groetjes
waymaaaaa alleen idols krijgt Tnawie aan t huilen.
Ik sta ege versteld van hoe zelfverzekerd die mensen zijn
zij hebbben zeker geen nare bioscoop ervaringen net als ik. :D :p:p :p
Hahahahahahahahahahahahaa..........wanna lick...? Waaaaaahahahahaha die was goed!!!!!Ze3ma de bus halen :D
missy_Maroc1
11-11-2002, 14:42
Idols is echt gewoon om van te huilen, zo'n pijn krijg ik van het lachen. sommige van hen kunnen gewoon absoluut niet zingen en het dan toch erop wagen echt lachen. ik kan niet wachten tot idols weer op tv is.
Ik sluit me bij je aan....echt lachen joh.En de jury laat er ook geen gras over groeien...die zijn echt straight in the face. :giechel: :giechel:
Hadden jullie die jongen van Herman Brood gezien.. MY way, met zijn hawai outfitje.. miskien.. hahahah die ogen gingen helemaal zo :schok: toen hij bij die hoge noot kwam hahahahahhaha
al_hamka
11-11-2002, 15:07
Ik vind Idols echt LACHWEKKEND :D
Ik heb allebei de afleveringen gezien en heb zwaar in een deuk gelegen...:D
Vooral die 15-jarige I Did It My Way gozer :D
Die van de afgelopen aflevering vond ik echt goed... zo'n antilliaan volgens mij met dreads.
Ewa verder... zijn de juryleden soms echt HARD :( maar jah, zal er wel bij horen!
** SouSou **
al_hamka
11-11-2002, 15:21
Jhaaaaa ahahah heb ik gelezen :D ENNNN HIJ DOET GYMNASIUM volgens mij :schok :D:D Slimme Gozer ;):D
** SOuSou **
ik heb vol horror gekeken naar die ENGE vader die zo over zijn zoon zat op te scheppen ik had echt medelijden met hem WAT VRESELIJK ZEG!!
Wat een afgang.......die arme jongen kon niet eens zingen.
En dat meisje met dat laag uitgesneden truitje waar je de b.orsten van kon zien die kon niet eens zingen dat arme meisje werd ook voor paal weggestuurd.
Die nepElvis die moest ophouden en die arme jongen die met zijn moeder was gekomen en dat liedje van Kaotic zong echt erg
en dat meisje die lik mijn ... lik mijn oooooh wat erg
VOLGENDE WEEK GA IK WEER MET EEN ZAK CHIPS VOOR DE BUIS ZITTEN DAT WIL IK NIET MISSEN AHAHHAHAHAAHAHHAHA
al_hamka
11-11-2002, 15:35
Origineel gepost door ITHRANE
HERMAN BROOD WALATIEFFFFFFFFFF :schrik2:
die jongen heeft zich zelf echt verschut gezet.
En die antiliaanse meisje dan die dat nummer na deed van My neck My back. Kom zo 1 2 3 niet op de naam van die zangeres. Dat was ook vernederend, en dacht nog dat ze kon zingen. Jury "je praat je zingt niet!!!!"
Vind die jury wel on-profesioneel!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahah dat meisje was echt DOMMMMMMMMMM niet normaal :D:D
Ik heb me dood gelachen :D:D:D Ze was gewoon aan het praten :confused:
Dommmmmm :D
** SouSou **
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.