Bekijk originele versie : hoe kan van je houden als ik je niet vertrouw
tonymontana
09-05-2004, 15:24
hoe tel me i need to know :)
ik vertrouw zo izo geen marokkaanse meisjes algemeen bekend :rolleyes: maar hoe kan ik van een marokkaanse meisje gaan houden als ik haar niet vertrouw :confused: jullie zijn onbetrouwbaar ik vertrouw mn vrienden eerder dan jullie dames
( en dat stukje van ik vertrouw eerder mn vrienden dan jullie klopt niet helemaal ik vertrouw hen ook niet :confused: ik vertrouw niemand :eek: )
:)
HalveWaarheid
09-05-2004, 15:27
Een vriend van me wou een camera in ze huis inbouwen...kijken of ze vrouw weggaat of wat doet als hij niet thuis is...en 's avonds de videoband terugkijken!
L7hobi_zina
09-05-2004, 15:27
Ik vertrouw ook niemand... :) Maar je hebt geen keus..
Je kan niet je geheimen of wat dan ook aan jezelf over houden.., je moet ze ergens kwijt ... :zwaai:
tonymontana
09-05-2004, 15:31
Origineel gepost door HalveWaarheid
Een vriend van me wou een camera in ze huis inbouwen...kijken of ze vrouw weggaat of wat doet als hij niet thuis is...en 's avonds de videoband terugkijken!
ik weet mn goed adres voor die vriend van jou spyshop in adam binnen no time is je vriend geschieden en vrijgezel kunnen jullie weer net als vroeger door het leven :)
Dan hou je toch niet? Makkelijk.
Marrakchia_86
09-05-2004, 16:02
Hoezo Marokkaanse meiden zijn niet te vertrouwen? Nu scheer je iedereen over één kam, en dat is juist de fout die vele maken. Als jij slechte ervaring hebt gehad met één, twee of drie meiden betekend niet meteen dat alle meiden zo zijn!
En misschien ligt de fout wel bij jezelf, ben jij wel te vertrouwen ja of nee? Misschien ben je gewoon te achterdochtig en zoek je achter alles wel iets.... zo kun je het ook bekijken.
Vertrouwen moet je stap voor stap opbouwen... dat komt echt niet vanzelf.
Liefs marrakchia :zwaai:
shirien85
09-05-2004, 16:29
Origineel gepost door Clitcorrector
marokkaanse meisjes zijn niet gemaakt om van ze te houden, laat staan te vertrouwen.
de bedoeling is dat je ze misbruikt gebruikt dumpt en recycelt en door passt naar de volgende die zogenaamd van ze houdt ;)
waar gaat dit heen???????? :jammer: :jammer:
shirien85
09-05-2004, 16:30
Origineel gepost door Marrakchia_86
Hoezo Marokkaanse meiden zijn niet te vertrouwen? Nu scheer je iedereen over één kam, en dat is juist de fout die vele maken. Als jij slechte ervaring hebt gehad met één, twee of drie meiden betekend niet meteen dat alle meiden zo zijn!
En misschien ligt de fout wel bij jezelf, ben jij wel te vertrouwen ja of nee? Misschien ben je gewoon te achterdochtig en zoek je achter alles wel iets.... zo kun je het ook bekijken.
Vertrouwen moet je stap voor stap opbouwen... dat komt echt niet vanzelf.
Liefs marrakchia :zwaai:
je hebt gesproken meid :goedzo:
alhoceimachaima
09-05-2004, 20:49
IK HOU VAN VAN MENSEN MAAR SOMMIGE VERTROUW IK NIET
VERTROUWEN IS ANDERS DAN HOUDEN VAN
sprankeltje
09-05-2004, 22:14
Origineel gepost door Mivrouw_X
Ze komen er nog wel achter dat er niks beter is dan je eigen soort....in elk opzicht....
So Boys say what You want...All My other Sista's & I Know Better!!!!!
Bay Bay
haha, weet je dat dat de hele waarheid is,al is het geen chick uit nederland het zal wel eentje worden uit de bergen in marokko,niks mis mee hoor met die meiden alleen zoeken ze uiteindelijkwel iemand uit hun eigen cultuur en land.
Of zij hun nou vertrouwen of niet.
Gr. S.
tonymontana
09-05-2004, 22:15
Origineel gepost door Mivrouw_X
Jullie hechten toch geen waarde hé aan wat die zogenaamde Marokkaanse gasies hiero lopen te zeggen over Ons Marokkaanse Meiden, dat we niet te vertrouwen zijn, niet van te houden valt en gewoon gebruiken en dan doorgeven die handel aan de volgende, kom op zeg meiden...Jullie weten toch wel dat de echte Wled Le Bled, niks anders willen dan Bent Le Bled...dus laat Tonymontana..en de rest van de manelijke leden hiero op marokko.nl die alleen maar negatief over hun eigen vrouwelijke soort kunnen type....roddelenen...zeiken...laat ze lekker joh...ze komen er nog wel achter dat er niks beter is dan je eigen soort....in elk opzicht....
So Boys say what You want...All My other Sista's & I Know Better!!!!!
Bay Bay
i-net :nerd:
Origineel gepost door tonymontana
hoe tel me i need to know :)
ik vertrouw zo izo geen marokkaanse meisjes algemeen bekend :rolleyes: maar hoe kan ik van een marokkaanse meisje gaan houden als ik haar niet vertrouw :confused: jullie zijn onbetrouwbaar ik vertrouw mn vrienden eerder dan jullie dames
( en dat stukje van ik vertrouw eerder mn vrienden dan jullie klopt niet helemaal ik vertrouw hen ook niet :confused: ik vertrouw niemand :eek: )
:)
Ik zou zegen zoek een blondje!!!!! en een domme en leef nog lang en ongelukkig :zwaai: :D
Want waarschijnlijk ben jij net zo onbetrouwbaar als je vrienden en die marokkaanse meiden die jij kent :rolleyes: :zwaai:
tonymontana
09-05-2004, 22:27
Origineel gepost door FAOUZIA
Ik zou zegen zoek een blondje!!!!! en een domme en leef nog lang en ongelukkig :zwaai: :D
Want waarschijnlijk ben jij net zo onbetrouwbaar als je vrienden en die marokkaanse meiden die jij kent :rolleyes: :zwaai:
woorden die de wereld zullen vranderen :nerd:
Origineel gepost door Clitcorrector
marokkaanse meisjes zijn niet gemaakt om van ze te houden, laat staan te vertrouwen.
de bedoeling is dat je ze misbruikt gebruikt dumpt en recycelt en door passt naar de volgende die zogenaamd van ze houdt ;)
Jij bent zekers vaak geflasht :D :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.