Bekijk originele versie : MEISJES..waarom willen jullie pas hoofdoek op doen...
Lil_Hajar
09-05-2004, 14:46
pas als jullie getrouwd zijn!!!
de meeste meisjes willen pas hoofdoek op doen pas als ze GETROUWD zijn!
waarom is dat zo..zijn jullie bang dat je niemand kunt krijgen als je een hoofdoek op hebt?? of is het iets anders...
Ik wil graag jullie mening horen....
Ik hoop op veel reacties :D
doei doei
:zwaai:
Origineel gepost door Lil_Hajar
pas als jullie getrouwd zijn!!!
de meeste meisjes willen pas hoofdoek op doen pas als ze GETROUWD zijn!
waarom is dat zo..zijn jullie bang dat je niemand kunt krijgen als je een hoofdoek op hebt?? of is het iets anders...
Ik wil graag jullie mening horen....
Ik hoop op veel reacties :D
doei doei
Ik wil mijn hoofddoek Inshallah, voordat ik trouw dragen.:)
lala_fatima
09-05-2004, 14:50
eerst wou ik ook altijd mijn hoofddoek dragen nadat ik getrouwd was..want dan had ik een man enso en dan is het logisch dat je je bedekt voor andere mannen
:(
De meeste meiden?!
Als ik om me heen kijk fraagt iedereen wel een hoofddoek.
En in heel enkele gevallen is het juist andersom, hij gaat af wanneer zij is getrouwd
lala_fatima
09-05-2004, 14:51
Origineel gepost door minora
En in heel enkele gevallen is het juist andersom, hij gaat af wanneer zij is getrouwd
haha zoo erg..
Ik zou me dan naakt voelen...opeens zonder hoofddoek
Origineel gepost door lala_fatima
haha zoo erg..
Ik zou me dan naakt voelen...opeens zonder hoofddoek
Idd, zo denk ik er ook over. Maar ja sommige, en gelukkig zijn dat er heel weinig, gaat ie af
Lil_Hajar
09-05-2004, 14:57
waar woon je dan..he MINORA..hier in denbosch als ik iedereen vraag waneer wil je hoofdoek op doen krijg ik te horen pas als ik getrouwd ben...MAAR als je zegt van....het is logisch dat ej als je bent getrouwd je eigen wil bedekken voor andere manne dat si niet waar..je moet ookal ben je niet getrouwd je hoofdoek op doen zodat je geen aandacht krijgt enz...je moet je eigen zowiezo bedekken of je nou getrouwd bent of niet.....
Midden Nederland.. Was laatst in de stad en op een enkeling na droeg iedereen een hoofddoek, als ik kijk naar een jaar terug zag je iedereen zonder op een enkeling na.
En idd, de hijaab staat los van het feit of je wel of nie getrouwd bent ;)
Lil_Hajar
09-05-2004, 15:07
tjah... dan weet ik het niet maar jah hier zo heeft iedereen minstens 3 keer hoofdoek afgedaan en weer op maar jah moeten ze zelf weten..
MINORA draag jij hoofdoek als ik vragen mag???
Wat die meiden doen is nie mijn zaak. Sommige voelen zich er nie lekker bij anderen hebben weer andere 'redenen'
Ja ik draag een hoofddoek elhamdoelilah :)
Lil_Hajar
09-05-2004, 15:18
ewa mazian..mij kan het eigenlijk ook niet echt schelen..Ik wil alleen hun mening horen dat is alles...ik begrijp het niet...ALLLAH IS ECHT ALLES....je word er voor beloond..dus gellof in ALLAH en doe je plicht
hajar
_SiMa_FoR_LiFe_
09-05-2004, 15:37
Juist lil_hajar :goedzo:
L7hobi_zina
09-05-2004, 15:38
Origineel gepost door minora
De meeste meiden?!
Als ik om me heen kijk fraagt iedereen wel een hoofddoek.
Hmm.. wagga dat klopt wel sommige dragen hun hoofdoek tot te getrouwd zijn en dan gaat ie er weer af.. :)
Maar soms heeft het te maken met het feit dat haar man niet wil dat ze een hoofdoek draagt... en ik heb wel eens gelezen dat er in de koran staat dat je dan je man moet gehoorzamen en dat hij die daad dan op zijn rug zal gaan dragen... :)
Alleen voor de meiden die hem gewoon af willen doen dat vind ik wel nergens op slaan... :zwaai:
Marrakchia_86
09-05-2004, 15:41
Salamou Halaikom,
Wanneer ik een hoofddoek zal gaan dragen weet ik niet. Allah ou 3alem. Maar wel zo spoedig mogelijk Incha Allah!
En echt niet wanneer ik ga trouwen, dan is het net alsof ik het dan voor mn man doe, terwijl als ik mijn hoofddoek zou gaan dragen, het voor mezelf en Allah (swt) zal doen.
Liefs Marrakchia. :zwaai:
Origineel gepost door L7hobi_zina
Hmm.. wagga dat klopt wel sommige dragen hun hoofdoek tot te getrouwd zijn en dan gaat ie er weer af.. :)
Maar soms heeft het te maken met het feit dat haar man niet wil dat ze een hoofdoek draagt... en ik heb wel eens gelezen dat er in de koran staat dat je dan je man moet gehoorzamen en dat hij die daad dan op zijn rug zal gaan dragen... :)
Alleen voor de meiden die hem gewoon af willen doen dat vind ik wel nergens op slaan... :zwaai:
Je 2e stukje.. Heb dat ook gelezen :)
En idd, het slaat nergens op, maar ja
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.