Bekijk originele versie : ***Welk boekhoudprogramma kan je het beste...***
Gebruiken als startende ondernemer?
1- Excel: www.ondernemeneninternet.nl/boekhouden-met-excel.html
2- Snelstart: www.snelstart.nl
3- E-Boekhouden: www.e-boekhouden.nl
4- Exact/exactonline: www.exact.nl & www.exactonline.nl
Een grote voordeel van online boekhouden is, dat je het bijna altijd per maand kunt opzeggen. Daarnaast is het overal als je internet te bereiken.
Bij programma's waarbij je een CD krijgt om het te installeren, heb je vaak te maken met kleine bijdrage. Het begint soms vanaf 100 euro per jaar, tot duizenden euris.
Maar het probleem is dat ze naast je jaarlijkse bijdrage ook een onderhoudsbijdrage vragen. Dat kan per jaar opeens 400 euro zijn. Let daar maar goed op!
Edit: Hieronder nog meer over administratie en online boekhouden die ik in het verleden heb geschreven.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2166769
1- Excel: www.ondernemeneninternet.nl/boekhouden-met-excel.html
2- Snelstart: www.snelstart.nl
3- E-Boekhouden: www.e-boekhouden.nl
4- Exact/exactonline: www.exact.nl & www.exactonline.nl
Een grote voordeel van online boekhouden is, dat je het bijna altijd per maand kunt opzetten. Daarnaast is het overal als je internet te bereiken.
Bij programma's waarbij je een CD krijgt om het te installeren, heb je vaak te maken met kleine bijdrage. Het begint soms vanaf 100 euro per jaar, tot duizenden euris.
Maar het probleem is dat ze naast je jaarlijkse bijdrage ook een onderhoudsbijdrage vragen. Dat kan per jaar op eens 400 euro zijn. Let daar maar goed op!
Edit: Hieronder nog meer over administratie en online boekhouden die ik in het verleden heb geschreven.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2166769
Zeer handig! Bedankt voor de link.:goedzo:
Zeer handig! Bedankt voor de link.:goedzo:
Graag gedaan!
Als je nog meer vragen hebt, kun je me altijd een PM sturen.
@ DMBC:
Bedankt! Ik had al via mijn netwerk de tip gekregen om het online boekhoudprogramma van exact te gebruiken, aangezien ik nog maar pas een broekie ben wat ondernemen betreft, ga ik daar maar mee aan de slag...
Dank voor de tip!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.