Bekijk originele versie : bush en sharon voor je...Wat doe je??
Stel je voor...
Je loopt op een zondagmiddag te winkelen in de stad.Plosteling zie je een monkey (bush) en een varken (sharon) giggelend voor je lopen..
Wat doe je??
Let niet op die kromme zinnen.. :D
kloppendhartje
09-05-2004, 13:52
Ik zou hun zooo graag willen schieten, omdat ze dat ook bij onze VOLK doen (de moslim's).
Maar dat maakt mij dan net zoals hun, een moordenaar!!! En ik wil niet op hun lijken.
Blizzard
09-05-2004, 13:56
Ik zou ze doodschieten uit de naam van Allah(swt), en niet uit wraak. Wraak of uit boosheid te doden is haram.
oogcontact
09-05-2004, 14:04
n-euk ze
Origineel gepost door kloufia
Je scheldt ze uit voor moordenaar, spuugt op ze en loopt daarna liep je de Macdonalds binnen
Dus ik scheld ze uit voor moordenaars en ga dan de Mac binnen en steun die moordenaars dan.
Gaat dat wel samen?????
Dat is wat tegenwoordig gebeurd... ;)
kloppendhartje
09-05-2004, 15:33
Ou3diiiieeeee Wat ga je doen oogcontact????
ik bel mijn vrienden op .we gooien bush en sharon allebei in de volkswagen transporter :cool:
eisen 30 milj. euro., dat alle palestijnse vluchtelingen terug kunnnen naar palestina ,alle gevangene in israel vrijgelaten worden,de bezetters uit irak verdwijnen en dat saidtaza word gebanned!!!!
ps. die 30 milj. euro moeten door mofez worden gebracht
en dan schiet ik bush ,sharon en mofez door hun kop ,opgenomen met mijn sony handycam :cool:
Blizzard
09-05-2004, 15:38
Origineel gepost door aii
ik bel mijn vrienden op .we gooien bush en sharon allebei in de volkswagen transporter :cool:
eisen 30 milj. euro., dat alle palestijnse vluchtelingen terug kunnnen naar palestina ,alle gevangene in israel vrijgelaten worden,de bezetters uit irak verdwijnen en dat saidtaza word gebanned!!!!
ps. die 30 milj. euro moeten door mofez worden gebracht
en dan schiet ik bush ,sharon en mofez door hun kop ,opgenomen met mijn sony handycam :cool: Das wel een goede plan ja
Origineel gepost door Fitrah
Stel je voor...
Je loopt op een zondagmiddag te winkelen in de stad.Plosteling zie je een monkey (bush) en een varken (sharon) giggelend voor je lopen..
Wat doe je??
Let niet op die kromme zinnen.. :D
Niet op de kromme zinnen letten?
Dat zal bij dombo Bush een beetje moeilijk worden want die joker heeft nog nooit een verstandige en goedlopende zin van meer dan drie woorden uitgebracht.
Ik zou de heren niet vermoordden. Maar ik zou ze in een gesloten heropvoedingsgesticht vast laten zetten en ze net zo lang les geven tot ze inzien dat ze beiden helemaal fout zitten.
Alleen in dat geval weet je dat ze nooit meer los op straat zullen lopen.
In datzelfde gesticht is trouwens nog een plaatsje vrij voor mensen als Satan Hoessein, de leiding van Hamas, Osama Bin Laden, Paul Wolfowitz en Dick Cheney.
Hahahaa....als, als.....
daar hebben we niets aan, terwijl we zitten te fantaseren over hoe en wat, worden onze broeders en zusters afgemaakt alsof ze niets voorstellen.
Wat doen wij daartegen.....
we kunnen elkaar niet eens verdragen, laatstaan dat we als EEN iets ondernemen, zucht, het is niet meer wat het geweest was. Onze kinderen worden gebrain-washed, volgepropt met rotzooi etc....
We hebben nog een hele lange weg te gaan mijn broeders en zusters, maar Insha"allah, met hulp van ALLAH, zullen alle MOSLIMS over de hele wereld zegevieren.
Origineel gepost door Ra3jab
Hahahaa....als, als.....
daar hebben we niets aan, terwijl we zitten te fantaseren over hoe en wat, worden onze broeders en zusters afgemaakt alsof ze niets voorstellen.
Wat doen wij daartegen.....
we kunnen elkaar niet eens verdragen, laatstaan dat we als EEN iets ondernemen, zucht, het is niet meer wat het geweest was. Onze kinderen worden gebrain-washed, volgepropt met rotzooi etc....
We hebben nog een hele lange weg te gaan mijn broeders en zusters, maar Insha"allah, met hulp van ALLAH, zullen alle MOSLIMS over de hele wereld zegevieren.
InshaAllah...mooie woorden...
Alleen je ondertekening vind ik niet leuk...
Kijk, er is geweld en er is geweld.
Geweld die Bush en zijn handlangers gebruiken is wat de hollanders noemen 'zinloos geweld', maar het geweld wat de Palestijnen en Irakezen gebruiken, is geweld uit pure noodzaak.
Niemand heeft gevraagd hun land binnen te dringen en ze te behandelen als 3e rangsburgers. Dat moeten de hollanders toch wel begrijpen, als je kijkt wat Hitler heeft aangericht in de 2e wereldoorlog. Ikzelf vind dit nog 10x erger. Onze Arabische leiders zijn zwak en laf.
arabchrstn
10-05-2004, 02:31
Laat ze maar lekker op mijn kinderfeestje komen, maar Osamaatje, Yassertje en Saddammetje zijn ook uitgenodigd.
Ff serieus... we maken nu allemaal indianenverhalen over die lui. Aaan de andere kant zijn al die mensen ook gewoon...mens.
Ik kan mij best voorstellen, met Georgie een gezellige barbecue te hebben, me Osamaatje gezellig een glaasje thee rond het haardvuur, met Yassertje en zijn vrouw de PC Hooft van Westerse subsidiegeld leegkopen, met Saddam een goede whiskey drinken. Alleen die Ariƫl, daaar kan ik niet zoveel mee. Gewoon in het wasmachine maar.
Wrang genoeg zijn de grootste terroristen liefhebbende echtgenoten en vaders. Huilen ze als hun moeder overlijdt en lijden ze pijn als ze op hun duim slaan.
Oftewel. Wat zij doen...daartoe zijn wij ook in potentie in staat...
:hihi: ik heb voor spugen gekozen...wat kan ik eraan doen dat ik van Fastfood hou ? met name mac donalds....trouwens in mekka hebben ze ook een mac donalds vlakbij de kaaba....me moeder heeft een foto waarop ze staat met een mcchicken in der hand...islamitisch geslacht uiteraard....hoop ik :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.