Bekijk originele versie : Discussie; "Arabische meisjes zijn hoertjes"
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Ik kan me er zo aan ergeren
altijd als je met een jongen praat van waar je vandaan komt en je zegt dat je arabisch bent zeggen ze gelijk dat je dan een hooer bent. Sterker nog het is me een maand terug overkomen een jongen kwam op mij af we begonnen te praten het was best gezellig toen ik zei dat ik arabisch ben zei gewoon zonder pardon O ja die zijn toch allemaal ontmaagd!!! Nou ik vind dit echt vreemd ik bedoel ik geef toe niet iedreen is maagd maar dat kan je ook van de berbers zeggen.
Wat vinden jullie ervan??.
Origineel gepost door saidacasa
Ik kan me er zo aan ergeren
altijd als je met een jongen praat van waar je vandaan komt en je zegt dat je arabisch bent zeggen ze gelijk dat je dan een hooer bent. Sterker nog het is me een maand terug overkomen een jongen kwam op mij af we begonnen te praten het was best gezellig toen ik zei dat ik arabisch ben zei gewoon zonder pardon O ja die zijn toch allemaal ontmaagd!!! Nou ik vind dit echt vreemd ik bedoel ik geef toe niet iedreen is maagd maar dat kan je ook van de berbers zeggen.
Wat vinden jullie ervan??
:jammer: die jongens deugen niet...
Lady_moi
11-11-2002, 12:29
tfou a sem
Onslaught
11-11-2002, 12:29
dddddddaaaaaaaaaaaar ben ik met je eens kip chaima daar ben ik met je eens serieus die sukkel deugen niet zo simpel
Lady_moi
11-11-2002, 12:30
joehoeeeeeeeee onslaught :zwaai:
Itsjustme
11-11-2002, 12:30
ZINLOZE DISCUSSIE ECHT MENSEN DIE DIT SOORT DINGEN BEWEREN ZIJN GEWOON DOM!! DAT IS EEN FEIT OF ZE HEBBEN DE VERKEERDE WIJVEN WEER EENS ONTMOET ZOALS MEESTAL HET GEVAL IS N JAH DAN GAAN ZE CONCLUSIES TREKKEN ZIELIG GEWOON NEGEREN DAT SOORT FIGUREN WANT, ZE WETEN NIET WAAR ZE HET OVER HEBBEN
Origineel gepost door Onslaught
dddddddaaaaaaaaaaaar ben ik met je eens kip chaima daar ben ik met je eens serieus die sukkel deugen niet zo simpel
blij dat je met me eens bent :D :zwaai:
nou gelukkig dat jullie er ook zo over denken ik dacht dat het aan mij lag
wat heb je toen tegen hem gezegd....???
ps: ewa die jongens zijn hopeloos die leven nog volgens hun hersens in de middeleeuwen
Onslaught
11-11-2002, 12:41
nou gelukkig dat jullie er ook zo over denken ik dacht dat het aan mij lag
hahahahaha wat zeg je dat het aan jou lag heeee gekki denk ven na man als hun dat denken **** hun zo simpel, hetzelfde met die hollander die zo over ons denken oke er is niks met jou aan de hand:D ze spelen gewoon in je dus keep smiling en boogie:boogie::D
Ik had die jongen zo een harde stoot in zijn bek gegeven he...
babygirl2002
11-11-2002, 12:44
ik wil niet veel zeggen maar ik hoor de laatste tijd veel meisjes uit alhoceima al ontmaagd zijn.
ik ken der nu in totaal 4 in een jaar.
dat is best veel hoor.
dus was ze over arabische zeggen is bullshit berberse kunnen der ook wat van.
ma3slamma babygirl2002.
:zwaai:
GEZEGD????
wat dacht je van wat heb je tegen hem geschreeuwd en wat heb je hem aangedaan ik bedoel tegen dat soort mensen valt er niet te praten
BIBA LIELEK :goedzo:
nou berberse meisjes zijn de grootste *****es ik ken ze 1 voor 1 uitzoeken.die gaan met nikkers om en die verpesten ons naam.
ewa mensen ik zeg jullie een ding ik wil niet zeggen dat arab heilig zijn of zo maar ik vind de berbers doen net pof ze het erg vinden die jongens en wat zijn ze zelf ?? precies geen maagd meer zeggen dat vrouwen niets mogen en zelf drinken ze roken ze snuiven ik wil niet zeggen dat alle berbers zo zijn maar wel de berbers die zeggen dat de arabieren "slecht" zijn
WE ZIJN ALLEMAAL MAROKANEN.. BERBERS, SOUASSA, ARABIEREN ETC. waarom die onderscheid toch elke keer???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.