Bekijk originele versie : snel moe worden
henen_berkania
22-06-2009, 15:48
welke dames hebben dit ook
ik word heeel snel moe overdag
en er is niks mis met mij ik eet goed ik slaap goed ik beweeg redelijk veel ik loop heel veel eet groete fruit vis kip maar vlees niet zo vind het niet lekker
zou het probleem daar aan liggen
heb geen bloedarmoede heb allerei bloed testen gedaan en alles is gewoon in orde ik kom geen ijzer of vitamines te kort
heb test gedaan voor de ziekte pfeifer maar dat heb ik ook niet
hoe kan dat dan dat ik zo snel moe word
wie heeft goede informatie
welke dames hebben dit ook
ik word heeel snel moe overdag
en er is niks mis met mij ik eet goed ik slaap goed ik beweeg redelijk veel ik loop heel veel eet groete fruit vis kip maar vlees niet zo vind het niet lekker
zou het probleem daar aan liggen
heb geen bloedarmoede heb allerei bloed testen gedaan en alles is gewoon in orde ik kom geen ijzer of vitamines te kort
heb test gedaan voor de ziekte pfeifer maar dat heb ik ook niet
hoe kan dat dan dat ik zo snel moe word
wie heeft goede informatie
Dan zit het waarschijnlijk tussen je oren. Als je geen bloedarmoede kent, testen hebt gedaan, je beweegt goed en sport, dan is het psychisch van aard.
Miss_Boss
22-06-2009, 21:45
ook geen vitamine D tekort?
ook geen vitamine D tekort?
In haar oproepje legt ze in mijn ogen uit dat ze testen heeft gedaan, bloedtesten, dan kan een algemene test geweest zijn die ook aangeeft waar ze te kort heeft aan vitames die haar lichaam zou moeten aanvullen, alleen lezen we uit haar verhaal dat het daar niet aan ligt.
Miss_Boss
23-06-2009, 19:25
In haar oproepje legt ze in mijn ogen uit dat ze testen heeft gedaan, bloedtesten, dan kan een algemene test geweest zijn die ook aangeeft waar ze te kort heeft aan vitames die haar lichaam zou moeten aanvullen, alleen lezen we uit haar verhaal dat het daar niet aan ligt.
chill out, kvroeg gwn af of ze ook op tekort aan vitamine d heeft getest.. omdat ze dat nie specifiek aangeeft in eerste reactie
ik heb ook precies dezelde klachten zodra ik wakker ben dan ben ik moe de hele dag door heb ook verschilende testen gedaan maar alles was goed.
L7ouB_FieLaah
29-06-2009, 01:06
Je kan Habba Sawdah proberen, dat geeft energie en maakt je immuunsysteem sterker.
Hallo dat hat ik ook afgelopen maanden.. Zeker om drie uur vielen mijn ogen gwn dicht. Ik ging om 21 uur slapen en geraakte smorgens nog niet uit mijn bed.
Was gwn een periode is vanzelf overgegaan.. Veel mensen hebben da tijdens de lente of de zomer...
alhoceimia_20
29-06-2009, 15:06
Dan zit het waarschijnlijk tussen je oren. Als je geen bloedarmoede kent, testen hebt gedaan, je beweegt goed en sport, dan is het psychisch van aard.
en waarom zit dit volgens jouw tussen haar ooren?
:jammer:
zuster luister roqia via mp3, en vraag allah s.w.t om genezing.
mischien is het wel boze oog, die kunnen deze klachter ook veroorzaken.
en neem haba adsawda samen met hongeren voor een tijdje lepel s'morgen en lepel s'avonds zoals de profeet mohammed selalah ou selem heeft gezegd: het is een middel tegen alle ziekte's, behalve de dood;)
en neem haba adsawda samen met hongeren voor een tijdje lepel s'morgen en lepel s'avonds zoals de profeet mohammed selalah ou selem heeft gezegd: het is een middel tegen alle ziekte's, behalve de dood;)
Ik ben monddood, bedankt voor je correctie oegt ;)
Alhoewel het vanzelfsprekend is dat je altijd stukje Qur'an reciteert dagelijks. Men dient dat ten alle tijden te doen, niet alleen wanneer het ev. uit kan uitkomen. IK ken haar situatie alleen van een aantal regels net als jou, maar je hebt zekers een punt. Groen puntje voor jou komt eraan :)
Ghair InshaAllah.
salaam zuster
wat is haba adsawda en waar kan je het kopen... ben namelijk ook heel snel moe, heb ook allerlei testen gedaan maar niets aan te merken...:(
alvast bedankt
wittewarda
01-07-2009, 09:32
ik was ook zo gesloopt en bloed laten prikken en alles leek oke, tot ik vroeg naar vitamina D en die was te laag.
Waardoor ik dus zo moe ben. Zware benen heb etc.
Heb jij dat ook getest?
youssra.el
01-07-2009, 09:41
ik was ook zo gesloopt en bloed laten prikken en alles leek oke, tot ik vroeg naar vitamina D en die was te laag.
Heb jij dat ook getest?
wat heb je er voor gekregen, gewoon vit. D alleen?
wittewarda
01-07-2009, 10:12
wat heb je er voor gekregen, gewoon vit. D alleen?
nee gewoon hielp niet bij mij. Mijn vitamine D waarde was heel laag. Normaal is tussen de 80 en 100 en ik had maar 11.
Heb toen een hoge dosis gekregen die ik kan oplossen in water.
Mijn zusje heeft het ook en die heeft in 1 keer een hele hoge dosis gekregen als drankje.
maar die zakjes die ik heb zijn :goedzo: als ik er 1 neem 's morgens dan heb ik echt meer energie.
Ijsklontjuh
01-07-2009, 10:18
Heb jij dat ook getest?
K heb dat ook, slappe/zware benen..altijd moe..heb het de laatste 2 weken. Hoe lang duurt het voordat je uitslag hebt van je bloedafname? want ga bijna naar marokko, wil niet daar naar de dokter..:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.