Bekijk originele versie : Het is gewoon Haram!
JudgmentDaY
09-05-2004, 12:56
Onder de hedendaagse Marokkaanse mannen en vrouwen hoor ik vaak het volgende: "Nee, het is Haram!"
Dit zeggen ze vaak, zonder enigzins een idee te hebben of het echt "haram"is. Woorden als Haram en mag niet gaan er snel uit bij vele mensen. Vele die zelf bij god niet wat allemaal uitvreten.
Waarom smijten vele zo snel en gemakkelijk met woorden als Haram?
:zwaai:
JudgmentDaY
09-05-2004, 12:59
Origineel gepost door Clitcorrector
klote topic zeg
;)
Ik wil weer je mening(en) lezen.
Lady_moi
09-05-2004, 13:01
Omdat het ons plicht is als moslim/a om ons broeder of zuster op hun fout aan te wijzen met dalil
Lady_moi
09-05-2004, 13:04
En ik zei
Talk to my hand :zwaai:
ik zei het is je plicht om je bek te houden en naar je eigen haram en hallel shit te kijken in plaats van anderen lastig te vallen met kontgat praatjes :rolleyes:
Bachelorette
09-05-2004, 13:12
Origineel gepost door JudgmentDaY
Onder de hedendaagse Marokkaanse mannen en vrouwen hoor ik vaak het volgende: "Nee, het is Haram!"
Dit zeggen ze vaak, zonder enigzins een idee te hebben of het echt "haram"is. Woorden als Haram en mag niet gaan er snel uit bij vele mensen. Vele die zelf bij god niet wat allemaal uitvreten.
Waarom smijten vele zo snel en gemakkelijk met woorden als Haram?
Omdat ze zo zijn opgevoed misschien, kennelijk hadden ze nooit interesse om te weten waarom iets haram is en het dus ook nie kunnen beargumenteren.
maar t zal wel, ieder voor zich..
Lady_moi
09-05-2004, 13:13
Ge denkt echt da gij ne sexfreak zijt volgens mij zijde gij nog op u 50ste maagd
Maja das goe ook geen sex voor het huwelijk
Alé dégage
en ik zeg dat is harram tegen je hand praten net zo harram als je hand vast pakken en je neer een donker steegje brengen om je daar verder te opereren :rolleyes:
JudgmentDaY
09-05-2004, 22:12
Clitje, wees niet zo gemeen tegen onze buren, de Marokkaanse belgen:)
Lady_moi
10-05-2004, 17:57
Ik lach u uit sahbi
gij dnekt grappig te zijn ofwa? gij moet nodig sex hebben dan kan gij wat anders typen op deze forum dan alleen kontgat gepraat :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.